Halo Legendery

Discussie in 'Algemeen' gestart door halo, 21 okt 2002.

1. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Aargh ja kut, 3 en 4 draai ik altijd om.

Nu de vraag, er van uitgaand dat je TFoR gelezen hebt.

Welk nummer hoort bij Sam?

2. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    die heb ik niet gelezen ik bedoel echt vragen over het spel, vehicles, weapons, items al die zooi.

3. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Hey Ikke, weet je ook veel over het achtergrondverhaal, op de thread 'Welke levels zou jij graag terug willen zien in Halo2'' heb ik heel veel achtergrondinfo gedropt, kun jij kijken of die klopt? Sommige zegge avn nie maar ik vind dat ik gelijk heb ]:-

4. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, kep me even verdiept in jou stukjes.

Je kunt natuurlijk nooit zeker zijn wie de Forerunner waren.
    Op HBO vindt de ene dat de Covenant de Forerunner zijn, de andere denkt dat de mensen zelf de Forerunner zijn.
    Dan bestaat ook nog de mogelijkheid dat het een heel nieuw ras is.

Je kunt dus niet zeggen of jou info klopt of niet :)

5. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk toch echt dat de Forerunner een nieuw ras worden... Dat maakt het wel zo spannend, misschien komen ze pas in deel 3...:'-(

6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm, de Forerunner hebben Halo gemaakt.
    Dus, de mensen waren het niet omdat wij van niks wisten over Halo. De covenant waren bekend met de Halo's, uit geloofsovertuigingen, maar wisten niet waarvoor ze dienden. De Flood was een grote verrassing voor hen. Ik denk dat de Forerunners een nieuw ras zijn, en ik denk ook dat de Forerunners verwant zijn aan de Covenant omdat zowel op Halo als in de cruisers van de Covenant wordt gewerkt met holographische panelen.
    Zou het niet zo kunnen zijn dat de de Forerunners de covenant hebben laten geloven dat Halo's heilig waren en zo een extra bescherming hadden voor hun bouwwerken?

Deel Deze Pagina