Ik kan geen team slayer spelen? Spelen is greyed out. Wat the fuck is dit allemaal joh. LAAT ME GEWOON SLAYER SPELEN EN T LIEFSTE FREE FOR ALL. FUCK AL DIE OBJECTIVES TROEP Lol dit kan dus gewoon nog niet. ok ill wait
Ik merk wel dat iedereen in m'n vriendengroep ineens weer interesse heeft in Halo. 3 hebben er weer een Xbox gekocht en ik heb net zelf ook maar een Series S besteld.
Lekker man! Game is oprecht amazing. Gister hele nacht gespeeld. Gunplay voelt fucking goed, jammer alleen nog van de playlists en rankingsysteem fixen ze ook nog wel.
Hij speelt erg lekker idd. Wel wat weinig playlists en maps voor m'n gevoel, maar wellicht komt dat met de launch.
Het speelt zeker weer heerlijk. Nu een paar potjes gedaan, maar het voelt echt als vroeger aan. Nu nog even snel verder ook met de campaigns van 2 tm 5 zodat ik het verhaal weer weet
@all add ya soon Honestly deze gimma kan gewoon on par komen met 3 for real als ze gewoon de playlists fixen, als je hopelijk straks team slayer of slayer FFA kan doen (en dan t liefst BR only) dan wordt het beste ooit. ben echt mega enthousiast, speelt echt amazing weg en singleplayer lijkt zowaar ook nog goed te gaan komen met quality. grafisch ziet t r ook verrassend amazing uit, heb echt die oldschool halo feels weer en dat maakt me mega happy. END OF TED TALK
Die MP is inderdaad dik, maar daar moet ik nog even flink oefenen. Ga ik doen in de SP als die er is volgende maand. Maar damn, wat loopt dat online soepel en ziet er echt goed uit. Alleen de verbinding maken met de servers duurt aardig lang, maar verder dikke prima.
Nu paar potjes gespeeld, vanmiddag potje Capture the Flag, heb meestal geen idee wat ik doe of moet doen, dus als ik een vlag zie neem ik die mee en schiet iemand me dood, en als ik een teamgenoot met een vlag zie ren ik met hem/haar mee en probeer ik die een beetje te beschermen, totdat ik dood word geschoten. Soms kan ik een shield neergooien, meestal niet. Soms kan ik een health-injectie doen, meestal niet. Soms denk ik dat ik een shotgun heb opgepikt dus dan ren ik op een tegenstander af en ga knallen, en dan blijkt het een sniper-rifle te zijn ipv een shotgun. Het gaat dus geweldig, maar goed, gaat vanzelf wel eens beter. Is ook iets te weinig visuale feedback wanneer je een kill maakt. Heb meestal geen flauw idee hoeveel kills ik heb, dus was vanmiddag al blij verrast dat ik 9 kills had, want dacht zelf maar 4 of 5 ofzo.