Yup als Yaw 2 xboxen mee neemt. dan de mijne en die van eastmaster, dan hebben we er al 4. Even wachten tot Yaw met de kennissen overlegd heeft, dan weten we met hoeveel man hij komt. Ik nodig zelf nog iemand uit... misschien wel meer, maar die hebben allen geen box. Oh ik heb trouwens wel een 5 port (10mb/sec) hub maar daar maar 2 kabels voor... eventueel haal ik er nog twee.
Ho, rustig maar hoor... damn. Zie je die smiley? Goed zo! Het was gewoon een vraag, maar ik weet het antwoord al... Chicken!
Ik kan de 22e komen met 6 man. Ik kan 2 xboxen, HUB en voldoende kabels meenemen, maar weet niet zeker of ik ook 2 TV's kan regelen. Hoeveel mensen hebben we dan al? Zou toch wel mooi zijn als we die 16 vol kunnen krijgen.
Als Macouno nog voor 2 personen kan zorgen zijn we met zijn 11en.... dus nog 5 ppl zou idd wel lache zijn!!! edit: Als crosis ook nog komt hebben we 12
LET OP SLECHT NIEUWS!!! zondag de 22e moet ik werken... kom ik net pas achter... ben freelancer dus kan de centen wel gebruiken, dat heeft dus voorrang. De vrijdag ervoor kan voor mij net zo goed. De zaterdag kan eventueel ook maar dan kan de vriend van me die ik uit wilde nodigen in ieder geval niet! Sorry als je het al met vrienden geregeld had, maar het is nu eenmaal niet anders Kunnen jullie dan ook?
Ok dat is duidelijk dus.... maarre wacht even met het bellen van iedereen... er is 1 collega van me ziek... als hij snel beter is kan hij misschien zondag wel van me over nemen en kan het toch. Enne als hij ziek blijft moet ik misschien zaterdag ook wel werken Denk het niet hoor. Dus... ik kijk of hij zondag van me over kan nemen, anders word het zaterdag. Laat het jullie dit weekend weten, ik denk dat ik zaterdag avond/nacht een definitieve avond noemen kan, want doorgaan zal het!!! hehe
Rofl... "nooit wat te doen" GOED NIEUWS!!! ZONDAG de 22e! Het staat bij deze vast, het gaat door. Nu moeten we alleen een tijd afspreken en zal ik even een lijstje maken met mensen die komen. Zodra ik weet hoeveel er komen, maak ik even een routebeschrijving. Oh en ik had nog een gedachte, het is misschien leuk als we met z'n allen een klein gebaar maken naar de kunstenaars in het pandje. Zodat ze weten dat we het waarderen, en we misschien nog vaker daar dit mogen doen. Dus dacht ik... het is daar redelijk donker. Als nou eens iedereen die komt 2 gloeilampen mee neemt, dan is er meteen extra licht voor ons, en is ook leuk voor de peoplez daar. En het kost toch niks
het is een erg oud klein schooltje. Denk maar... kleine basis school met ehm... een stuk of 6 lokalen. Maar het heeft een leuke kleine centrale ruimte (aula/lunchroom) waar wij prima in terecht kunnen. En ja in de gangen en aan de randen van de hal zitten allemaal fittingen voor lampen, maar niemand die nu de moeite neemt om daar even wat nieuwe in te stoppen want het gaat er om dat er licht in the lokalen/ateliers is. het heeft erg lang leeg gestaan. het leuke is dat het pand van de gemeente den haag is en de grond van gemeente rijswijk. En geen van bijden weet wat ze ermee willen. Dus kan ik (en anderen) in de tussentijd via een kunstenaars vereneging daar een ruimte huren (erg goedkoop) totdat de gemeente er plannen voor maakt. Dan word het waarschijnlijk gesloopt. en wij kunnen er ook leuk een lan party houden