Die quote komt hier vandaan, waar ook een hoop meer info en wat screens staan en een stukje concept art staat: https://www.halowaypoint.com/en-us/news/inside-infinite-december-2020
“We have everyone fixing bugs on our launch content and some exciting efforts kicking off for future updates – like new vehicles, equipment, etc. But we’re pretty much playtesting a ton and looking for ways to polish and improve everything. All of our launch content is in-game and being played daily but it takes a strong effort to get something from 90% to a full 100% ship quality.” " In multiplayer, equipment is earned via combat and/or scavenging the playspace which brings a level of fairness and competition to the experience."
ach Reckuuza, zelf koop je ook de grootste bagger die er nu te verkrijgen is met FIFA 21 en Cyberpunk. De meesten hebben volgens mij wel de gamepass dus kunnen de game gewoon proberen als ie straks uit is. Als het niks is, weer lekker verwijderen
Dit ziet eruit als een remake op de map Coagulation(?) die weer een remake was van de legendarische BLood Gulch
Deze franchise is gewoon niet meer van deze tijd. De looks waren destijds aangepast op mogelijkheden van de originele Xbox. Beetje zoals Zelda op N64. Die artistieke richting leent zich niet voor de huidige moderne mooie visuals terwijl ze wel realistische graphics nastreven i.t.t Borderlands of Mario bijvoorbeeld. De gameplay is ook enorm achterhaald na al die jaren. Dan is het gedoemd te mislukken. Want je moet een keuze maken. Teveel verandering zorgt ervoor dat het niet meer als Halo aanvoelt. Te weinig verandering zorgt voor een game die niet met zijn tijd is meegegaan.
Je kunt natuurlijk makkelijk ‘truukjes’ toepassen om de game meteen veel mooier te maken, zoals het implementeren van een dynamisch weer/wolken/lighting systeem, wind, rondvliegende blaadjes, stofdeeltjes, etc. Zo’n Driveclub ziet er door dat dynamische weer en lighting nog steeds amazing uit. Het zorgt daarnaast ook voor replay-value, want het voelt en ziet er iedere keer net iets anders uit.
Halo-acteur Verlon Roberts claimt dat Halo Infinite in november 2021 verschijnt. Dat vertelt hij in een podcastaflevering van Verlan & Friends (01:10:45). "Ik deed auditie voor de videogame, Halo Infinite, die al uit had moeten zijn, maar met de pandemie en zo - en ik geloof dat ze wat wisselingen qua leiderschap doormaakten - dus het is nu verschoven naar later, November dit jaar", zegt Roberts in het interview. Ook onthult de acteur dat hij Spartan Griffin speelt, een personage dat vooralsnog niet is aangekondigd voor Halo Infinite. Griffin is bekend uit het boek Shadows of Reach, waar hij ook interactie heeft met protagonist Master Chief. Roberts meldt daarbij dat hij ook scènes heeft opgenomen met Master Chief-acteur Steve Downes. Halo Infinite staat officieel gepland voor 'eind 2021' en verschijnt voor Xbox Series X en S, Xbox One en pc.
Welcome back to another Inside Infinite, our monthly blog series where we provide an in-depth look at key components of Halo Infinite. In this installment, we’ve asked the 343 Audio Team to bring you closer to their process than ever before. If you haven’t seen our previous Inside Infinite posts, we highly recommend reading them to learn more about the game! Art, Graphics, & Live: Hear about our improvements since last year’s campaign demo and get an early glimpse at player customization. Sandbox: Learn about how we designed the weapons, vehicles, equipment, grenades, and more to ensure they are intuitive and reward player mastery. Campaign: Find out what it takes to bring Zeta Halo to life and see screenshots of this expansive new world. As a reminder, if you have any burning questions you want to ask the Audio Team after this Inside Infinite, just ask us on Twitter using #Ask343 and it may get featured in our next community Q&A video on YouTube. Now, let’s go hear what the Audio Team has been working on for Halo Infinite! Concept art for the "Skewer", a new Banished weapon in Halo Infinite https://www.halowaypoint.com/en-us/news/inside-infinite-march-2021
Ze zijn ook echt niet slim om dit soort plaatjes te delen... Wat voor standaard willen ze zetten? Unreal Tournament 2003 belde, ze willen hun wapen terug.... Als je het plaatje uitvergroot zie je alle lelijke rechte lijnen erin. Ik snap die gasten niet hoor.]