Ga er toch wel van uit dat ze er verschillende grafische opties indoen gezien er maar relatief weinig (console) spelers van de 120 FPS gebruik kunnen maken
Die demo was 60 fps, dus dan was dat de high quality low fps mode? of High res low quality low fps mode?
Jij ben de game developer hier dus zeg jij het maar. EDIT: The scale of the environment accessible to players is several times larger than that of the last two Halo games combined. Jerry Hook, head of design at 343, explains that a driving factor behind this shift in philosophy was to ensure that players could look out across vast vistas and know that they will be able to visit them. ARE THERE KILL BARRIERS OR “RETURN TO BATTLEFIELD” ZONES IN CAMPAIGN ? Since we want to allow players to explore and get creative with their engagements, we’ve tried to reduce these as much as possible in Halo Infinite. There will always be some exceptions, but usually if you can see it, you should be able to go there.
Iemand enig idee of games voor de Series X zeg maar... of die op de One en One X evengoed draaien of dat daar wel een verschil in zal zitten? Ik zie de One X nergens meer te koop voor een schappelijke prijs. Uberhaupt niet te koop bij grote retailers. Komt er nog een laatste lading er aan?
Uitgesteld tot 2021. Ben niet verrast eigenlijk, de game zag er nog totaal niet af uit. Nu ga ik alleen nooit die nieuwe Xbox bij de lancering halen.
Dit gaat denk ik wel een klap voor de verkoop van de nieuwe Xbox worden. Die kon wel een titel gebruiken om te verkopen met de Xbox rond Sint en Kerst.
Nieuwe Xbox gaat sowieso al niet verkopen. MS is short term doomed, long termed met hun ecosysteem geef ik ze nog wel kans. Kijkend naar de demo heeft Infinite zelfs nog wel een 2022 release nodig. Dit was onvermijdelijk iig. En logisch gelukkig ook.
Eens, die nieuwe bak heeft gewoon een launchtitel voor de massa momenteel. Tenzij je nat wordt van Tetris in 4K.
Denk dat Microsoft uiteindelijk meer op handheld/streaming van games gaat inzetten zoals bijv. de recente samenwerking met Samsung en de Gamepass
Tja, misschien dat ze daarmee mainstream succes pakken, en al die mensen aan de GamePass zal dan natuurlijk lekker aantikken, maar ik zie geen enkele reden om dit jaar voor de Series X te gaan.
Er zijn nog zoveel titels die aan GP toegevoegd kunnen worden, dat ik een Xbox Series X nog niet eens overweeg. Waarschijnlijk ga ik definitief overstappen op de Playstation 5... en dan hou ik de One alleen aan als reserve. PS NOW klinkt goed en bij mij beter in de oren dan GP. Halo heeft bij mij trouwens afgedaan na het dramatische verhaal van 5, waar 4 nog een beetje respect kreeg vanwege de band tussen MC en Cortana. MS heeft zichzelf pijnlijk verneukt imo.
Omdat er veel klassiekers op te spelen zijn en als ik de lijst van GP zie, vind ik het nog magertjes. Bovendien halen ze games eruit zo nu en dan en dat vind ik niet nodig. Weet niet of NOW dat ook doet, maar de combinatie met de goede games van de Playstation 4 doen mij langzaam aan steeds meer naar Playstation trekken... zelfs met mijn grootste backlog van allemaal hier op de Xbox One X. En ik speel ook niet zoveel indie games... vandaar.
Mwah, ik vind de GP ook een stuk beter omdat daar de nieuwste exclusieve games (die er amper zijn) ook gelijk op staan, qua prijs is het ook een stuk beter.
Hey everyone, I’m Joseph Staten. If you’ve been a longtime part of the Halo community, you may already know me. If you’re new to the community: Hello! It’s great to meet you. I was part of the Bungie team who made Halo CE, Halo 2, Halo 3, Halo 3 ODST and Halo Reach. I came up on the design side of these projects, wearing many different hats over the years including writer, cinematic director, creative director—even a voice for the Grunts. After Reach shipped, I became a Halo fan, cheering-on 343i from the sidelines. But I’ve spent the last four months immersing myself back into the Halo universe, and it’s my honor as creative director to help our team ship Halo Infinite in Fall 2021.