jongens luister is Halo is al lang uit op de PC alleen hier komt ie zoals gewoonlijk weer later uit (lees:2jaar(!)) want ik heb een filmpie van halo in actual gameplay met de makers van Halo(lees:bungie) en teo nzei de co-director: "this is joseph, hes been making cool halo movies for the past two years that you all know from the PC version" en dit zeiden ze bij de release van halo in 2001 bij gamestock ofzo
je snapt iets niet. vroeger, in het tijdperk dat ze halo nog aan het maken waren, maakten ze hem voor de PC, maar toen kwam microsoft met de xbox, dus d8en ze, als we het voor de pc doen, niet iedereen kan het draaien, dus minder plezier voor de gamers, toen ze het heilige woord "XBox" hoorden, d8en ze, iedereen die een xbox heeft kan een XBox game spelen, iedereen die een pc heeft kan niet alle pc games spelen, dus zeiden ze: we cancelen de pc versie, en gaan hem voor de XBox maken, dus no pc versie, heeeeeeeeel misschien halo2 dat ze die ook voor de pc doen, maar ze denken van niet. ik hoop dat Halo xbox only blijft.
oja, over die banshee, je moet hem recht op je af laten komen, zodat hij over je heen vliegt, gauw omdraaien zodat je de achter kant ziet, en dan proberen met een sniper of pistool die gastje er uit te knallen, is me een keer gelukt, maar de banshee was zo beschadigt dat ie kaboom zei toen hij de grond raakte, sindsdien is het me nooit weer gelukt
mensen, ergens anders ik dit forum vond ik deze super link: er zijn dus wel degelijk cheats hier vind je cheats, onder andere de flametrower yeah, nou dat is pas een url!
je moet niet alles geloven wat je leest... ik wee nie hoor maar werkt die flamethrower code bij jou ? jah ? prove it
nee ik heb de code niet uitgetest, ik ben geen cheater ( ja die wallhack bij counterstrike op de pc ewl ) oops!
Ik vind cheats alleen leuk als ze iets aan het spel toevoegen dat je niet kunt halen door te spelen. Bijvoorbeeld die cheat voor coördinaten bij GTA 1 & 2 of die voor extra gore bij GTA 3. Cheats voor oneindige levens of wapens of zo zijn echt suf. Die flamethrower daarentegen zou toppie zijn.
Ben et helemaal met je eens !! ik heb halo nu op alles uitgespeeld en dan wil ik wel es weten of der codes zijn.. maar nooit eerder voordat ik een spel volledig heb uitgespeeld
Tjah ze kunnen zo'n verkoopsargument voor de xbox toch maar moeilijk domweg op de pc uitbrengen eh! Eerst moeten er genoeg xboxen verkocht worden
Daarom komt 'ie ook pas over een paar maanden. Idem dito met Halo 2 waarschijnlijk. Maar de PC is een te grote markt voor zo'n topgame die zo simpel te porten is, dat ze dit echt niet zomaar laten liggen.
tenzij microsoft genoeg geld op tafel heeft gegooid eventueel n pakje kauwgom dr bij voor bungie omda ze t exclisief wille houde voor xbox; maar das maar n simpel theorietje van n miskend genie
Bungie is toch eigendom van ms? Dus kunnen ze niets doen zonder de toestemming van microsoft. De beslissing ligt dus volledig bij microsoft.
ik vlieg altijd in BANSHEE in het sneeuw level .. en ik heb afsnij route van 5-10 min in Sneeuw level (ben naam kwijt) .. je kan op een gegeven moment vanuit een natuurlijke brug over veel "lucht" heen .. op de helft van die natuurlijke brug spring je naar beneden op een pilaar , en glij je bijna naar het einde van het level .. je hebt geen tegenstanders .. en kan dan vrolijk dat laatste stuk omhoog lopen en de deur openen "would have been your daddy"dan dacht ik .. zo gehaalt .. er staat daar ook op die brug als je snel rent een banshee klaar .