- Veel springen, voornamelijk uit kijken voor die grote groene kogels (die helemaal opgeladen zijn) ook moet je veel bukken, want op legendary mikken ze allemaal op je hoofd. - Houd de tank zo lang mogelijk, je hebt hem niet voor niets maar 1 keer - stealth is super belangrijk, vooral bij level 3/4/5 - Verder hebben sniperrifles geen nut bij flood Lees de rest van de tips hierboven maar
ga bij de levels waar vooral veel flood is niet elk hoofdje (weet de benaming voor die kuthoofden niet) neer schieten maar loop gewoon door, het bespaart tijd en veel kostbare minutie. en ik vind persoonlijk de shotgun het best tegen the flood.
ik ben nou ook bezig met Legendary, en ik zit nou op de helft van Truth and Reconciliation (lvl , en ik moet zeggen, het is nog leuker dan op de andere moeilijkheidsgraden; hier moet je echt je skills gebruiken, sneaken en alles geven, en dat verhoogt de spelvreugde wel, hoor! *helemaal weer verslaafd *
Ik ben ook bezig helemaal op mijn alleen Halo op Legendary uit te spelen!!! Moeilijk dat wel maar ik ben een pro-gamer al zeg ik het zelf en ik weet zeker dat het me gaat lukken ik ben al ver!!! De enige raad die ik u kan geven is uiteraard zuinig omspringen met je granaten en het juiste wapen kiezen voor de bepaalde vijand waar je tegen vecht!!! Ook onthoud ik waar de wapens liggen van "de couvenant" zodat ik de munitie ten volle kan benutten! Ik schiet een plasma rifle altijd volledig leeg en dan ga ik altijd terug om de nieuw plasma rifle op te halen! Natuurlijk is dat met de wapens van de marines niet nodig en ook met de Needler niet! Succes!!!
Hehe het irritanste vond ik dat je captain keyes moest redden,die gast was bijna naar elke kogel dood Maar veel in MP spelen verhoogt ook je skills in SP.Speel zelf heel veel op xbox connect,en je word er VEEL beter van. -Zoveel mogelijk snipen(in rug slaan) -Rocket Launcher is niet altijd de beste oplossing,snipers zijn perfect voor elite's -Met pistol altijd op hoofd grunt richten,headshot=1 shot 1 kill -Kijk altijd of je pad om te vluchten veilig is,zodat je weer kan opladen. -Probeer ze kalm uit te schakelen,rambo style kom je meestal niet zover mee(2 elite's+grunts) -Probeer altijd erst de banshee's en ghosts en plasma turrets uit te schakelen,niet de plasma tank die kan je meestal makelijk ontwijken -Zet je tv wat lichter(brightniss) meeste gebieden in SP zijn iets te donker Post er mischien later nog wat meer moet nog nadenken