Maar ik bedoel, het is single-player. Gaan er mensen boos worden als je een game op een te easy mode speelt? Mooi man.
Ik speel al jaren alles op easy, geen tijd om mijn hoofd heet te maken voor games. Wil OP AS FUCK voelen.
Hoe de fuck kom ik uit die outpost van Tremonius? Ik ben een partij rondjes aan het rijden maar ik zie maar geen uitgang.
Al gedaan en al gedaan. Blijkbaar moest ik in een pelican stappen maar die was niet gespawned. Mission restart was de oplossing.
GVD!! Zijn die playlist updates alleen voor unranked.. Ik speel (het liefste) alleen maar ranked games.
Love the open world boss battles nu. Nieuwe A.I blijft tof commentaar geven. Nog steeds genieten. Stoor me nergens aan eigenlijk. Misschien dat het lastig is om van punt naar punt te gaan, maar daar zet ik mij altijd snel overheen. Het knalt zo verdomde lekker.
campaign saai af, prachtige wereld wel. Spiderman gwn door die hele troep met grappling hook nauwelijks iemand killen en die campaign afraggen hebben we dat ook weer gehad.
De eerste 2 missies van Halo dacht ik echt dat ze weer goed bezig waren, die open world troep is zo onnodig en haalt je alleen maar uit het spel.
*game. Nah je kunt gelukkig gwn nog wel main story focussen only, en dan die stukken dat je door de wereld moet om te travellen is wel nice. Maar heb totaal geen exploration neigingen. T gebrek aan blood is verder zo pijnlijk aanwezig sheesh
Vind de campaign best tof, maar die open world had van mij niet gehoeven inderdaad. Met alleen maar super generic content daarin.. Multiplayer ga ik wel nog jaren spelen denk ik. Ideale shooter om af en toe paar games te spelen.
Het zijn alleen wel bizar weinig maps in MP. Er zijn er maar 3 voor BTB, dus dat heb je ook gauw gezien. Zelfde voor SP waar je of alleen in de groene weide loopt of in het zoveel forerunner gebouw. Jammer want de core gameplay is echt heel tof, en je voelt je meer als Master Chief dan ooit. Boss battles vind ik wel het beste tot nu toe van de hele Halo serie.