Grappling hook zwaar kut zeg jezus. Doom Eternal doet dat 100x beter. Sowieso heeft die game het shootergenre naar een gestoord nieuw hoog level gebracht. Fan-tas-tische game en gameplay wise 1 van de beste shooters die ik ooit heb gespeeld.
Ongelofelijk. 5. jaar. In. Ontwikkeling. Complete troep krijgen we gewoon te zien. Release: slechts 4 months out. Demo dit? Early build? Nee this is fucking it. Besef. What the fúck zijn ze daar aan t doen toch joh bij 343 en MS. Is er daar nou niet minimaal 1 persoon die op zn hoofd krabt? Wat een p u i n h o o p.
Players fight The Banished in Infinite – a rogue faction of Brutes (along with plenty of familiar Covenant Elites and Grunts too) who were prominently featured in Halo Wars 2. The team at 343 is quick to note that you won’t need to have played that 2017 real-time strategy game to feel comfortable in Infinite (“It’s not required reading,” Crocker noted), nor will you have to consume the comic books and novels of the larger Halo universe in order to understand what’s going on in the new game – a criticism of Halo 4 and 5 that 343 acknowledged. “We don’t want a game where players have to do homework to enjoy this game,” Crocker said. But why The Banished? “Because they’re super cool and everyone likes them,” he said with a laugh, before more seriously adding that the team wanted “to have something that’s an evolution of the Covenant so you get some of the familiar, but something that’s different [too], and it comes together to feel fresh.”
Waarom klinkt die gast aan het einde als een fucking Shadow of Mordor en Shadow of War Orc? Nog maar te zwijgen dat die mij ook doet denken aan een Orc uit World of Warcraft. Zelfde stemacteur? Ik krijg zo het idee dat het echt een zaadverhaal word.
Halo Infinite takes place well after the ending of Halo 5, with a rampant Cortana nowhere in sight and the Master Chief adrift in space. The Pilot (as seen in the E3 2019 presentation trailer, which 343 reconfirmed to IGN is the very beginning of the game) then discovers him. “Chief and the Pilot are in exactly the same position as the player when the game starts,” Crocker said. “They don’t know what’s happened. They’re learning what’s happening, together.” Lee told us that the new Xbox Games Showcase demo takes place roughly four hours into the campaign, which he said is “several times larger than our last two campaigns put together,” referring to Halo 4 and Halo 5. “We want places to go and we want new mysteries.” Lee added, “It’s setting the foundation for future storytelling as well as tying some of those threads from the past. You don’t need to go through the whole franchise to learn and understand the fiction coming in, but if you do have that knowledge we want to reward that. You’ll see these [extended universe] elements and nostalgic moments. There have been a lot of goosebumps in the studio as we have [finished] different scenes and things that are in the game.” “What you saw in the montage at the end was us setting the stage for the journey the Chief and Pilot have been going through.” That ending sequence also introduces us to the villain of the story: a Banished leader named War Chief Escharum, who is the leader of The Banished on this Halo ring and “is connected to The Banished in a fundamental way,” according to Crocker, and proclaims this Halo ring as his last stand, knowing that Master Chief is coming for him:
Deze screenshot is wel expres zo lelijk mogelijk gemaakt natuurlijk . Maar het ziet er alles behalve next gen uit.. Voor mijn gevoel is Halo 5 op mijn Xbox One S hetzelfde of mooier.
Wanneer word het nou eens een keer PlayStation World? Of wie hier zit op deze nieuwe Microsoft meuk te wachten? Doe tegen die tijd wel maandje gamepass om even de campaign uit te spelen op mijn PC .
Wat ik niet begrijp is hoe het er grafisch zo shit uit ziet. Zelfde studio als halo 4 op de 360 toch? En die zag er awesome uit destijds Halo 4 op de 360 ook. Onbegrijpelijk
Tja, je kunt Pacman ongetwijfeld ook in 8K op 240fps draaien; Betekent niet dat het er beter uitziet. Ik.heb liever geweldige details en lighting effects etc op 1080p, 30fps, ipv iets dat eruit ziet als een 360 game, maar dan op 4K en in 60fps. Dit zag er echt niet next gen uit, en dan hebben we het niet over 4K en FPS, maar over bijvoorbeeld het gezicht van die piloot, of de pop-in grass-patches, etc.
Ghost of Tsushima is nog mooier dan bovenstaande screens. Heb ook al best een aantal video’s voorbij zien komen die current gen met Halo Infinite vergelijkt, waarbij current gen games winnen .
Je hoeft er ook geen Series X voor te halen hij is prima te spelen op de One. Scheelt weer paar honderd euro. Niet zoals bij PS5 waar je Spiderman DLC achter een 500/600 euro paywall zit.
Heb sowieso ook een PC, dus heb eigenlijk al een Xbox Series X . Buiten de graphics vind ik deze Halo er wel goed uit zien btw. Geeft mij weer de oldschool Bungie Halo vibe .
Qua gameplay zag het er prima uit, maar dat was volgens mij ook niet het punt van kritiek. Dit is Xbox' flagship, en dit zou om de kracht van de Series X gaan, dus als je dan dit laat zien, wat er zelfs voor current-gen erg matig uitziet, dan doe je gewoon iets heel erg verkeerd. Dat wil niet zeggen dat het een kutgame wordt, maar het is logisch dat men erg teleurgesteld is over wat er qua visuals werd laten zien.