Ok even een lijstje.
Eastmaster rijdt Ikke ernaar toe met 1 xbox 1 tv & controllers
JAW komt met 6 man 2 x xbox & tvs & controllers
Ik kom met tv & xbox & 2 controllers
Ikke... kan jij je controllers ook nog meenemen... Ik heb er zelf maar 2, voor de zekerheid dus. Ik heb ook wel een hub met kabels... 10mb per seconde.. lijkt me voldoende. Heb hem alleen nog niet getest dus JAW jij hebt er ook 1 he? Neem jij die mee? Heb je voldoende kabels?
Dus zijn we van hier uit met z'n 9en. Ik heb zowiezo nog 2 man vanuit het gebouw (kunstenaars) die graag willen komen, maar die hebben 0 ervaring. Verder vraag ik er nog 2 die het al een paar keer bij mij gespeelt hebben, maar die kunnen er niks van.
Omdat het nu redelijk definitief is en we alle spullen zo'n beetje hebben... kunnen we nog wel een paar mensen gebruiken... ideeen??? Ik kan wel even bij xbconnect posten... daar zijn ook nog een paar nederlanders.
Ik zat trouwens te denken.. ik zei eerst, niet teveel mensen, maarre 16 is prima... een paar meer mag eigenlijk ook wel. Ik zie de mensen die ik uitnodig toch niet de hele middag/avond spelen. Dus meer peoplez!!!
Dan rest ons nog 1 ding: HOE LAAT? Aangezien JAW en zijn peoplez op maandag werken moet en Eastmaster misschien wel naar school gaat.... zou ik zeggen in de middag.
Hoe klinkt 16:00 voor jullie.. en als het gezellig is gaan we gewoon de hele avond door. Er zit daar om de hoek een tent met overheerlijke patatten tto 24:00 open
Morgen maak ik een route beschrijving, die zet ik online en ik pm jullie de link.
Laatst bewerkt: 16 sep 2002