1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1

    Jep heb ik ook, nu ineens loading information from the halo reach server, dus zal zo denk ik wel weer kunnen fraggem :+
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    gelukkig niet zeg, sloeg echt nergens meer op in deel 3. Lees weer veel haat op de boards, ik vind het echt een ontzettend vette opvolger :cool:

    Als je Halo 3 wilt spelen dan moet je....eeeh Halo 3 er in stoppen :b:
     
  3. x IElementZ

    x IElementZ Trusted User

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem rond 8 uur opgestart en heb tot nu toe nog maar 3 potjes gespeeld. alleen maar door dat gezeik van de server enzo.
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja ik heb er ook nog maar 8 gespeeld. Mijn eerste indruk is iig niet heel erg positief. Ik kan geen enkele verbetering opnoemen in tegenstelling tot H3 kwa gameplay. Menu's en matchmaking zien er erg gelikt uit gelukkig. Ik denk dat de serieuze halo speler pas aan z'n trekken komt wanneer de volledige game uit is en er meer serieuze gamemodes komen. Waar je dus spawnt met een DMR en geen sproeier.

    Wat vinden jullie van de grenades trouwens? Ik heb er een dubbelgevoel over. In H3 had je er meer gevoel voor nodig om er eentje lekker te plaatsen. In reach is het iets makkelijker omdat ze meteen op de grond gaan liggen. Kan ik mee leven maar nu wordt het wel heel erg lastig om iemand te sticken... En dat was nou het het leukste aan Halo :eek: :'-(
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Betwijfel het, hoor van een vriend net dat ie maar 3 potjes heeft kunnen spelen en dat de servers er continu uitklappen. Nu de hele tijd loading information....dadelijk fixen ze dit pas morgen, dan mogen ze vind ik ook een dag erbij op plakken..maar ja.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2010
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Het is de eerste avond en er zijn ruim 150K mensen online, dan valt te verwachten dat niet alles goed loopt. Heb zelf trouwens al stuk of 15 potjes kunnen spelen en tot nu toe bevalt ie goed!
     
  7. x IElementZ

    x IElementZ Trusted User

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste avond of niet, Je kan zeggen van het is te verwachten maar dan ligt de fout toch zelf bij bungie want die hebben zich er niet goed op voorbereid.
    Want ze zeiden dat de beta server met gemak miljoenen mensen online kon hebben.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zelfs bij Theater krijg ik niks voor elkaar...de hele tijd busy, jullie ook?
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je vergeet wel ff dat wij de testers zijn en geen klant. :eek:

    Hoe ziet het trouwens met de exp credits die je kan verdienen? Toen ik reach voor de 2de keer had opgestart stond ik weer op 0. Hoort dit zo? Ik zag veel vette gear die ik wou unlocken. :+
     
  10. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    En wie is degene die had gezegd dat de servers het niet zouden trekken :D

    Hahaha ja hoor, 'Het is geen camp of duty of EA games!'..
    Mwoah helaas.

    Maargoed was te verwachten.

    Heb al wel mn eerste perfection binnen :) Vaag.. In de game (en replay) hoor je hem wel zeggen Perfection, en zie je hem ook.. Maar na de game stond hij niet tussen mn medals.
    Ook zo'n Skullomanjaro ofzo gehad.. Kreeg ik ook geen medal van ?
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2010
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Het is een beta gast, dan kun je verwachten dat alles niet perfect loopt. Ik moet steeds wel ff wachten, maar heb in nog geen één potje lag gehad. Als ze dat in de echte game ook zo kunnen houden is dat zo'n grote verbetering t.o.v. deel 3 \o/
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb 1x ff lag gehad 8)

    *nu maar weer verder spelen en goed naar verbeteringen zoeken ipv klagen.
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Een wat kritischere blik

    Ook maar even mijn mening. Ik heb Halo1,2,3 + Halo Wars allemaal uitgespeeld. Waarvan halo 3 op legendary (niet moeilijk in co-op). En vandaag ging ik dan maar eens Halo Reach Béta spelen.

    Wat kan ik zeggen? Het is gewoon Halo zoals het hoort te zijn. Een goede game, springen, schieten. Ergens denk ik soms aan UT99 maar daar ging je gelukkig sneller dood. Tja het is weer net zoals met Halo 3, je schiet uren op elkaar tot iemand moe wordt en je elkaar maar probeert neer te slaan. Één van de redenen waarom ik maar ben gestopt met Halo 3.

    Iets dat ik, nu ik er over nadenk ook in Gears of War 2 zag bij het begin. Op naar de melee knop want dat machine geweer schiet toch geen deuk in een pakje boter. Halo Reach is voor de geïnteresseerden gewoon een prima spel, houd je van dit soort shooters dan zal je plezier hebben met Reach.

    Ik zelf? muaa ben al een tijdje Halo verzadigd..
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Geen verbeteringen? Granaten zijn tenminste granaten ipv rotjes, schieten gaat stukken soepeler, niet iedereen hopt meer door het veld heen als een kangeroo op speed, armorloadouts zijn leuk om te gebruiken, nieuwe wapens etc

    over de nieuwe modi kan ik helaas nog niks zeggen, alleen nog maar slayer gedaan.
     
  15. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan maar straks/morgen kijken wanneer de servers weer back-online zijn. Super lamish dat de servers zo doen. Ben blij dat ik inmiddels al meer dan 100 games heb kunnen spelen. lol
     
  16. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je nu je algemen K/D Ratio zien dan? Kan het nergens vinden op de site. :x
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer bumper jumpers hiero? Ik heb het gevoel dat ik een knop te kort kom bij mn triggers.. X voor equipment werkt gewoon niet zo chill.. Al helemaal omdat ik altijd sprint gebruik!
     
  18. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Die X voor Equipment werkt voor geen reet, je kan niet eens aimen met bijv. jetpack.. Met Bumper Jumper that is.

    Once again, waar kan ik mijn algehele K/D Ratio vinden?
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
     
  20. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er maar niet inkomen, kom wel in de lobby voor matchmaking, maar daar kan ik geen gamemode kiezen ipv een bijvoorbeeld slayer staat er "server not available". Mensen die dit ook hebben?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina