1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo op de computer

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door midnightwarrior, 16 jul 2003.

1. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ditmaal uitkijken om niet té dichtbij je eigen warthog te schieten, anders...................BAMMMMM 8)8)

2. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Dat denk ik ook, zelfde effect als de tank :), waar ik vaakzat door getroffen was :)

3. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe mp levels moeten nu wel erg hoog zijn; in de huidige mp maps vlieg je zo over de randen van een level met de banshee

4. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat dit echt cool word met clans tegen elkaar. :) hopu dat hij al 18 sep komt dan ben ik al blij...

ps.. i am gonna kick all of your asses :D

5. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    haha, Dat zullen we dan nog weleens zien!*)

6. sneaky

sneaky Guest

ik weet nie of halo op de pc wel een grote hit word hoor.Ik bedoel er zijn genoeg andere vette shooters.En tenslotte heeft de helft hem al op xbox

7. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, maar er zijn wat veranderingen. Nou ja, ik ga hem zeker kopen.

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, Halo heeft dingen dat niemand heeft (denk ik :p)
    in iedegeval dat ene eiland (multiplayer) waar je met bashees kan vliegen etc..

9. sneaky

sneaky Guest

ok paar wapentjes en leveltjes maar als halo 2 uit komt...

10. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Paar leveltjes?
    Het eiland waar de The Silent Cartographer onder ligt word aangepast en kan in mp worden gebruikt. Rod-cannons, flame throwers, shades, banshees.

En nog veel meer.

11. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    das wel cool

12. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een thread gelezen op Xboxworldforums over Halo op de PC. Maar ik kijk net het net ff door en zie dat we f*cking veel missen als je geen goede pc hebt. Komt er dus geen uitbreidingspakket voor de xbox ofzo. Want zoals ik die filmpjes zie en de site van HaloPC zie pfff dat wordt een veel vetere game. Hopelijk kunnen we bij 2 heel wat van de multiplayer verwachten. Wat missen we allemaal wel niet?
    -veel nieuwe wapens
    -veel vette levels
    -veel nieuwe dingen dus
    Maar weten jullie toevallig of er een uitbreidingspakket misschien voor de Xbox komt>?
    Maar ik vind dat het niets meer dan een ordinaire shooter aan het worden is, dat is wel jammer. Maar tis wel een vet spel weet ik zeker op de PC. Maar ik vind t vetter om games op de xbox te spelen

Movie HaloPC

HaloPC officieele website

13. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    WOW, ik sta versteld van die 6!! nieuwe mp maps, die zijn echt vet.

14. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    .....

Komt er eigelijk binnenkort nog een demo van Halo uit voor de pc ???? kan ik ff kijken of het een beetje op dze comp draaid :D denk ut wel.. kijk want anders is het beetje nuteloos om het spel te kopen :confused:

15. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    leuk filpmje..:D maar helaas gaat die spel niet op mijn pc passen..:D

16. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0

Wat je daar zegt is niet waar ik volg dit spel al aardig lang en waarom dit ook zoon cool spel gaat worden is dat het ook op de wat lagere pc makelijk gedraaid kan worden.... en dat het bv op een gf 2 ook nog geweldig soepen loop alleen ze zeggen wel van als je op 1 van de lagere resoluties doet ziet het er gewoon hetzelfde uit als de xbox versie van halo en daar vind ik niks mis mee ookal mis je iets van de supreme pc high grafics hoef je niks van die dik lijpe gameplay te missu dus KOPU DIE HAP! :D

17. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
  18. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
  19. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb al een paar levels gezien die in een beta versie zijn verschenen die op internet is te downloaden. Veel framerate drops (met ti 4200 op 1042 x 782) en geen geavanceerdere graphics dan op de xbox.. dat kan ik je verzekeren. Alleen door de resolutie hoger te zetten is het wel wat mooier, maar beperkt vond ik...

20. gerjan

gerjan Guest

ja klopt:

Deel Deze Pagina