Keb legendary paar weken terug al uitgespeeld! Wel met co-op maar dat maakt niet uit, uitgespeeld is uitgespeeld.
Halo Ik heb hem gister op Legendary uitgespeeld (zonder cheats) Krijg ik alleen een iets andere aftiteling. Of heb ik toch iets unlockt iemand hier die hem ook heeft uitgespeeld op legendary en die mij kan vertellen dat ik toch iets extra's heb gekregen
Ik heb hem nooit op Legendary uitgespeeld, maar ik weet wel dat je niks hebt gekregen. Helaas, pindakaas......
multiplayer snipe tournaments houden, nieuw game kopen en hopelijk uitspelen ben nu zelf bezig aan spider-man en het lukt aardig, heb net de green goblin verslagen, maar is gaan lopen en moet nu bommen onschadelijk maken.
multi ik heb nu vier controllers, af en toe ff wat vrienden (jawel die heb ik) uitnodigen en ff vette mp houden.
Ik heb een probleem met halo MP. Je kan dingen wijzigen zoals de game modes enzo. Nu wouden we graag met SCORPIONS tegen elkaar vechten dus editen we de kaart die voor voertuigen bestemt zijn MAAR HET DOET HET NIET krijg altijd weer die duffe jeep. Hoe zit dit nou?
voorbeeld elimination ik verander de voertuigen en wapens. Druk op save en dan typ ik een naam in . Als ik dan load dan pak het zelf gemaalte mode en de kaart waar de voertuigen word ondersteund. en dan krijg ik weer die duff jeep
Mischien moet je eens proberen een hele nieuwe te maken en niet een mode die er al in zit veranderen en dan met een andere naam opslaan.
Idd. Op de bestaande staat er een slotje. Die kun je blijkbaar niet veranderen. als ik een neiwue maak en alle voertuigen laat ondersteunen staan er in blood gulch netjes scorpions, warthogs en ghosts!
tja ik kan niks vinden. alleen als ik edit doe zie ik de games met de locks en geen make new of new game ozoiets?? ik kan niks vinden allemaal locks
jaaa ik heb het eindelijk thx jammer dat men geen vliegtuigen kan besturen een Halo AIR combat lijkt me ook wel leuk