Halo Legendery

Discussie in 'Algemeen' gestart door halo, 21 okt 2002.

1. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alle levels in easy uitgespeeld en speel nu enkel de tofste opnieuw maar dan moeilijker :)

en ik heb het tweede level geprobeerd in coop in legendary maar volgens mij is het moeilijker dan omdat je maar een half scherm hebt... :)

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Jah ik denk dat je The Library bedoeld.. lijkt me ook gigantisch moeilijk.. zelfs op normal hadden die irritante Flood mij soms te pakken..

3. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm... heb zo goed als alles op Legendary uitgespeelt. Heb echter op het moment er nietzo zin in, The Library vink sucken, die moet ik nog en nog 1-tje dacht ik. T'is niet dat het niet lukt, gewoon geen zin in nu :) (Deathrow he :D)

mzzl Munch and Abe

4. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook bezig met legendary, heb net The library gehaald en ben begonnen met het volgende level.
    De aliens zijn een stuk sterker, slimmer en schieten veel sneller.
    Als je bijv. op easy speelt, schieten ze per keer 1 of twee keer, op legendary krijg je gelijk de maximale lading op je afgevuurd.
    Hoop volgende week klaar te zijn met legendary....

5. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    binnen 5 uur op legendary uitgespeeld in mijn eentje

6. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    "Ikke" wel weer.... thumbs up man!

Zelf probeer ik het niet eens... na het op normal uitgespeelt te hebben heb ik eigenlijk vooral interesse in spelen tegen anderen... en ook eens andere spelletjes spelen. Dus errr.. af en toe een rondje op hard als ik me verveel is fine by me.

7. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Nix persoonlijks hoor, maar dat lijkt mij echt onmogelijk, of je moet je levels niet 100% halen, maar gewoon rennen naar het eind...

8. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij level 4. Maar het is wel f*cking moeilijk hoor. En ik geloof niet dat Ikke hem in 5 uur helemaal heeft uitgespeelt.

9. Michielygil

Michielygil WeekendWorry Thinker

Leuk Bevonden:
    0
    Dat sneeuwlevel in legendary duurt iets van 5 uur ofzo, echt té lang... Maar goed wel kick dat het zomaar kan natuurlijk, daar droomde ik vroeger tijdens doom 1 alleen maar van ;)

Ik heb legendary nu bijna uitgespeelt. Goddank dat die Flood kereltjes niet zo taai zijn dan die grote covenant (elite ofzo), want dan had ik het nooit gehaald. Ik ben dan ook blij dat ze met 2 shotgunsschoten wel gaan liggen.

Kleine tip voor degene die nog moeten gaan beginnen: Tegen die elite gebruikte ik het gewone pistooltje (met zoom) en dan gewoon constant op hun harses cappen, dat werkte bij mij het beste. (in combinatie met granaten natuurlijk }:] )

10. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar meteen als een elite je raakt is je zoom weg en je moet minstens een hele lader erop leegschieten tegen dat ze dood zijn. En als ze enkele kogels hebben gevangen kruipen ze weg en hebben zij hun schild weer opgeladen en jij je kogels verspild...

11. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft me niet te geloven natuurlijk.

12. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het hele spel op normal uitgespeelt, en Legendary alleen level 1, op level 2 raakte ik constant door mijn ammo heen, heb het verder ook niet meer gespeeld.. Speel toch het meest DOA3 & SSS als er iemand langskomt om ff te spelen..

Ik game erlijk gezegd nog steeds het meeste op mijn PC, maar de Xbox is een leuke afwisseling (zeker in mulitplayer als vrienden langskomen etc)..

13. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ook ik heb alle levels op Legendary. Ja en in het begin is het echt moeilijk. Maar als je het langzaam opbouwt, dus van Normal naar Heroic naar Legendary, dan moet het toch niet zo'n probleem zijn. Tegen de tijd dat je aan Legendary begint moet je gewoon simpelweg alle levels uit je hoofd kennen, en dan bedoel ik echt alle sneaky secrets, health packages en natuurlijk de ideale manier om de vijand aan te pakken, dat kost veel tijd, maar het is wel gaaf en het geeft je een goed gevoel wanneer je onderaan elk level 3 van die 'mediallions' hebt staan. Je moet eigelijk vrij rustig door het spel heenspelen, tijd nemen voor elk gedeelte. Tegen de Covenant kan je naar mijns inziens het beste één covenant en een Human wapen gebruiken, tegen de Flood zij de Human wapens het meest effectief, en dan met voorkeur het pistool of de shotgun. Als je tegen die Elites eerste een plasma-bolt mt zo'n pistooltje afvuurt is hun schilt in een keer weg en dan is het een kwestie van afmaken met een wapen of met de vuist }:] . Hunters schiet je in één keer neer met het normale pistool, grunst maai je weg en Jackels moet je gewoon rammen. Als je de tijd neemt lukt iedreen het, niet opgeven. Vooral die eindrace in The Maw is zoo tof, in je eentje, op legendary, de laatste halve minuut na al tien keer opnieuw te zijn begonnen, damn, nog nooit zo'n spannend gedeelte gehad in een spel, dat MOEt je gewoon zelf meemaken, het is het echt waard. Zo dat was mijn zegje weer :cool:

14. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    the maw = wel makkelijk (vind ik dan):D

15. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    hey

Ik vin Halo Echt master gewoon op Legendary. Hij verveelt me dan nooit. Altijd op hoede zijn:)
    hehe maarja ik heb eigenlijk nog nooit spel uitgespeeld op die andere niveau's. Misschien ligt het aan me controller ofzo maar die laatste jump die je met je jeep moet maken in het laatste level die lukt steeds nie. Da vin ik echt zeer zuigen. Heb gewoon eind filmpje nog nooit gezien:mad: Terwijl ik alles al uitgespeeld heb enzo (behalve op Legendary dan). Echt frustrerend.

16. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij die laatste jump moet je anders ff proberen net niet op volle snelheid te zijn, en probeer anders ook eens vlak voordat je de grond raakt uit je warthog te springen, ik had eerst ook ff dat probleem, maar later lukte het zo dacht ik wel. Probeer eens.

17. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    zo nu en dan werkt het ook niet bij mij.......

18. Junior04

Junior04 JUNIOR EL PADRINO...

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo kan iemand waar ik een lijst kan krijgen van al de levels van HALO?

Bedankt....

19. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    1. The Pillar of Autumn
    2. Halo
    3. The Silent Cartographer
    4. Truth & Reconcilliation
    5. Assault on the Control Room
    6. 343 GS
    7. Library
    8. Two Betrayals
    9. Keyes
    10. The maw

*uit het hoofd :)

20. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is dat fout,

1. The Pillar of Autumn
    2. Halo
    3. Truth & Reconcilliation
    4. The Silent Cartographer
    5. Assault on the Control Room
    6. 343 Guilty Spark
    7. Library
    8. Two Betrayals
    9. Keyes
    10. The maw

zo is die goed.

Nog meer wat je wilde weten, ik weet alles van Halo.

Laatst bewerkt: 24 okt 2002

Deel Deze Pagina