mneeje, die mariniers bij captain keyes kunde nooit kille' zenne, zelfs nie op easy denk'k, allé zen'k zeker van... t'schijnt wel dat as ge zo helemaal nor vore ga in die besturingsruimte, alle die ruimte van dieje captain, dan is da zo tusse die 2 voorste manne ne ladder na benede, en as ge in da kot ff wacht zoude die mariniers weggaan..... mor probably klopt da weer totaal nie, just zoals AAAAAAAL die andere codes ........ ps; mja er zijn er die zegge da die code van die 3 wapens wel werkt.... zoude zoiet nie pas zegge as ge't uitgeprobeerd ebt?!!! der sta al genoeg crap in dees forum
ik heb toch echt een keer marines zien doodgaan voor mijn vizier, zal nog wel een keertje kijken Edit: sorry ze gaan inderdaad niet dood, maar ik heb wel 3 wapens, ik zal het uitleggen, nadat je met keyes hebt gesproken loop je naar waar je de assault rifle oppakt, zorg dat je geen Pistool hebt, soms gebeurt het dat hij niet zijn pistool trekt (als de 3 covenant er niet zijn voordat je de assault rifle oppakt) als je dus de assault rifle als eerste hebt schiet je een covenant dood en pak dan zijn wapen, loop terug naar keyes tot er staat boven in beeld staat: Checkpoint Saving, loop dan terug naar waar de grunts staan tot er in beeld staat press R to fire your weapon, druk dan op Y en je pakt een pistool
mmm, I'll try it.... kweenie of't werkt mor 't zou in elk geval wel vet zijn as ge 3 guns ebt bye the way; is da idd zo dat der ne halo2 uitkomt ? mm, in 2004 dan probably ofzowee..... khoop dan wel da ze de multiplayer uitbreide da ge in die -splitscreen- maps tege bots kunt vechte , en da dat nie persé hoeft tege ene met den andere controller.... we'll see.....
Inderdaad en er is nog iets als als eerste wapen een plasma rifle pakt dan heb je oneindig kogels tenmintste voor het plasma rifle
het is niet waar dat als je sleutels heb vermoord dat je dan alleen maar daar voorin moet blijven zitten, k had het al een keer perongeluk gedaan en k wist dat ik dar naar beneden kon, maar ze blijven daar voor euwig w8en. doodmaken is al helemaal geen optie!
3 wapens is een feit en edat is best handig en het gaat op de methode die wouter hierboven heeft uitgelegd want wouteR heeft net als ik zijn huiswerk gedaan. Dat zouden jullie ook moeten doen
Echt niet WouteR zegt het verkeerd jij hebt geen huiswerk gedaan. Want overal waar aliens zijn worden ze niet neergeschoten en worden al die deuren afgesloten! Dus het kan niet en probeer jij maar eens een assault rifle te vinden voor keyes!! Het moet dus zoals Lord Of The Xbox zei: Keyes>Filmpje overslaan met A>Richting de Kantine rennen(er zijn nog geen Grunts)>Assault Rifle pakken>Knal alien neer>Pak zijn Plasma Gun> Terug Naar Keyes>Terug naar de eerste Grunts > Press R to fire weapen maar je drukt Y. Klaar
Je heb gelijk, ik DACHT dus dat wouter zijn huiswerk had gedaan ervan uitgaande dat hij dat wel wist (of in een ander topic legde hij t wel goe uit whatever) maar uuh jij heb dus gelijk, ik heb gelijk, en wouter dus niet.