1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo] lvl1 de 3wapens waar vind ik die??

Discussie in 'Algemeen' gestart door iLLeLogicaL, 16 jul 2002.

1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    mneeje, die mariniers bij captain keyes kunde nooit kille' zenne, zelfs nie op easy denk'k, allé zen'k zeker van... t'schijnt wel dat as ge zo helemaal nor vore ga in die besturingsruimte, alle die ruimte van dieje captain, dan is da zo tusse die 2 voorste manne ne ladder na benede, en as ge in da kot ff wacht zoude die mariniers weggaan..... mor probably klopt da weer totaal nie, just zoals AAAAAAAL die andere codes ........

ps; mja er zijn er die zegge da die code van die 3 wapens wel werkt.... zoude zoiet nie pas zegge as ge't uitgeprobeerd ebt?!!!
    der sta al genoeg crap in dees forum

2. Lord o/t Xbox

Lord o/t Xbox Red Soldier

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb toch echt een keer marines zien doodgaan voor mijn vizier, zal nog wel een keertje kijken

Edit: sorry ze gaan inderdaad niet dood, maar ik heb wel 3 wapens, ik zal het uitleggen, nadat je met keyes hebt gesproken loop je naar waar je de assault rifle oppakt, zorg dat je geen Pistool hebt, soms gebeurt het dat hij niet zijn pistool trekt (als de 3 covenant er niet zijn voordat je de assault rifle oppakt)
    als je dus de assault rifle als eerste hebt schiet je een covenant dood en pak dan zijn wapen, loop terug naar keyes tot er staat boven in beeld staat: Checkpoint Saving, loop dan terug naar waar de grunts staan tot er in beeld staat press R to fire your weapon, druk dan op Y en je pakt een pistool

Laatst bewerkt: 24 jul 2002
  3. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    mmm, I'll try it.... kweenie of't werkt mor 't zou in elk geval wel vet zijn as ge 3 guns ebt :cool:
    bye the way; is da idd zo dat der ne halo2 uitkomt ? mm, in 2004 dan probably ofzowee..... khoop dan wel da ze de multiplayer uitbreide da ge in die -splitscreen- maps tege bots kunt vechte , en da dat nie persé hoeft tege ene met den andere controller.... we'll see.....

4. Lord o/t Xbox

Lord o/t Xbox Red Soldier

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik had het net verkeerd gedaan, nu staat het er wel goed

Het Werkt Echt

5. iLLeLogicaL

iLLeLogicaL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad en er is nog iets als als eerste wapen een plasma rifle
    pakt dan heb je oneindig kogels tenmintste voor het plasma rifle }:]

6. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    het is niet waar dat als je sleutels heb vermoord dat je dan alleen maar daar voorin moet blijven zitten, k had het al een keer perongeluk gedaan en k wist dat ik dar naar beneden kon, maar ze blijven daar voor euwig w8en. doodmaken is al helemaal geen optie!

7. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    3 wapens is een feit en edat is best handig en het gaat op de methode die wouter hierboven heeft uitgelegd want wouteR heeft net als ik zijn huiswerk gedaan. Dat zouden jullie ook moeten doen}:]

8. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Echt niet
    WouteR zegt het verkeerd jij hebt geen huiswerk gedaan.
    Want overal waar aliens zijn worden ze niet neergeschoten en worden al die deuren afgesloten!
    Dus het kan niet en probeer jij maar eens een assault rifle te vinden voor keyes!!
    Het moet dus zoals Lord Of The Xbox zei:
    Keyes>Filmpje overslaan met A>Richting de Kantine rennen(er zijn nog geen Grunts)>Assault Rifle pakken>Knal alien neer>Pak zijn Plasma Gun> Terug Naar Keyes>Terug naar de eerste Grunts > Press R to fire weapen maar je drukt Y.
    Klaar :9 :9 ;) :cool:

Laatst bewerkt: 2 aug 2002
  9. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    geeeluuuuul

10. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Je heb gelijk, ik DACHT dus dat wouter zijn huiswerk had gedaan ervan uitgaande dat hij dat wel wist (of in een ander topic legde hij t wel goe uit whatever) maar uuh jij heb dus gelijk, ik heb gelijk, en wouter dus niet.

11. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Okeej dan hoor je dat WouteR de eerste keer was wel goed

12. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    als ik dat filmpje oversla krijg ik toch echt een gun hoor

13. ErroX

ErroX Active Member