Halo of Timesplitters 2 ????

Discussie in 'Algemeen' gestart door SimonBakker, 24 okt 2002.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat er zo weinig checkpoint in zitten is juist een plus punt. HALO was te makkelijk doordat er te veel in zaten.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Beter dan HALO ?

Fable : nee
    Splinter Cell : cker niet
    Ghost Recon : komt in de buurt
    HALO 2: waarschijnlijk wel
    CDS : op het moment gekijk aan HALO

Wat betreft HALO vs TIMESPLITTERS

TS2 voor MP
    HALO voor SP

Laatst bewerkt: 29 okt 2002
  3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    dat ligt aan jouw smaak hoor, ik denk juist dat Fable stukken beter word dan Halo (maar valt totaal niet te vergelijken!)

en ghost recon word weer niks (niet mij spel..)

denk dat SC er juist wel in de buurt komt..

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Probleem bij spellen zoals SC is wanneer uitgespeeld ben jij ook uitgespeeld en ligt het spel in de hoek.

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Is dat voor jou een reden om een heel bericht van 3 paragrafen volledig te quoten? Wat een vervuiling...

Anyway, dat mag voor de kids die de hele dag aan hun console zitten wel een voordeel zijn; voor anderen is het dat weer niet.

Ik speel savonds maximaal een uurtje met m'n console; meestal een half uurtje. Als je zo weinig tijd hebt dan kom je dus in bijv. TS2 nergens, terwijl je op die wijze wel Halo kunt spelen (en er vele vele avonden plezier van kunt hebben). Zo zijn er vele spellen die voor mijn tijdsindeling geschikt zijn.

Ik zit in TS2 nog steeds op het eerste level omdat ik simpelweg te weinig tijd heb (*wil* hebben!) om dat level in een klap uit te spelen. En dat is jammer. 'Tis toch een spelletje van 150 pieken...

Halo te makkelijk door de checkpoints? Nou, ga lekker Legendary spelen en negeer de checkpoints voor jezelf. Dus elke keer als je doodgaat dan doe je een restart op het level. Als jij in een klap Truth and Reconciliation kunt uitspelen mag je vanavond bij mij 100 euro komen afhelen. (Aanbod geldt alleen vandaag, alleen voor GForce, en alleen als ie even zonder gebruik te maken van checkpoints T&R op Legendary uitspeelt :D :D :D ).

6. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Over games die (nog) niet bestaan kun je helemaal geen oordeel geven. Je hebt ze nog nooit gespeeld. Hoe kun je nou schrijven dat Fable minder is dan Halo als je twee berichten eerder schrijft:
    ?? :confused: ]:-

Ik ben het ook niet met je eens dat Halo "waarschijnlijk wel" beter is dan Halo. 8) Hahaha.... :D

Laatst bewerkt: 29 okt 2002
  7. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    He, jammer...:D
    Maar ik vind inderdaad wel dat die checkpoints uit Halo goed zijn, IMO zijn die checkpoints uit TS2 vrij nutteloos, handig idd, als je langer speelt, maar een beetje inconsequent dat ze dan weer niet worden opgeslagen als je de Xbox uitzet. Ik heb dus echt geen zin om, na bij die Helicopter op de dam op Hard niveau dood te zijn geschoten, vanaf dat ene stomme checkpointje bijna het hele level weer opnieuw te doen (die checkpoint zit echt véél te vroeg). Afgezien daarvan vind ik het wel een goed spel, zal erg lang meegaan en heeft een hoge fun-factor..

8. Kagar

Kagar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    i rule

halo owned

9. XBOXjunkXL

XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    0
    Timesplitters is echt wel de master in multiplayer!!
    Maar kan iemand me vertellen of timesplitters 2 al over XBconnect te spelen is???

Groeten

10. kagemusha

kagemusha metal head

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kunde da nu zeggen fable is beter dan hale
    en btw der is wel al redelijk veel info over mishien eerst u informeren voor je iets zegt vooral de interviews

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lijkt me easy money omdat ik al vaker de 1e 3 levels van HALO in single player heb gehaald zonder dood te gaan. Kies dan een moeilijker level zoals "Assault on the Control Room" dan verlies je niet zo snel je geld.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wie vergelijkt Fable nou met Halo.. Komop zeg :)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik bedoel ook HALO 2 beter als HALO :9

14. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie wel eens eerst multiplayer TS2 met zijn 3'en op 1 Xbox gespeeld en dan overgeschakeld naar HALO (vanwege snipen), 3 spelers op 1 Xbox????

DIE FRAME-RATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Die van TS2 ligt echt veeeeeel hoger!!

Niet te vergelijken met HALO. Als je ff gewend bent valt het wel weer mee. Maar wel een beetje rare constatering.

Had ik niet verwacht

Deel Deze Pagina