1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo Lan uitnodiging. (den haag)

Discussie in 'Games' gestart door macouno, 8 sep 2002.

1. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zaterdag pas m`n nieuwe rooster. ff afwachten

2. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan wel

3. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    eh jah gaat mij ook wel lukken.

4. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik heb gezorgd dat ik de 12e vrij ben!

Dus moet dat dan wel lukken toch? hehe... verder ga ik ervan uit dat we het hetzelfde houden als voorheen, en we kunnen nog wel een paar mensen gebruiken ;)

5. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas heb ik slecht nieuws voor jullie.................

Ik kom lekker jullie ass kicken wat ik ben roostervrij :D

6. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    okey dan, beterz en ik kon met jou mee rijden he.

7. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel hebben we er nu al?

8. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    nog geen 16 ppl iig...

9. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Jaw... 10 in ieder geval.. ik denk ook zowiezo 2 vrienden van me en misschien nog een paar van die kunstenaars die daar ook atelier hebben ;)

We kunnen er nog wel een paar gebruiken maar nog even en we halen de 16 wel hoor ;)

10. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    zitten nu online met 12! is al erg gaaf, maar 16.....................

11. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook een thread over Zoetermeerse LAN. Iets combineren? Ik heb er al eerder over gezeurd, maar hoe meer spelers..........

12. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Die gasten uit zwolle mogen er wel bij komen.....

De rest is misschien nog geen 18+

13. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    heb gespeeld tegen die gasten, erg cool!

14. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Ja eh... the more the merrier maar ik ben er wel voor om er geen mega festatie van te maken. Ik zei in het begin al dat het niet een al te grote locatie is.

Maar 16 man is cool!! Als die fellers ok zijn nodig je ze maar uit hoor... 18+ vind ik zelf toch wel een voordeel hoor... zeker als we niet met zo verschikkelijk veel zijn. Ik bedoel... ik ben bloody 27... en heb een kid van 15 echt weinig te vertellen.

We kunnen natuurlijk, als die eerste bijeenkomst een succes is altijd nadenken over een vervolg en eventueel wel wat groter ook... maar dan gaan we te ver aan dingen voorbij... eerst gewoon gezellig een zaterdagje gamen. En kijk.. als ik wil kan ik zat mensen vinden die het gezellig vinden, maar ken er gewoon geen met gamers ervaring.

Zeg het maar!

15. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn met z'n vieren. Flamingo, Slayer, Blue Flame en ik. Allemaal 18+ en iedereen heeft een xbox en Halo en tv's zijn ook wel te regelen. Het lijkt mij heel gaaf, maar ik heb een probleem. Ik ben net dat weekend weg!!!:'-(
    Das wel klote. Ik kan dus in elk geval niet de 12de. Misschien dat de anderen wel kunnen. Maar het is alleen wel een eind rijden. Als het toch een andere datum wordt dan zullen we even overleggen als we komen of niet.
    Ik zal het in ieder geval even tegen de jongens zeggen dat ze even doorgeven of ze wel of niet komen.

Mocht ik er niet bij zijn, KNAL ZE!!!!!!!!!!!!

The Bear

16. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Yoho, hier Zwolle!!!!!

Slayer kan ook al niet en Blue Flame moet ook werken, en ik ga niet in m'n eentje.......... Dat is mooi Fucked Up. En ik kan wel weer zeggen doe dan weer een week later maar dan zitten jullie weer, dus je hebt elke keer wel wat. En met Slayer zit ik zowiezo al elke keer hij is KOK dus het is bijna elke weekend raak met 'm (niet negatief bedoelt hoor Slayer).
    Blue Flame zou wel vrij kunnen vragen, The Bear kan ook wel wat regelen. En ik hoef alleen maar tegen mijn Vriendin te zeggen "ik ben er niet zaterdag". Dus met mij zit het altijd wel goed.......

Ik weet niet of jullie allemaal online kunnen? Het is wel minder gezellig en iets meer gekloot maar ja..... En als JAW de host is (hij heeft de snelste verbinding) redt je dat dan met 16 players? En als de rest allemaal netwerkaart 10/100 mps heeft of een SWITCH 10/100 mps (En geen HUB)..........

Laatst bewerkt: 30 sep 2002
  17. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Dit is de eerste keer dat ik hier kom dus effe checken of alles het doet. Ben het broertje van Flamingo.

Mocht het toevallig gebeuren dat het LAN gamen doorgaat en Flamingo, The Bear en Slayer wel kunnen, dan regel ik wel dat ik vrij ben van mijn werk en mee kan.

18. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    meedoen

ik vind dit jammer dat ik niet mee kan doen. ik had hier dus dan echt wel bij willen zijn. misschien moeten we een datum afspreken en ruimvan te voren aangeven oke?
    ik heb zelf wel een tv en extra kabels. en als we iets regelen mischien moeten we dan ergens afspreken waar iederéén een beetje centraal licht. kan eventueel wel iemand op halen rij diesel. groeten slayerkilss:cool:

Laatst bewerkt: 1 okt 2002
  19. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan folks... goed ook van jullie te horen!!!

Ik denk dat wij zowiezo de 12e gewoon moeten doen... anders is het uitstel op uitstel op uitstel.... maar dat betekent natuurlijk niet dat het 1X en nooit weer is.

En over de centrale ligging.... ja eh... ik heb hier een plekje beschikbaar... niet in utrecht. Maar als jullie daar iets regelen kom ik ook met alle plezier meedoen hoor!!

20. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Krijgen we binnenkort nog een route beschrijving?

Deel Deze Pagina