Halo of Timesplitters 2 ????

Discussie in 'Algemeen' gestart door SimonBakker, 24 okt 2002.

1. wustlich

wustlich Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze allebei vet mooi, maar ik geef Halo de voorkeur.
    Die speelt ook veel beter en heeft een spannender verhaal.

Die control verpesten TS2 een beetje voor me, maar mischien moet ik nog wat langer wennen

2. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shit hey ... ik was van plan om Time Splitters 2 te gaan kopen ... :confused:

EDIT : Kun je je controls ook instellen dan? Dat je dan hetzelfde besturing als die van Halo hebt?

Laatst bewerkt: 24 okt 2002
  3. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon doen, als ie tegenvalt weer ruilen:+ niet dat ik hem heb, maar je moet alleen niet op andermans meningen afwegen of je hem koopt of niet, vinnik dan

4. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks !

5. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    De controls zijn bijna hetzelfde als van Halo maar de paar verschillen kun je ook veranderen. Het is volledig knoppie voor knoppie instelbaar.

6. the Dude

the Dude Guest

Halo is leuker !
    Eg waar die zou ik zekerzz kopen!!!
    Is eg Cool een hele goede multiplayer!
    Maar je moet het zelf weten

7. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb HALO al .

8. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Een port is als het spel is gekopieerd vanaf een andere console..

En spel dat dus eerst uitwas op bijv de ps2 en een week/maand later op de xbox..

bijv: burnout1

9. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij was toch op zoek naar een xbox??

hoe kan je dan die 2 spellen met elkaar vergelijken ? :confused:

10. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    nee, das ook gvd het probleem. ik heb het een x met een vriend van mij (ja, ik heb ze wel) op co-op uitgespeeld en we hadden ook wel lol, maar het was zijn eerste keer dus niet zo geweldig leuk. tegen elkaar heb ik 1x tegen iemand anders gedaan die er geen ruk van kon.....nogal saai

xbox live...........................hopelijk DE oplossing

11. wustlich

wustlich Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Controls veranderd, de toggle van de aim in preferences veranderd. Nu speelt ie stukken beter.

12. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    IK vond de controls van TI2 perfect zoals ze stonden hoor...:{

13. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. ik heb alleen reload op X gezet, wapen wisslen naar Y en B.. verder vind ik het gewoon goede besturing hoor.

14. Mr. Blonde

Mr. Blonde Retro rules!

Leuk Bevonden:
    0
    Beide zijn je duurverdiende centjes waard. Ligt er aan wat je wilt:
    Single play: Halo
    Multiplay: TS2

15. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik precies ook. En ik heb autocenter uitgezet en crouch heb ik op toggle gezet. Vond ik bij Halo ook al zo lastig. Klik je de stick naar beneden, duw je hem naar voren en dan staat ie weer op. Dat vond ik maar niks.

16. the Dude

the Dude Guest

Hey,
    Mijn buurjongen (Blade) Heeft de spellen allebij daar speel ik vaak op dus kan ze wel vergelijken;)

17. dj_purno

dj_purno DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Halo zou al eerder op de PC uitkomen, ik heb nog een PU liggen met een preview ervan....

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het antwoord op de vraag : Welke is beter ??

Antwoord: HALO in single player TS2 in multi player. Dus beide en beide niet 8) . Voor wat de vraag betreft welke spel beter wordt is moeilijk te zeggen. Over Fable is niet erg veel bekend en SplinterCell moet het nog maar eens bewijzen over zn kwaliteit. Na alles wat ik daarvan heb gezien ben ik nog steeds niet van plan om m te kopen. Maar dat ligt ook veel aan dat ik eigenlijk alleen spellen wil die je met minstens 2 spelers kunt spelen. Spelen die in de mission-mode een CO-OP mode hebben zijn vaak al topper bij mij.

Ik denk dat de spellen die voor XBox live komen beter verkocht worden en ook vaker gespeeld je hebt immers altijd iemand om mee te spelen.

19. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Halo.

toelichting nodig? Halo blijft leuk, in single player, maar ook in multiplayer! Warthog rules!

20. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou, ik vind Halo leuker.

Halo heeft veel meer checkpoints en je kunt tussentijds even de zaak opslaan en wat anders gaan doen. Bij TS2 moet je echt de hele assignment uitspelen en andersniets. In het eerste level zit EEN checkpoint en that's that. Ga je dood dan ga je terug naar dat checkpoint. Halo kun je stapje voor stapje doen; erg belangrijk als je aan het oefenen bent met de controls en nog niet goed met de wapens overweg kunt. Ook erg belangrijk als je op het moeilijkste level speelt.

Halo kent een extra moeilijkheidsgraad; de verschillende tussen de onderlinge moeilijkheidsgraden is daardoor kleiner en de game nodigt uit om opnieuw te gaan spelen (maar dan op het volgende niveau). De besturing van Halo is onmetelijk veel beter dan TS2. Het richten gaat makkelijk want er zit een auto-aim in. Bij TS2 veert je wapen steeds terug hetgeen met name lastig is wanneer je wilt sniperen.

TS2 vergt wat meer strategisch inzicht dan Halo, en iets wat andere aanpak.

Maar TS2 is zeker de moeite waard, net als Halo. Ik heb beide en zou beide niet willen missen. TS2 heeft als extra bonus een geweldig leuke deathmatch mode waarin je als een gek iedereen en alles kapot moet schieten. Erg leuk voor de primitieve geesten onder ons. Ik vind dat met name bijzonder aangenaam als ik net uit de file kom en me even flink wil afreageren.

Welke game is nou echt de beste? Ach... Als er een groene "X" op de doos staat kom je meestal een heel eind. Ik heb inmiddels vele verschillende games en heb er nog geen een tussen die nou 'echt zuigt'.

Advies: Sparen, krantewijkie neme en beide games kopen. Zijn beide de centjes waard. ;)

Deel Deze Pagina