Re: Ik kom niet verder bij halo Bij de tweede had ik hetzelfde probleem. Ik maar springen vanaf die plateautjes en maar naastspringen. Stond ik er bijna op, dan flikkerde ik er weer van af.]:- Oplossing: loop om de binnenste ruimte heen en kom tot de ontdekking dat er twee gangen in je ruimte lopen. Eentje ben je binnengekomen, met de ander moet je verder. Ik dacht eerst ook dat die tweede gang die gang was waar ik binnenkwam, maar dat is dus niet zo. In de tweede gang krijg je weer wat ruimtes en een lift. Uiteindelijk kan je de tweede generator net zo uitschakelen als de eerste. Als je dat gedaan hebt, krijg je nu niet veel van die slijmbeesten, maar Sentinals. Het zal je misschien al wel gelukt zijn, maar misschien is dit nog usefull voor een ander.... Succes anyway.
Re: Re: Ik kom niet verder bij halo Bedankt, ik heb het nog niet geprobeerd, ben nu ff met andere games bezig. maar ik ga ut vanavond ff probere
euhmmm mischien utzelfde level als waar ik vast zat?? ik ben er inmiddels ut, heb het level ff opnieuw gestart en tiz gelukt!! nu moetk dat schip binnen 4 minuten verlaten ofzo, maar dat lukt wel....
:{ kijk even dit forum door en vraag daarna wat ... dan had je dit hier wel gezien suc6 ... mzzl Munch and Abe
Ik stel mijn vraagje hier, want hij is te onzinnig om er een thread voor te openen!! Een banshee is zo`n opgevoerde luchtbrommer waarmee je ook naar boven en naar beneden kan. Een ghost is zo`n ding wat net boven de grond zweeft?
en de flood zou verboden moeten worden, stelletje irritante exploderende puisten zijn het, ben nou in library, en kom gewoon ammo te kort
Nee maar heb wel net die ananasschieter gevonden maar ff serieus je kan gewoon in die energiethingy's gaan staan hoor dan zijn ze zo stuk. Alleen die Flood die zijn wel lastig ja