Goh ja hoor, 10 seconden! Niet dus! En ik wist het natuurlijk niet van tevoren, anders zou ik niet twee keer die moeite doen, voor een filpmje van een paar seconden (hij was wel grappig trouwens )
Ik heb het gisteren geprobeerd maar ik ben telkens net iets te laat bij het schip , moet je die zijweggetjes nemen?
gewoon kei hard door crossen... NIET wachten dus.,. raar dat bungie het zo heeft gedaan want het is gewoon niet mogelijk als je niet door rijd.,.
Mijn Halo heb ik bijna op alle Levels uitgespeeld behalve The Maw dan Mijn status: 1.The Pillar Of Automn: Alles 2.Halo: Alles 3.The Truth And Reconcilliation: Alles 4.The Silent Cartographer: Alles 5.Assault On The Control Room: Alles 6.343 Guilty Spark: Alles 7.The Library: Easy , Normall 8.Two Betrayals: Easy,Normall,Heroic 9.Keyes:Easy , Normall , Heroic 10.The Maw: Easy
Kheb hem op Easy uitgespeeld. Ben nu bezig met de Normal mode. Dan volgt nog de Heroic mode en de Legendary mode. Ik ga door tot ik hem compleet gaar heb en zal NIETS maar dan ook NIETS anders spelen totdat ik gehaald heb wat ik wil. Ik zie dat de meeste mensen hier die hem op Legendary uitgespeeld hebben dit in Co-op gedaan hebben. Is het dan zo moeilijk om alleen te doen?
Ja tis best moeilijk om in je eentje te doen . Sommige levels zal best lukken in mun eentje. Maar toch ... de meeste levels zijn best klote in je eentje op legendary spelen.
Ik heb hem allang op legendary (ook in mijn eentje), co-op is te makkelijk, in je eentje is het nog steeds wel een uitdaging. maar na zoveel alles op legendary te hebben uitgespeeld heb ik het nu wel een beetje gehad met Halo.
alles op legendary ik vind heroic al moeilijk genoeg, laat staan dat ik een kutlevel als library ook nog maar één keer aanraak