Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ook hoe laat? Hopelijk niet zo laat als de beta live ging want 's avonds ben ik niet thuis en Zaterdag moet ik werken. D:

    Nu Warrant Officer Grade 2, 110 games gespeeld ong.

    Zoals zovelen zeggen heeft het spel nog last van wat random shit, maar het is en blijft een beta. Enigste wat van mij echt goed gefixed mag worden is melee, niet meer elkaar tegelijk dood meppen. Ook niet dat wanneer je eerst je magazijn in hem leeg schiet, z'n shield toch net niet leeg is, je hem slaat z'n shield weg is maar hij jou ook slaat en dan sla je elkaar weer ben je alletwee dood. Zo oneerlijk omdat jij dan veel meer input in het gevecht hebt gehad.

    Toch ondanks dat ik in de party vaak zo kan zeuren blijf ik plezier hebben, en daar gaat het uiteindelijk toch allemaal maar om. : ] Don't take it so seriously, it's just a game.
     
  2. RapidWouter

    RapidWouter Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die nog iemand zoekt om mee te spelen? Ik zoek nog iemand of meerdere die iemand zoeken die trouwe fan van de halo collectie is.. :D kheb van halo 2..
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind dat het spawnen op Swordbase aangepast moet worden. Als je daar SWAT speelt kan je op bepaalde plekken gaan staan waar een tegenstander absoluut spawned om hem zo te killen. Maken mensen (en ik ook :+ ) misbruik van.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoezo verder nog nergens over gelezen? :'-( Je had het zelf nog gevraagd... + Het staat in de startpost. + Het is gisteren (min of meer) nog gezegd.

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=3754453#post3754453
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3758356&postcount=718

    Soms voelt het aan alsof ik al dat werk voor niks doen. :'-(

    DUS.
    Vandaag Invasion icm de map Boneyard.
    14 mei Generator Defense icm de map Overlook

    Startpost:

    Overlook

    Generator Defense

    [​IMG]
    [​IMG]

    Boneyard

    Invasion

    Invasion Slayer

    [​IMG]
    [​IMG]


    Ik had best wel wat duidelijker willen zeggen welke maps voor welke gametypes gebruikt gaan worden, maar dat was en is nog steeds niet 100% duidelijk.
    Misschien wordt Overlook ook wel gebruikt voor Grab Bag? Weet ik veel. :+ Misschien wordt ie eerder vrijgegeven dan 14 mei? Weet ik veel. ;)
    Ik verwacht dat trouwens niet, dus ga er voor het gemak maar gewoon van uit dat ie pas de 14e beschikbaar wordt.

    edit: Beta stats:
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2010
  5. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Oh zo, ik zelf kijk alleen naar de medals die ik heb gehaald, aantallen maken me minder uit.

    Oke, ik hou het nu maar op 3 games. Straks kijken wat Invasion wordt.
     
  6. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    :eek: wat een game zeg....
    nog een paar punten van kritiek van mijn kant


    -de juggernaut is zwaar overpowered echt met 5 man moet je volle bak pompen wil je hem neerkrijgen.

    -al eerder genoemd het voting systeem dat de bovenste al standaar geselecteerd wordt terwijl dat 9 van de 10 keer een rommel game mode is.

    -het in gevecht raken en in 6/10 gevallen allebei dood gaan door of dubbel bashen of een granaat op het eind die je nog net voor je doodgaat kan gooien.

    -wat mij ook nog opvalt is dat de slayer potjes altijd heel erg close zijn! dat is in mijn ogen een groot nadeel, je kan de enemy niet meer echt overpoweren met wapens of iets dergelijks.

    -met free for all headhunter en oddball paar keer (moeten) spelen gister en elk potje werkelijk elk potje wint er iemand die zwaar in de - staat met K/D.
    en dan kan je zeggen: ja het is ook objective dus je hoeft geen kills te maken maar ik vind het erg vervelend,

    tot nu toe verre van overtuigd over deze game, blijf hem nog wel even spelen en inderdaad vandaag invasion proberen.

    vind de 2 maps die we nu hebben ook slecht in elkaar zitten als je het vergelijkt met maps van halo 2/3. jammer jammer jammer:mad:

    begrijp met niet verkeerd! ik ben een grote Halo fan! alle delen veel gespeeld en met veel plezier! maar ze laten hier bij deze game echt een enorme steek vallen!
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2010
  7. x IElementZ

    x IElementZ Trusted User

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een standaard antwoord; Daarom is het ook een BETA. Alles wat er nu in zit hoef niet definitief het eind resultaat te zijn.
    Ze hebben nog een lange tijd om alles te verbeteren, Ik irriteer me ook aan sommige punten maar daarvoor is het ook een beta.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2010
  8. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    ja natuurlijk is het een beta, maar ze gaan die game niet meer compleet veranderen.

    dingen als 2x bashen en granaten minder sterk maken is uiteraard makkelijk te verhelpen (het is maar de vraag of ze het gaan doen)

    de halo 3 beta was toch ook nagenoeg hetzelfde als de uiteindelijke game.

    de beta is alleen om het te FINE TUNEN geloof er niet in dat ze die game nog gaan omgooien.
     
  9. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de nades perfect nu. Ik begin de beta dteeds meer te waarderen. Ben swordbase wel beu nu.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Swordbase vind ik ook totaal niks aan, behalve voor team swat.
     
  11. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Swordbase kunnen ze terug brengen naar een kleinere map, de bovenste verdieping. Iedereen staat bij die kleine lift of aan de overkant te wachten. 8)

    Toch vind ik het wel een toffe map. :cool:
     
  12. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Over de maps dat is ieder zijn eigen mening
     
  13. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Reken maar op laat in de middag of in de avond. Zo is het altijd voor GMT zobeetje, zodat het einde van de ochtend / begin middag is voor de amerikanen.
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb nu bij mijn stats op bungie.net een ster staat:
    [​IMG]

    edit: lol nu staat hij er niet meer 8)
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2010
  15. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat al te kijken maar ik vond hem niet:+
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    :+ Raar,

    Maar Division 3 = silver. Lame!

    *Gaat spelen om hoger te komen*
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Zo bedoelde ik het ook niet :)


    Ik weet dat ik het gevraagd had en volgens mij werd er toen gezegd dat tijdens de laatste paar dagen van de beta de nieuwe map zou komen, maar het is dus vandaag al en dat had ik niet verwacht. De startposts lees ik niet vaak, meestal ga ik gelijk door naar de laatste pagina :). Ook zag ik verder sites als VG247 enzo er ook niks over zeggen, dat bedoelde ik meer ;)
     
  18. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je nog een beta-code ergens vandaan krijgen? Ben een inmiddels gepensioneerde Halo-3 speler :p
     
  19. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb een gouden ster met 4.... wat wil dat zeggen dan?

    is dat dat verhaal dat ze je indelen in een division van jou zelfde skills ofzo?
    en ik zie het op bungie alleen maar staan bij ''STANDARD'' niet bij arena

    en dat heeft weer te maken met die ratings?
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2010
  20. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij is het gewoon de drie beste games van één dag bepaalt een score. Dit moet je vervolgens drie keer doen zodat je van drie dagen een score krijgt. Dan wordt dit weer omgerekend naar één algemene score en dat bepaalt in welke divisie je terecht komt. Ik dacht dat je 3 of 4 kleuren/edelmetalen had en dat er nog iets boven goud stond (als ik me niet vergis). Het cijfer zal je wel verder indelen binnen die 'kleur'.

    Alleen geen idee hoe goed een gouden 4 is, maar dat zal later wel blijken als Arena vaker gespeeld wordt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina