wat een game zeg....
nog een paar punten van kritiek van mijn kant
-de juggernaut is zwaar overpowered echt met 5 man moet je volle bak pompen wil je hem neerkrijgen.
-al eerder genoemd het voting systeem dat de bovenste al standaar geselecteerd wordt terwijl dat 9 van de 10 keer een rommel game mode is.
-het in gevecht raken en in 6/10 gevallen allebei dood gaan door of dubbel bashen of een granaat op het eind die je nog net voor je doodgaat kan gooien.
-wat mij ook nog opvalt is dat de slayer potjes altijd heel erg close zijn! dat is in mijn ogen een groot nadeel, je kan de enemy niet meer echt overpoweren met wapens of iets dergelijks.
-met free for all headhunter en oddball paar keer (moeten) spelen gister en elk potje werkelijk elk potje wint er iemand die zwaar in de - staat met K/D.
en dan kan je zeggen: ja het is ook objective dus je hoeft geen kills te maken maar ik vind het erg vervelend,
tot nu toe verre van overtuigd over deze game, blijf hem nog wel even spelen en inderdaad vandaag invasion proberen.
vind de 2 maps die we nu hebben ook slecht in elkaar zitten als je het vergelijkt met maps van halo 2/3. jammer jammer jammer
begrijp met niet verkeerd! ik ben een grote Halo fan! alle delen veel gespeeld en met veel plezier!
maar ze laten hier bij deze game echt een enorme steek vallen!Klik om te vergroten...