[Halo] Help mij!!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Katzz, 13 apr 2006.

1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Volgens mij zit hij in het level waar je voor het eerst de flood tegen komt.
    Dit level is inderdaad erg irritant om de weg weer terug naar buiten te vinden zelfs na 10 keer het level over nieuw te doen is de uit gang vinden nog stee een pain in the ass >< .

Naja wat ik me herinner van dat level is dat er in 1 van de kamers wat dozen staan waar je op kan klimmen om vervolgens op een hoger niveau te komen waar je wel door de deuren kan gaan die beneden gesloten zijn.

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    en de lift hoort wel te werken volgens mij (die hele grote lift is het toch) moet alleen even het knopje indrukken dat ernaast staat (niet op de lift)

check anders ff www.gamefaqs.com staat vast wel een omschrijving

en heren wat heeft uitspelen van legendary te maken met de weg vinden in het spel?

Laatst bewerkt: 18 mei 2006
  3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal niks, want de eerste keer de weg vinde in dat level is moeilijker dan de H1 campaign :{

als je net klaar bent in die grote kamer (waar je eerste keer flood bent tegen gekomen, en dat lange filmpje hebt gehad), moet je zoeken naar een ingang, met die van die rare logos, (er staan volgens mij jackels voor), je moet via een paar paarse boxen naar boven springe om daar te komen (als je legendary speelt, ligt daar geen shotty anders wel), je komt dat bij een grote lift, de knop staat naast de lift aan de overkant (als je binne komt in die ruimte),
    als je benede bent, moet je naar een kamer zoeken met een paar grijze boxen, met een healthpack, shotty/pistol/AR ammo (volgens mij), die boxen staan tegen het midden aan, niet aan de buiten kant (je hetb een ruimte waar dit ook te vinde is, maar ik weet niet of dat voor of na de lift is)
    je moet dan op een afgebroke stuk springe naar het hoger gelege niveau, dan door de deur, lichtbrug activere, wat flood afslachten, en door naar de volgende lift (is in de zelfde ruimte als waar al die flood uitkomt)
    ik weet niet of deze bron wel betrouwbaar is, want het is nogal lang dat ik H1 campaign heb gespeelt, laat staan dat level (nogal saai als je het mij vraagt), maar ik denk dat het wel klopt zo, ander zoek een Walkthrought op internet, na 5 jaar zou er wel een degelijke geschreve zijn :+

vervolgens gwoon het level uitspele, want de rest zou geen probleem meoten zijne (want je bent al uit het complex) \o/

veel suc6 _0/ ( hopelijk heeft het geholpe, anders zonde van mn tijd :+)

Laatst bewerkt: 18 mei 2006
  4. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Je moet gewoon niet nadenken bij halo. je pakt je gun, je rent door de map, knalt elke niet menselijk wezen af, en je gaat naar de volgende missie. probeer dit maar eens.
    proost ^^

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    QFT

Deel Deze Pagina