Het staat er bij. Dat is blijkbaar als je in Blood Gulch uit het level bent. Dat kan ergens, maar ik weet niet waar.
Yep daar heb je gelijk in,dat is het uit het level.Ik ken zelfs 3 manieren met alleen een ghost om eruit te komen.Als iemanv van jullie het wil weten en op xboxconnect kan komen moet hij het me even laten weten.Maar ik ga nog wat meer foto's maken.Post ik later nog wel hier,stay tuned
Als je screens kan maken kan je vast ook wel een filmpje maken, want ik ben wel benieuwd hoe je da level uit komt!!!
Hoe krijg je in hemelsnaam die tanks erin, ik heb alles geprobeerd met granaten, bazookas en proberen te scheppen met Warthog...
Zet de Scorpion met zijn achterkant richting het gebouw. Ga met 2 man voor de Scorpion staan. Gooi eerst tegelijkertijd een plasma granate dan een frag granate en dan als ze ontploffen tegelijkertijd met een rocket launcher schieten als je dit goed doet vliegt hij het gebouwtje op. Let wel enige oefening vereist. -|>341# /\/\341
Lol kijk,ik heb het hem 2 x laten zien en daarna kon hij het zelf(ja xbc) en ik heb de pics niet zelf genomen.Was op xboxconnect,ik liet hun tricks zien en zo maakten zij pics met digi camera
je kan dit ook met 2 auto's doen, je zet 1 auto voor het gebouw, dan rijdt je met een tank op de auto en dan rijdt iemand anders keihard met een andere auto tegen de achterkant van de tank, easy
och ja !!!!!!!!!!!nu zie ik dat plaatje 1 blood gulch is met mijn fantasie dacht ik dat dat wat anders was