1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Idd je kan gewoon niet meer bumperjumpen, echt een ramp aan het begin maar na ff wennen aan default werkt het nu ook wel. Jammer dat ze niet gewoon custom controls doen, of iig items gebruiken met (LS) Wellicht verranderen ze dit in de echte game.
     
  2. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben allemaal de Razer Onza nodig :)

    [​IMG]

    Extra schouder knoppen + optie om analoog sticks afstellen.:9
    Relaese onbekend.........
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie 'PS3' triggers... Daar heb ik dus zo'n hekel aan. Dan trigger je zeg maar in het niets.
     
  4. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    PS3 triggers zijn wel korter om in te drukken en laten je daardoor vaak sneller klikken. Dit verschilt uiteraard per persoon maar voor de meesten zal dit zo wel werken.

    Anyways, als mensen paar potjes willen spelen met mensen die je wel vertellen waar de enemies zijn, hit me up. : ]
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Flix, Arti en ik, wat een dreamteam. :+ Daarnet vijf potjes 1 Flag CTF op rij gewonnen.
     
  6. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen de beta eens proberen :D
     
  7. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    [yt]F2JtesVbams[/yt]

    Hierdoor kan ik die jetpack dus af en toe niet uitstaan. Net een battle gewonnen komt er zo'n smeerpijp in je rug. :+
     
  8. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Part of the game.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat overkomt mij dus bijna nooit met mijn speelstijl. :cool:
    Ik loop wel blind een granaat in ofzo, maar mij zie je nooit langer dan 3 seconden stilstaan. :+
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Toen je dat dak afliep, had je gewoon snel naar voren moeten sprinten dat gebouw in, Dan komt is zeker achter je aan, met beetje timing pop je een granade bij de ingang en als ie dan nog niet dood is had je het af kunnen maken omdat je ondertussen je AR had gepakt, of gereload had.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Met de powers is Halo wel meer een spel geworden waarbij je kan vluchten, even op krachten te komen en weer aan te vallen. Vind ik persoonlijk erg tof, maar kan me voorstellen dat anderen zich daar aan ergeren. :)
     
  12. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik had pas door dat die jetpack achter mij zat toen ik mij omdraaide. Op dat moment viel er al een granaat naast me terwijl ik al minder schield had. De kans dat ik nog kon vluchten was gewoon nihil aangezien ik binnen 1,5 seconden dood was. :p

    EDIT:

    Halo: Reach BetaBusters Episode 1
    [yt]tPFQCVYSxkk[/yt]

    :)
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2010
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nodig! _O_

    Die triggers steken gewoon iets uit btw, maakt in werking verder niets uit, lijkt me wel een stuk fragieler zo maarja hun andere shit is ook vrij goed doordacht dus we kunnen toch wel kwaliteit verwachten.
     
  14. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb em nou ook een tijdje zitten spelen en moet zeggen erg gaaf hoor. Een nadeeltje: als je iemand te lijf gaat en hij jou en je hebt wat schoten gelost en bent klaar om te gaan melee'en, en hij slaat jou ook gaan jullie bijna altijd allebei dood.
    Terwijl soms de 1 toch tijdens het schieten nog een duidelijk voordeel had.
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Idd dat zei Mr Xen0 (een paar honderd keer :+) net ook al, en het valt mij ook erg op. Je gaat toch iets tè vaak allebei dood. Heb het vaak ook met dat kut SWAT dat je elkaar tegelijk instakilled met een headshot.
     
  16. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik vroeg me inderdaad al af hoe ik in godsnaam iemand had gekilled door gewoon een frag naar z'n hoofd te gooien :+.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar dat is iig niks nieuws in Reach. Ik ben in H3 ook al een keer doodgegaan doordat een niet ontplofte granaat tegen mijn been aan werd gegooid. :+
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel lag zijn geweest.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nope. In H3 kon je ook gewoon gasten killen door een granaat recht op hun kop te gooien. Alleen moest hij hiervoor wel low-shield zijn én was het vaak ook nog random.

    Ik speel door die jetpacks ook het liefst Slayer pro. Alleen was Bungie zo snugger om alle stemmen niet op neutraal te zetten maar op de bovenste modus, hierdoor speel je dus 9 van de 10 keer de bovenste game omdat de meesten toch niet stemmen en de bovenste is altijd wel de normale slayer.
     
  20. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Airwave as in H3F Airwave? :p Nice game anyhow :thumbs:.

    Ben gewoon blij dat ik is een keer die Invincible / Perfection heb gehaald, kwam in Halo 3 altijd wel 1 kill te kort.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina