1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo Lan uitnodiging. (den haag)

Discussie in 'Games' gestart door macouno, 8 sep 2002.

1. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Als je niet voor 't gamen komt, kom je toch voor de "wilde" vrouwen die crosis heeft geregeld heeft:+

2. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    okiedo.. peoplez het is achter de rug... jammer genoeg had ik m'n camera niet bij me... hehe

Klein verslag... Eerst... het was koud :::brrr::: de verwarming in het pand stond uit en kregen we niet aan. Dan nog 1 negatiefje... mijn oude tv deed weer es moeilijk hehe. Nieuwe kopen dus haha. Vreemd genoeg ging het later op de avond wanneer ik games hoste prima... hmmm (food for thought)

Verder, Ikke, Crosis, East & Kees (plus amigo) en 2 vrienden van mij zijn op komen dagen... dat is in totaal 7 man & 1 vrouw dus... en ikke had z'n copietje halo niet bij zich.

Al met al... een tikkie rare maar wel leuke middag. Nieuwe gezichten, lekker gespeelt.

Conclusie? Voor herhaling vatbaar? Ja zeker.. en gaan we ook doen... maar niet voor de verwarming gefixed is!!!

Dus zodra dat gedaan is... start ik een nieuwe thread en zien we wel verder.

3. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    He Dolfman,

Ik heb het iig zeker naar m`n zin gehad.
    Volgende keer neem ik een familiepak pillen mee.... ;)

Moeten we zeker nog eens een keer doen.

Groetjes Martin :)

4. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0

SHIT. :eek: was ik dat ff vergeten zeg }:]
    Nou ja....volgende keer beter ;)

5. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wou me digi cam menemen, maar toen ik hem pakte, bleek de accu op te zijn]:-

6. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende keer beter :)

7. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben hem al aan 't opladen:+

8. Kees

Kees Bring out the gimp!

Leuk Bevonden:
    0
    Ook hier niets dan lof over gisteravond! Was tof en zeker voor herhaling vatbaar en dan kom ik vroeger :)

Locatie was ook prima, inderdaad een beetje koud, maar wel lekker ruim!

Goed, ik ga alvast verder met oefenen in Halo :p

9. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Dus jullie waren met 8 man.

Nou en de volgende keer ruimschoots van te voren afspreken komen wij ook met z'n vieren. En JAW ook met z'n vieren mits het hun ook uitkomt.

Is in totaal 16 man.

En misschien dat tegen die tijd ook meer spellen zijn uitgekomen om met 16 man te doen, misschien DEATHROW schijnt ook bloedjemooi te wezen. Zie GAMES CHAT.

10. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Cool folks... ja we doen het zeker weer!!!

Oh leuk detail trouwens... toen ik thuis m'n oude tv weer aanzette deed ie weer een uur of 2 moeilijk... en nu doet ie 't perfect. Hij houdt dus gewoon niet van schudden in m'n autotje hahaha.

We kunnen trouwens ook bijvoorbeeld wel een keertje een beamer huren. Dat moet toch voor een paar euro per man te doen zijn... en er is daar dus een goed groot projectie scherm. Ik denk dat er weinig mensen zijn die the master chief niet een keer op levensgroot formaat willen zien hehe.

Ik kijk effe en 't komt allemaal in orde.

11. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijk me cool :)
    Kan haast niet w88 ;)

12. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    goeie middag,

Jammer dat ik er niet bij was, volgende keer beter. Even over die beamer die je eventueel wilt regelen. The Bear werkt op een hoge school als audio-visueel medewerker, hij kan er dan hoogstwaarschijnlijk wel een of twee regelen. Ik kan niet wachten op de volgende LAN...

13. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan ook niet meer w88...8)

14. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Yoho, ben een tijdje weggeweest dus ik ben het hele forum weer aan het lezen. En toen kwam ik hier... Inderdaad ik kan eventueel een beamer regelen. Maar dan moet ik de datum zeker weten en eht moet in het weekend zijn. Maar dat geeft geen probleem denk ik. Ik hoor het wel en dan zal ik mijn best doen.

The Bear

15. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien spreek ik voor mijn beurt maar wat dachten macouno en jullie van het 2e weekend van november?

16. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas kan ik de komende periode moeilijk vrij maken i.v.m. vele verjaardagen *zucht* en feestdagen die gaan komen.
    Maar als het ff kan,dan ga ik zeker mee :)

17. Jam

Jam light weight baby!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan 2 (vol bemande!) Xboxen bij elkaar verzamelen. Mijn vrienden zijn nog niet zo heel erg goed, maar ze beginnen het HALOen te leren! :)

-- J -Killing- A - Spread- M

18. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

AHHH8)

nog meer uit Delft!!!:+ , hebben jullie eigenvervoer?

Ikke, 2de weekend van november is wel nice:D

19. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar alleen als martin dan ook kan hoor, ik kan niet zonder mijn bilmaat.

20. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    als jullie een datum afspreken dan kan ik wel vrij vragen oke twee weken van te voren als het kan dan doe ik wel mee. maak jullie allemaal af!!!!! gr,slayer

Deel Deze Pagina