Ik kom d'r ECHT niet voorbij. Denk dat ik d'r inmiddels al zo'n 5 uur tijd in heb zitten. Nahja, ben tegenwoordig meer met DOA3 bezig (pakkies krijgen) en Halo-online. Wel te gek eigenlijk dat ik me al zolang met die 2 games vermaak. Heb op zich niet eens erge behoefte 1 d'rbij te kopen.
Ok noem me slecht maar ik zit vast. Al in het 1e level. Je hebt net je gun gehad van keese, schiet die grunts neer en komt dan in een wat grotere ruimte waarin die paarse madame zegt " it lookse like those marines could use a hand, do wat you do best". Ik wordt daar echt altijd afgemaakt. Iemand tips?
ik probeer het spel in alle modes uit te spelen, dus ben klaar met easy bij level 8 met normal en bij level 4 bij heroic. Je moet het doen zoals slash en Cusem het doen want zo doe ik het ook
Is inderdaad niet echt makkelijk stuk, maar als je dit al moeilijk vind, d'r komen nog VEEL moeilijkere. Mijn tactiek is lekker laf (aka, strategisch) zijn. Lekker achter hoekje blijven staan, grenades gooien en ze een voor een afknallen. D'rop af rennen en raggen werkt niet meer zogoed als op normal. Zo ben ik bij het 2e level bijvoorbeeld ook een paar keer verder gekomen door gewoon weg te rennen. Had het stuk al 20x geprobeerd en telkens dood. Dus toen dacht ik, als ik nou es terugren, wat gebeurd d'r dan? Nou, dan komen ze achter je aan tot een bepaalde lijn en verder komen ze niet, nou vandaar mooi een voor een afknallen. Het is ook ECHT niet onverstandig om bij sommige stukken gewoon door te rennen en niet iedereen af te maken.
en onthou: op legendary ben je nix zonder covenant wapen om de schilden van die gasten kapot te schieten anders blijf je bezig, dus mix je wapens goed... en nee geen needler gebruiken...
ik heb hem op alle mogelijk heden alleen uitgespeeld (plakje keek) werkelijk nix echt moeilijk (in level twee moet je bij de grote basis in het begin waar je later de warthock krijgt in zoon hokje gaan staan zie tekening (lekker onduidelijk) maar de sjes zijn de basis waar je op kunt lopen en waar de x staat kun je op deze tekening gezien van boven onder in komen (bij mij kwamen hier geen vijanden ) sssss sssssssss s sss sssssssssss s sxs sssssssssss sss sssssssssss sssssssssss sssssssssss
Nog een goede tip bijf de goede wapens gebruiken. Zo kun je met een needler, als je hem in een keer leeg shiet, zoon geschild gasje killen. dit kan ook door met dat oplaadbare wapen door hem eerst zn schild weg te schieten en dan met een ander wapen het laatste tik je (de grote beukende beesten kun je met 7 kogels van het pistool als je net onder hun kop schiet killen) plakje keek dus. Kort om gebruik de goede wapen voor de vijanden.