Naja, dit kan verschillen per persoon, maar ik vind R&C een super platformer.... maar heeft niet het imago van een system seller. Dat zijn series als Halo, GoW en Forza wel. Maar dat is het ook. Jarenlang al.
R&C mogen ze van mij dan ook best uitmelken, aangezien Sony (wat je zegt) genoeg nieuws uitbrengt en bovendien is het geen system seller serie. Hoe goed R&C is, ik zie het meer als een serie voor erbij terwijl die misschien meer verdient dan zo te worden bestempeld.
Sony heeft met de PS4 laten zien dat je nog altijd vernieuwend kan zijn, niet alleen qua namen, maar ook in gameplay ( The Last Guardian, Death Stranding etc.).
Laatst dacht ik nog bij mezelf... welke games zijn echt vet op de One? Welke exclusives zijn een aankoop van een One waard? Gears of War 4 en 5 moet ik nog spelen, maar die zullen best smaken. Halo MCC en deel 5 (al moet ik die ook nog spelen). Tot slot lijkt Rare Replay me tof en is Forza ook leuk. Maar dat is het ook wel.
Voor een PS4 aankoop kan ik er genoeg noemen.
Zat nog te twijfelen om die Cyberpunk 2077 One X te nemen. Volgens mij een fijne console ook voor de komende 2 jaren gok ik. Maarja ik hou het wel bij mijn vertrouwde One S
.
Klik om te vergroten...