1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Sprint is beter op powerhouse, en jetpack beter op swordbase (ook al gebruik ik jetpack aan het begin van powerhouse, voor de rockets, als ik daar spawn). Probleem met de jetpack is dat je ongelooflijk langzaam bent en je meestal in het open vliegt waardoor je snel gespot wordt, het is wel makkelijk op swordbase om op de verschillende levels te komen (vooral als ze de toplevels campen). Zelf vind ik sprint fijner, om snel weg te komen, of om snel bij wapens te komen.

    En hoe/waar kan je je arenarating zien?
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Je weet dat je de trigger kan inhouden he 8), ik ben binnen een paar seconden dood met dat ding, dus daar is niks mis mee (mijn mening). Ik heb gisteravond niet meer gespeeld, gelukkig maar zo te zien, mooi in de middag gespeeld :+. Zo maar weer even.
     
  3. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Tof filmpje hierboven.8) Het zal natuurlijk gewoon skills zijn, maar bij zo'n film heb ik toch wel altijd het gevoel dat er ook redelijk wat geluk bij zit. Ik bedoel als ik beschoten word, wegsprint naar een gebouw dan kom IK toch altijd net een random tegenstander tegen in dat gebouw (met mijn shields nog down)

    Kan iemand me trouwens vertellen hoe je die nieuwe motion tracker dient af te lezen, want ik snap er geen zak meer van. Gooi steeds granaten om de hoek, omdat ik denk dat er iemand aan komt terwijl er dan niemand daar is.
     
  4. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    gisteren heb ik voor het eerst een paar potjes gespeeld en moet zeggen dat ik er een erg zure nasmaak van heb!

    de lange server zoek tijden en rommel dat je geen game kan vinden daargelaten ik heb het puur over de inhoud van de game!

    allereerst ik spawn voor de eerste keer zonder sprint, OMG!! wat loop je dan GVD traag! echt bizar!
    je loopt nog trager dan dat je in splintercell sluipend loopt serieus heel erg frustrerend.

    dit is iets wat meteen opviel bij mij, kan er nog niet veel over eggen omdat ik de game dus nog niet genoeg geseeld heb. en ik nu dus aan het werk ben.

    wat ook nog erg raar aanvoelde was het melee systeem.

    ik kon veel minder goed aanvoelen hoever iemand geraakt was, bij de voorgaande halo's kon je dit perfect aan het schild zien van de tegenstander, dat is nu minder.

    de maps ben ik nog niet over uit, de jetpack opzich wel leuke toevoeging denk ik. armor lock vind ik 3x rommel. en de camo vind ik ook een slechte keuze,

    de powerups brachten juist wel een leuk element in de game. dat je dus echt voor mooie mapcontrol kon gaan of juist om de control over te nemen met behulp van de powerups.

    over wapens kan ik nog niet veel zeggen heb de game simpelweg nog niet genoeg gespeeld, al heb iuk wel het idee dat je geen echte super wapens meer hebt.

    zoals dat je dat in de vorige halo delen wel had, de sniper/rocket. daarnaas heb ik ook nog het idee dat je veel minder skills nodig hebt in deze game. nog makkelijker elkaar te slopen.
    als je 1 tegenstander om hebt gelegd en er komt er nog 1 achteraan ben je gewoon weg, hoe noob die gast ook is.

    ik ga hem nog meer spelen de komende dagen maar heb er erg mijn bedenkingen bij moet ik eerlijk zeggen!

    als je keer paar potten samen wilt spelen.

    mijn GT = BekSide

    Groeten
     
  5. x IElementZ

    x IElementZ Trusted User

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het duidelijk mee eens, De indicatie over de shield van de tegenstander is gewoon slechter dan voorheen.

    Over de skills ben ik het ook mee eens, bijv de BR die hadden ze juist er in moeten laten, Want vele mensen waren er beest mee en sommige totaal niet. Hierdoor krijg je toch een beetje onderscheid van goeie gamers. Nu is het gewoon ik pak de needler ik spray wat en ik heb een kill.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel heerlijk de beta! ben er nu van overtuigd dat ik reach toch maar wel ga halen. Jammer alleen dat er problemen voordeden.. zo kon ik niet steeds met me vrienden online gaan spelen omdat er steeds 1 de melding kreeg dat de server niet beschikbaar is..
     
  7. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Of je bent gewoon zo'n triest geval dat alleen maar grenades kan gooien, als dat nog langer doorgaat hoef ik de beta al niet meer, want het gaat echt absoluut nergens meer over |:-.
     
  8. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Of van die lui met camo die niks anders doen dan 2 keer slaan..
     
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Zeker wel mooi gespeeld! Maar op zich is zoiets natuurlijk altijd veel gemakkelijker in dit soort King of the Hill objective game dan in de slayer FFA variant.



    Zeker weet ik het ook niet, maar het lijkt me alvast dat als de enemy dots donker rood (bordeaux) gekleurd zijn ze zich niet op gelijke hoogte met je bevinden, verdiep onder of boven je dus. Als de dots wel gewoon knal rood zijn kan je ze om een hoek verwachten.
     
  10. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Geef me heel even om een filmpje te uploaden. Sinds wanneer herladen schilden in Armor lock? Dat heb ik echt nog nooit gezien. Sinds wanneer heeft de gravity hammer een lunge van 15 meter? En sinds wanneer wordt nauwkeurig schieten met de DMR afgestraft door dit soort bullshit?

    ENJOY! :{



    Mooi gedaan hoor Bungie, gaat dezelfde kant op als MW2 zo te zien.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    :{

    Daarom is het ook een BÈTA! God man, als hier veel klachten over zijn wordt het echt wel aangepast, het is toch nog niet de uiteindelijke game!? Sorry hoor, maar sommige mensen doen net alsof ze de uiteindelijke versie al spelen.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Of mensen met de Grenade Launcher.. Pfft echt triest. :{

    Nee, nog erger. Want dat zijn insta-kills en je hebt er meer van. En dan skill noemen als je iemand raakt. :lol:

    ;)

    edit: Het is dat ik de stemmen niet herken, maar volgens mij was er gisteren 1 iemand in de party ook al de hele tijd aan het klagen en het zeuren... Was jij dat soms? :+

    De meeste klachten komen hier volgens mij van de zogenaamde 'hardcore' Halo 3 spelers die opeens niet meer zo goed blijken te zijn, dus dan maar afgeven op de game.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  13. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er mensen zijn die met een kwartiertje / half uurtje wat potjes willen doen. Add me. ^^

    Heb wel zin om met wat mensen te zitten die wel even weten hoe en wat ze doen, gister hele tijd gehad dat ik elke keer samen met iemand anders overbleef tegen 4 man.. Niet meer leuk.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Whaha, inderdaad, zo een zat er wel tussen :lol:
     
  15. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    :eek:

    Dulle toch!

    Niks over de grenade launcher hé! Weet dat het dikke sarcasme was maar daarstraks had ik een grenade launcher net een cm van iemand af (Dus net geen direct hit) en hij verloor maar misschien net één tiende van zijn schild dus dat hebben ze dan wel mooi gebalanced.

    @Spaulding, dat het een beta is weet ik inmiddels ook wel. Maar er zal toch vast wel pre-testing zijn geweest door bungie zelf?

    En ik weet best dat ik klaag. Vooral omdat ik dit spel gewoon de goede kant op wil zien gaan en vandaar dat ik ook post op bungie. Je kunt zeggen over de 'hardcore' spelers wat je wil maar in Halo 3 en de voorgaande Halo's was er een duidelijk verschil tussen de spelers en dat wordt nu met die grenades en dingen zoals Armor lock etc. gewoon naar de klote geholpen. (Je gaat me toch echt niet vertellen dat wat er in dat filmpje gebeurde eerlijk was? Hij ging no-shield, armor lock, schilden opeens weer vol terug, schiet hem weer no-shield, gevolgd door een 10 meter lunge met z'n grav hammer. Had daarstraks ook iemand die gewoon invincible was de eerste seconde dat ie uit armor lock kwam.. Firefights was dus een automatische loss voor je.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  16. jorisB

    jorisB Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan krijg je al eens iets gratis en dan zagen mensen nog dat het niet goed is... Het is een BETA !!
     
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Inderdaad.

    Komt nog bij dat ik Armor lock op zich ook helemaal niet zo OP vind. Je shields herladen dan misschien wel, maar ondertussen kan je belager wel afstand nemen, en vervolgens of een nade gooien (dat kan je wel min of meer timen) of direct wat headshots placeren zodra je shield deactivate.
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ok ik ehb nu even een goed aantal potjes achter de rug en echt een "feel" voor de game gekregen en ik moet zeggen top!...op een paar dingen na:
    -Flikker op met Armor lock, heb je net alle kogels in hem gepompt/gesticked etc en gaat hij in lock en komt z'n kontvriendje er aan.
    -Grenades zijn OP heb je nog 1 headshot nodig loopt hij weg en begint hij grenades te spammen samen met z'n team, je bent te traag om het te kunne ontwijken. De tijd tot hij ontploft moet OF langer word of damage minder
    -Alle single shot wapens moeten een damage boost krijgen en die bloom moet sneller resetten. Wanneer ik op de optimale afstand voor de pistol/dmr schiet gaan ze achter dingen en sprinten ze op me af en sprayen ze me dood, ik heb geen tijd om tte wisselen naar ander wapen en ik kan niet te snel schieten want dan mis ik, owja OF ik moet reloaden want de clip is te klein.
    -Het is echt bijna onmogelijk om van 2 gasten te winnnen als ze tegeover je staan zonder granaten waarbij dit wel kon in h1-3.

    Het duurt ZOOOOOOOOOOO ontzettend lang voordat je iemand dood hebt zonder een powerweapon of granaten dat het frustrerend begint te worden, ik wil niet de hele tijd op mijn team hoeven rekenen.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    (even terugkomend op dat filmpje) Je weet dat hij een hamer heeft, wat moet je dan doen? Juist afstand nemen en nade's gooien. Hij blijft daar in de buurt staan, wat nou niet echt slim is :+
     
  20. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon ff wachten en een granaat gooien wanneer zijn armor lock bijna voorbij is. Ik dacht juist dat het vrij nuttloos was aangezien ik er zo meerdere heb gekilled.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina