1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Voor het geval je het niet zou doorhebben, dat is dus geen grap van Ravage :)

    Hij ligt wel degelijk in de (vuile) doucheruimte/wc(?). Als je helemaal bovenaan op de berg staat en de map overkijkt, het linkse gebouw. Op de onderste verdieping rechts achterin de douches.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ter illustratie. Hier dus. :+
    [​IMG]
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat een vette gameplay zeg, voelde me totaal niet meer de wandelende zak stront op het slagveld en de nieuwe wapens zijn heerlijk :D

    Heb er zin'an!
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het mogelijk om met één exemplaar van ODST op meerdere XBOXen de beta te spelen?
     
  5. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
  6. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    NEEN!

    Om het wat duidelijker te maken, je moet de beta telkens opstarten via het hoofdmenu van ODST. Je kunt dus niet tegelijk met 1 exemplaar van ODST spelen.
     
  7. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar stel je neemt de disc mee naar een vriend, download de beta daar, speelt hem via de disc en neemt hem daarna weer terug mee naar huis. Dan kan het lijkt mij weer wel (en dat is eigenlijk dus wat er staat ;)). Correct me if I'm wrong, want weet dus niet 100% zeker dat dit mogelijk is. :)
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Als groot Halo fan was ik blij dat Bungie weer een beta houdt. Heb nu een stuk of 25 potjes gespeeld dus m'n indruk is nog niet compleet.

    + punten:
    - Armor abilities zorgen ervoor dat gevechten gevarieerder worden. Hoewel ik nog twijfel over de balans vind ik het idee in ieder geval erg tof.
    - Heel veel nieuwe wapens. Wapens zijn erg goed gebalanceerd en er zijn geen overbodige wapens meer, elke wapen heeft z'n eigen rol.
    - Nieuwe gamemodes zijn leuk. Hoewel Headhunter en Stockpile niet echt baanbrekend zijn werken ze erg goed. Ben benieuwd naar Invasion!
    - Idee achter Arena lijkt me tof.
    - Kleine details. Het veto systeem en de plek die onder je radar staat zijn hier voorbeelden van.
    - Matchmaking is veel sneller en ik heb nog geen één keer lag gehad _O_

    - punten:
    - Graphics zijn geen grote stap vooruit. Ik snap best dat Halo zijn eigen stijl heeft en dat is allemaal prima, maar het verschil tussen Halo 3 en Reach is gewoon vrij klein.
    - Ingame weinig stats. Als ik op iemand klik wil ik iig iets van k/d ratio, max streak ofzo zien. Nu staat er alleen maar hoeveel potjes jBume hebt gespeeld en gewonnen.
    - Theater heeft geen vernieuwde opties. Het idee van theater is echt zo goed, maar ik had wel meer opties verwacht. Bijv. slow mo recorden, picture in picture enz. Gewoon zodat je toffere filmpjes kan maken.
    - Weinig baanbrekends t.o.v. de vorige delen. Deel 1 was briljant, deel 2 had boarding, dual wielding, live enz., deel 3 had forge en theater en ODST had firefight. Ik mis dit nog bij Reach, maar ik ga er van uit dat Bungie nog wel een leuke verassing heeft.
    - Nog steeds maximaal 16 man. Misschien dat Halo niet geschikt is daarvoor, maar ik zie het best wel zitten. Gewoon 1 of 2 mappen specifiek daarvoor maken en dan echte BTB.

    Maar goed, dit is pas een eerste korte impressie. Als ik wat meer heb gespeeld zal ik vast meer verbeterpunten hebben.
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat bedoel ik dus. Niet dat ik het onmogelijk maak voor de ander om dan nog de beta te spelen omdat ik hem even had gespeeld terwijl ik hem had geleend.
     
  10. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    De graphics zijn zeker wel beter hoor. Er zit duidelijk veel meer detail in + betere textures. Het is zeker niet enorm, maar het is wel mooier.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe meer ik speel, hoe toffer ik de beta ga vinden. Eerder in de avond een paar potjes Halo 3 gedaan en toen gelijk terug naar Reach, en dat voelde goed aan. Het voelt allemaal wat soepeler en fijner aan, de jetpacks zijn ECHT een heel vette toevoeging vind ik.

    Het is qua graphics inderdaad gewoon een stukje scherper en wat mooier maar geen bijster grote verbeteringen,maar het stoort niet en het is voldoende...de gameplay shines, en daar draait het toch allemaal om dacht ik :).

    Sta er zelf van te kijken dat ik dit schrijf...voorheen echt GEEN Halo fan en ineens begin ik de boel te waarderen.
     
  12. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15


    En dat waren m'n 5 Bungie pro render minuutjes weer :+.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik zie alleen een double kill :+ Gelukkig ben ik niet de enige die de gewoonte heeft om na elk schot te herladen bij een sniper. Na al die delen heb ik dat nog steeds niet afgeleerd... Ik vind het snipen trouwens nog een stuk makkelijker dan voorheen, ondanks dat je crosshair minder efficiënt is na elk schot.
     
  14. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Herladen na zo'n beetje elk schot is bij mij echt een plaag maar soms red het me en soms zorgt het ervoor dat ik eraan ga :+.
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nu ik vanavond lekker zonder gezeik weer een paar potjes heb gespeeld moet ik toch wel concluderen dat dit gewoon vet is. Iemand die me kan vertellen waar ik die nieuwe elite rocketlauncher en dat wapen met die dikke beam kan vinden? Heb ze nog niet kunnen uitproberen.
     
  16. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    De Halo Reach netcode is echt zo awesome. We hadden toenstraks 1 of andere rare host, maar het schieten bleef onlangs alles gewon 100% accuraat. Geweldig, die verbinding. :)
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb idd ook eigenlijk geen lag gehad. Wel dat ie aangaf (bij scoreboard) dat de verbinding slecht was, maar daar had ik niet enorme last van.
    Tenminste, op dat moment deed ik SWAT en ik ging er vanuit dat die andere lui gewoon fákkin goed waren :9

    Hoe werkt die rating nou eigenlijk? Kreeg nu dat ik genoeg Arena matches had gespeeld voor deze dag, en mn rating is nu 1675 ofzo?
     
  18. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    pluspunten:
    +minder stroef in movement dan Halo 3
    +nieuwe assassination move
    +(veel) snellere matchmaking
    +sprint
    +slayer pro-mode

    minpunten:mad:verbeterpunten ;) )
    -health systeem
    -inaccuraat gevoel bij wapens
    -gare BR
    -customization: afhankelijk van rank om iets te kopen (ik heb punten zat, maar moet eerst sargeant zijn..)
    -customization: saaie items
    -buttons voor sprint/jetpack etc onder "x" ipv linker pookje (ik speel bumper jumper)


    Ik vind het een leuke game, heb er een uurtje of 5 op zitten, maar had opzich meer verwacht... Zeker het inaccurate gevoel/onduidelijk wanneer je raakt, en het vage health systeem steken me nog een beetje tegen. (en de "x"-button voor je special dingetjes)
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb nu iets van 50 games achter de rug(staat niet op B.net?) en ik moet zeggen wanneer ik de tijd neem met de dmr om te zorgen dat mijn schoten accuraat zijn ik vaak verlies tegenover andere mensen die een pistol/needle rifle hebben, wanneer ik meer die trigger spam duurt het bijna net zolang. Wanneer de bloom een rol begint te spelen bij m'n schoten moet ik hem an rond de nek houden ofzo want volgens mij doe ik iets serieus verkeerd8)

    Pistol is wel beest, btw ik word gek van die gasten met een jetpack die op je neer droppen met een AR en je helemaal dood sprayen.
     
  20. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Tegenstanders met jetpacks zijn af en toe best vervelend ja. Op de map Swordbase heb ik geen last van maar op Powerhouse krijg je er af en toe wel de kriebels van. Je heb potjes waar je bijna de heletijd in de lucht moet gaan zitten kijken. Tevens kan je die dingen bijna non stop gebruiken, net zo als de onzichtbaarheid. Op zich is het geen ramp maar vind eigenlijk wel dat het gewoon een stuk langer moet duren voordat je je ability weer kunt gebruiken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina