] De laatste jaren steeds minder tijd voor games en beperk het enkel tot racen en FIFA. Echter HALO,..... super, vooral op Legendary! Hopelijk gaat de nieuwe alle verwachtingen waar maken en kunnen we volop aan de bak met Chief! Helaas niet heel veel nieuws nog, maar dat zal vast goed komen. Voorlopige geruchten voor een release date is eind 2019 en wellicht zelfs 2020. Zelf denk ik dat het de release game gaat worden voor de nieuwe Xbox. Ook is een PC-versie nog niet zeker,... dus wellicht moet de titel worden aangepast.
Niet iedereen is er klaar mee. Waarom een kwaliteits franchise de das om doen als het goed verkoopt? Het is ook gelukkig niet zo dat we ieder jaar een nieuwe Halo krijgen.
Ook gewoon echt. Genieten van superheldenfilms en dus 0,0 verstand hebben van kwaliteit en dan zeggen dat de HALO franchise er mee moet stoppen. Dit is oprecht hetzelfde als een Frans Bauer fan die zegt dat Queen beter nooit had kunnen bestaan.
Ik heb fucking veel zin in een nieuwe Halo. Maar dan wel eentje die back naar zn roots gaat en niet al die overkill die Halo 5 gaf. Bij nader inzien geef me gewoon maar een remaster van deel 3.
Halo 5 was voor mij echt een domper in de franchise. Zowel on- als offline. De Forerunners waren verschrikkelijke enemies waar ik helemaal niks mee had. Ik hoop dat ze met Halo Infinite een nieuwe weg in slaan en ik juich juist een open wereld toe. Een evolutie van Halo. Ik ben heel blij dat ze zo'n lange tijd gewacht hebben en ik heb juist daardoor wel weer zin in een nieuwe Halo.
Liever dat Microsoft met iets gruwelijks komt ipv Gears Halo Forza. Maar ik vind superheros cool... Dus m'n mening telt niet