1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo - Opfrisser voordat je Halo 2 gaat spelen

Discussie in 'Algemeen' gestart door deNeut, 2 jun 2004.

  1. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe hebben ze the Flood losgelaten? Door gewoon ff een schakelaartje om te zetten en er gaat een deurtje open lijkt me sterk, of heb ik het mis?
     
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Nope dat is niet helemaal goed. De Covenant heeft ze eerder al vrijgelaten, maar ook weer opgesloten omdat ze wisten dat ze te sterk waren (oid). Iig wisten ze dat het niet goed was. Maar de Marines (onder leiding van Keyes) opende de deur opnieuw waarvan ze dachten dat het een wapenopslag ruimte was van de Covies. Maar toen werden ze dus aangevallen door the Flood. Zo is het (ongeveer) gegaan.
     
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Volgens mij herkent Guilty Spark 343 Master Chief als een Forerunner. Hij zit namelijk de hele tijd te emmeren over zijn 'suit' en wapens. En guilty zegt ook bij het begin van level 8 'you already knew that'. Volgens sommige theorieen heeft Master Chief een sprong in de tijd gemaakt (the truth and reconciliation maakte een warp jump vlak voordat ze bij HALO aankweamen om de Covenant van planeet aarde weg te leiden) en zijn de Forerunners mensen geweest die HALO gebouwd hebben als wapen tegen de Covenant
     
  4. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Dus je hebt de flood dus losgelelaten door het deurtje te openen :eek:. En de flood heeft altijd al rond gelopen in dat hokje zonder enige beveiliging ?


    EDIT: ow, ik lees nu de post van: Sparks :D
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2004
  5. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    nee, want in dat zelfde stuk zie je ook dat voordat ze bij die deur komen er een Elite op vreemde wijze om is gebracht !
    Ik herhaal, VOORDAT ze de deur opende...
     
  6. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien was dat een Covenant die met de eerste groep heen ging en die omgebracht werd door de Flood. Dus de Covies die VOOR de Marines de deur openeden, maar hem ook weer sloot!

    En de Flood is opgesloten en de hele tijd bekenen/in de gaten gehouden door Spark. De Library is namelijk een heel groot "opvanghuis" voor Flood.

    Maar de MC heeft GEEN sprong door de tijd gemaakt. Maar hij wordt idd herkend door de Monitor. Btw. Spark heeft eerder ook al een mens naar binnen gestuurd, maar die overleefde de Library ook niet door dat zijn armor ontoerijkend was. Die van de MC is ook niet goed genoeg, maar toch overleefd hij het wel.
     
  7. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    lucky MC green klover 4
     
  8. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe meer je erin verdiept, des te interessanter wordt het ;)
     
  9. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    De lezing van de boeken is dat de Covenant reeds aanwezig waren op Halo. Dat klopt idd niet met het spel, zo zijn er wel meer foutjes. (volgens het spel is ademen niet meer mogelijk op het eind, omdta de Flood de atmo aantast.
    boekspoiler:
    In de boeken echter zijn er nog 100 ODST in leven op het moment van de vernietiging.

    EDIT:
    De covies waren bij Halo om technologieen te halen. aldus het boek The Flood.
    In het spel volgen ze de mensen omdat de PoA rechtstreeeks naar een van hun -onbewoonde- heiligdommen gaat, wat natuurlijk voorkomen moet worden.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2004
  10. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    "But, once the others follow suit, this galaxy will be quite devoid of life"

    Uitleg iemand :confused:?
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar heb je die quote vandaan? Want zo kan ik er niets mee xD

    Ik verwacht btw First Strike binnen een paar dagen te hebben dus zal ik dan wat meer weten over het gedoen NA het spel!
     
  12. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    die quote komt van 343 GS, alleen herken ik hem niet zo. Ik zal es ff de transcripts op HBO navragen.
    EDIT:
    intro Two Betrayals
    the others, dat moeten de andere Installations zijn met hun eigen 'pulse'. hij doelt dus op andere Halo's. Die zouden moeten volgen. De pulse zorgt ervoor dat al het leven dat een biomassa heeft die groot genoeg is om de Flood te voeden/voort te laten planten in een bepaalde radius sterft. Es kijken, de omvang van de melkweg was....
    *pakt ANW boek

    EDIT III: de 'halo' in het bovenste stukje tekst is geen Halo:D maar dat hadden jullie wel begrepen.

    De vraag is echter, bevind Halo zich in onze melkweg? Bevinden alle menselijke kolonien zich in de melkweg? Of ligt Halo in een andere sterrenstelsel?
    igg, als Halo in ons sterrenstelsel ligt en in een straal van 25000 lj alles doodt, moeten er igg 4, mss 5 Halo's zijn om onze melkweg uit te roeien. Wat ons weer brengt bij de Halo 2: Geruchten en Feiten Thread.


    pff, lange post...dat verdiend wat REP points :p
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2004
  13. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik anders nog wat grunts quoten? Die dingen die die kleine gastjes zeggen zijn echt brilliant, soms ren ik gewoon voor de lol een tijdje achter ze aan... die rooie zijn wat brutaler trouwens.


    Ik vind HALO 1 trouwens de beste multiplayer ooit hebben. Ik doe altijd rockets/no shields/ infinite grenades/ no radar in het level met de ondertitel "tombstones for everyone" .... maar dan ook echt ALTIJD...
     
  14. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    niet quoten, luisteren:
    HBOs Dialogue Bank
     
  15. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Elite je bent brilliant.... *)
     
  16. Knarf

    Knarf X-Power.be

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
  17. (EXG)LINK

    (EXG)LINK ?

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    1
    Elite die link is egt wel vet jong. Ik heb dingen gehoord die ik nog nooit tijdens het spelen heb gehoord _O_
     
  18. EXGDragoon

    EXGDragoon FHDDragoon

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een luisteren terwijl je gamet he Rick;)
    Anyway, Halo 2 staat eraan te komen en heb Halo nu zo vaak uitgespeeld dat het verhaal er eigenlijk niet meer toe doet... Om het verhaal nu al op te gaan halen, met een Release date van 9 november dat gaat me te ver 8) . Je weet wat ze zeggen over haastige spoed...
     
  19. CASGANO

    CASGANO Avengers

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    1
    is zelden goed........Helemaal mee eens EXGDragoon.
     
  20. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel handig z'on topic. Want je zult altijd zien dat er onduidelijkheden zijn over een verhaal. Nu ik dit allemaal lees heb ik zin om heel de wereld in halo te verkennen:). Helaas kan dit niet. Het lijkt me cool om zelf in de wereld rond te lopen, in real life. Helaas zal dit altijd een droom blijven.
     

Deel Deze Pagina