1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[halo] help me

Discussie in 'Algemeen' gestart door sk8tamaniac, 4 mei 2002.

1. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan er iemand mij helpen hoe ik bij de tweede kom? Want ik heb al die pijltjes gevolgd, maar nu kom ik bij een deur, die ik niet kan openen.... zo'n rode deur... wie weet waar ik heen moet?

2. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je die rode deur wel helemaal bovenin naast dat platform in het midden met die banshees d'rop? Dan moet je aan de andere kant van het platform zijn. Daar zit nog net zo'n plateautje, maar iets lager (ter hoogte van dat middelste ding) en daar kun je in.

Toevallig dit vanochtend allemaal gespeeld.

3. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je dan weer tegen de pijltjes in?

4. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, pijltje wijst wel naar de 2e generator. Die is daarboven bij die ene vlakte waar in het midden zo'n "toren" is, waar je inkunt. Nou boven aan die toren (moet je met een banshee komen, die geloof ik daar ook in het veld staat) zijn 2 deuren in de muur en in de ene zit de 2e generator.

Maarja, tegen deze tijd zul je hem allang gevonden hebben.

5. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Toch leuk om te zien dat idioten steeds makkelijker toegang tot het internet krijgen........ :D

6. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2

7. Graveman

Graveman Geest verkenner

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat je het over jezelf hebt.

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Nou weer ontopic mensen.:)

9. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij het laatste level inmiddels...

10. X-Doos

X-Doos Alien Killer

Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd

11. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je helemaal doorlopen en dan kom je bij een soort heuveltje terecht daar kan je via een steen oplopen en dan kan je een banshee pakken.

12. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Huub: Sukkel!

En weer on-topic:

"Koen14: Ga je dan weer tegen de pijltjes in?"
    "Koen14: Kan er iemand mij helpen hoe ik bij de tweede kom? Want ik heb al die pijltjes gevolgd, maar nu kom ik bij een deur, die ik niet kan openen.... zo'n rode deur... wie weet waar ik heen moet?"

Je bedoelt zeker de pijltjes die je op de grond ziet? Soms moet je die achterstevoren volgen, maar hier niet dacht ik.. (?)
    Misschien moet je eerst alle vijanden doden? Of zit er naast de deur zo'n schakelpaneel? Of gaat die deur gewoon op een kiertje? Ik ben Halo nog een keer aan het spelen en ik ben daar net aangekomen, ik zal eens kijken hoe je er komt...

13. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Als je te laag (of te hoog) zit gaat zo'n pijltje vaak de verkeerde kant op wijzen. Probeer eens omhoog of omlaag te kijken om te zien of het pijltje gaat draaien en veranderd in zo'n blokje dat aangeeft waar je moet zijn.

Ik heb dit ook een paar keer gehad en op die manier de juiste plek gevonde. Heb 'm inmiddels ook al uitgespeeld. Wel op Easy trouwens. Ik ben nog maar een beginnende Gamer. Laatbloeiertje, wordt dit jaar 30.

Ik ben het levende bewijs van de wat oudere doelgroep van de Xbox.

Deel Deze Pagina