1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Invasion = 6v6 volgens mij \o/ Sowieso meer dan 8.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.490
    Leuk Bevonden:
    5.099
    Volgens mij had ik gehoord dat het een soort van Big team zou worden, dus 8v8
     
  3. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk idd 16, aangezien de party sizes ook tot zover gaan.
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik dacht dat die bungie developer op de laatste MN podcast zei dat er in de Beta nog een 6vs6 variant zou beschikbaar komen. Spartans vs Elites als ik het me goed herinner.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, Invasion is inderdaad gewoon 6v6
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben hier in reach stuk beter als in halo 3.
    In halo had ik toch wel vaak negatieve K/D alleen nu heb ik soms gewoon +10. Alleen m'n eerste potje nog een negatieve gehad, maar dat kwam meer omdat ik alles beetje aan het uitzoeken was.

    Zijn er nu mensen online?
    Add me:)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Twee maps in de beta? De map die je tijdens Vidoc zag, die hele grote met voertuigen zit er dus niet eens in? Het is Sword Base en Powerhouse?
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.490
    Leuk Bevonden:
    5.099
    In de loop van de bèta komen er nog 2 maps bij, zie starpost.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Nog niet, maar ik geloof dat die wel nog beschikbaar zou worden later in de Beta.

    Edit: Too late.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Is dat constante 'Ball dropped, ball taken' uit te zetten? Want hier word ik echt doodmoe van, dit begint me nu al te irriteren...
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  12. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Mmmm met oddball moet er nog wel wat worden aangepast. :+
    Met de hamer krijg je de gene met de oddball geen eens in een keer dood, terwijl die met 2 miezerige spartan klapjes wel dood gaat.

    @Dulle: PM
    @Cookie: Gezellige partymembers heb je, werd meteen gekickt. :+
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  13. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    hoe meer ik het speel.. hoe minder er aangepast moet worden..

    idd met de dmr moet je rustig schieten.
     
  14. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Vinden jullie ook dat stockpile op Powerhouse echt enorm in het voordeel is voor het rode team? Als rood heb je sowieso echt 2 vlaggen bijna binnen handbereik...

    Die jetpacks geven trouwens wel echt een hele andere demensie aan het spel. Zeker in maps als powerhouse is het een groot verschil omdat de speelwereld opeens een stuk kleiner lijkt te worden. In halo 3 beweeg je je eigenlijk vrijwel altijd in een plat vlak.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Welke gun is dat?
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is deze:
    [​IMG]
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.490
    Leuk Bevonden:
    5.099
    Vind ik ook, je begint aan de wapens te wennen en wat de voor- en nadelen zijn.
    EDIT: Pistol laat ik maar liggen, daarmee heb ik een K/D van -111 :+
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  18. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik ben kennelijk de helft van m'n credits kwijtgeraakt sinds ik gisteren ben gestopt. :mad:
     
  19. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Veel mensen zeggen dat de mp chaotischer is geworden..
    maar na een tijdje spelen kom je idd achter de voor en nadelen van de guns..
    waardoor je slimmer moet spelen.. tactischer.. klein beetje ( rock paper scissors)
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dit spel echt niet zo goed tot nu toe. Ze moeten nog echt véél veranderen om het spel in mijn ogen goed te maken. Het is gewoon niet zo leuk om te spelen. Met name de granaten zijn echt veel te sterk. 90% van mijn deaths zijn door granaten. Alles wat binnen tien meter bij mij valt maakt me dood.

    Het wordt sowieso geen instant buy, misschien wordt dit de eerste Halo shooter die ik laat liggen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina