Heb ik gisteren dus even geprobeerd en is inderdaad LEUK hoor. Zal binnenkort eens proberen m'n Xbox aan een m'n PC te linken.
ik vindt dat je je moet schamen, hoe durf je te zegge dat Halo zuigt tssss begin er maar aan halo=vet ik zit in n wiskundige en dat is modern wiskundige
zekerzzz, wie is eigenlijk deze belachelijk onzinnige tread gestart? zeker een pleestation 2 lover!!!!:r
HEt is wel een leuk spel, maar dat het nu zo fantastisch is, nee. De xbox is mijn eerste console weer in lange tijd, mijn vorige console was een ninendo met duck hunt en een oranje waterpistooltje. Daartussen heb ik nogal veel pc spelletjes gedaan, en misschien dat het voor een console iets heel bijzonders is. Maar als je een pc gewend (always top of the line) dan zijn die FPS's toch wel iets beter. Probleem is alleen dat je die niet op een relaxte bank speelt. HALO was leuk, maar de muis-keyboard combo is (vindt ik) onmisbaar om een FPS ECHT goed te kunnen spelen. just my 0.02€
in de PU van vandaag (de nieuwe dus ) bij second opienieniene had zo`n gast van de 94% een 63% gemaakt ofzow iets
groot gelijk... ik vind Halo ook nep.... maar ja smaken verschillen.... de beste shooter tot nu toe is en blijft gewoon UNREAL TOURNAMENT(wel online natuurlijk) heheeheehe
Ook een leuke titel, maar is toch niet te vergelijken? MP Halo is het tofste onderdeel, dan heb je nog single player en Co op. Echt een must have en ja, ook ik vond Halo rond level 6/7 beetje saai worden, lekker co op uitgespeeld.
niet zeuren Halo is toevallig wel de beste shooter ooit tot nu toe dus iedereen die dat niet vind die houd of niet van shooter of die lult uit z`n nek.
Dat vind jij!!!! Ik vind shooters leuk, maarre HALO is de beste shooter op een console op dit moment... Op de PC is het wel anders...
Halo is een echt een top spel...Vooral Co-operative met je broer/zus/vriend/vriendin. Het enige nadeel is dat 'r op zich niet veel wapens zijn......Maar goed 'we'hadden ook niet veel tijd om ze van de 'Pilar' mee te nemen...Damn The Covenant!
Vet bruut spel vind ik het BTW first post die voertuigen zijn echt kewl en die wapens vind ik zeker wel kewl vooral die assault rifle dit forum is het zelfde als gamepoint kwa layout dan of niet