1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Met zijn tienen proberen, op hoop van zegen, en uiteindelijk lukt het dan wel iemand. Dan vind ik deze nog altijd een stuk toffer:


    Met die elites ziet het er sowieso niet uit. Covy Slayer vond ik trouwens wel geinig. Soms heb je dan echt momenten dat je eerst een minuut lang rondjes draait door elkaar voordat er één het pas aan durft om te gaan schieten, gaat soms nergens meer over :+
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind toch dat je als Spartan ook Invasion wel kunt winnen hoor.
    Het is alleen echt rúk om als Covy met zo'n stomme plasma gun te spawnen terwijl die map fakkin groot is en er twee snipers zijn bij Spartan.

    En die spawn plek is echt hard te spawnkillen, belachelijk was dat (kan Marruk over meepraten) ;)
     
  3. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
  4. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn die spawns trouwens belachelijk. Zodra de Elite's de eerste shields down hebben spawnen ze dus bij die generators, blijf je daar dus even staan als Spartan en ze spawnen 1 meter naast je. :lol: Direct van achter neer slaan.
    Vind overigens ook dat het 8V8 zou moeten zijn, lijkt me toepasselijker. En geen 3x2 squads, want dat slaat nergens op, maakt het alleen maar verwarrender imo.
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Als iedereen gewoon bij iedereen kon spawnen dan houdt die "flood" van vijanden nooit op, nu met het spawnen op je battle-bro(...) kan dit nog enigzins overzichtelijk worden gehouden lijkt me.
     
  6. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Invasion is vet koel iig!
    Net een win streak van 10 potjes met NeonnovA!! echt werelds!

    Enige nadeel tot nu toe zijn dat de respawns some rete lang duren!

    Ben er ook achter gekomen dat de Grenade Launcher een EMP effect heeft als je een nade bij een vehicle laat ontploffen!

    offtopic.
    Wel jammer hebben NeonnovA en ik een preview gemaakt voor reach komt ie niet bij de rest van de frontpage :mad:
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2010
  7. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Bungie heeft in de Weekly Update gezegt wat dingen te veranderen, het belangrijkste:
    - Het is straks niet meer mogelijk vlaggen uit de Hill te halen bij Stockpile om ze zo zelf terug te stoppen voor punten
    - De UI wordt wat duidelijker. Mensen hebben schijnbaar vaak moeite met waar schoten vandaan komen
    - Nades worden generfed
    - Melee wordt een beetje getweaked, de tijd tussen het moment dat je slaat en wanneer de klap aankomt wordt langer, om Bungie te quoten: "You will need to use it wisely."
    - Anti-quitters maatregelen. Zo zitten ze erover te denken om A) Credits weg te halen als penalty en B) een "soft-ban" die ze aggresief gaan gebruiken. Hierbij wordt je gebanned van Matchmaking voor 15-30 minuten mocht je (te)veel quiten.

    Goede updates \o/
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2010
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Masterlijk!

    Die van stockpile is irritant. Haal je echt de hele tijd vlaggen en drop je die daar in en nog steeds sta je laatste :p

    edit:
    Toe net met invasion in de sudden death kon ik nog net die kist naar het ship brengen, de sniper kogels vlogen me om de oren! :D
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Filmpje wat de verschillen tus H3 en Reach laat zien
    [ign]haloreachvshalo3_spc_050610&object=14276699[/ign]
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, ik snap em niet helemaal. Zoals ik het nu lees kun je geen vlaggen meer bij tegenstanders uit hun Hill gooien? Maar dat is toch de halve bedoeling van het spel en die 60 seconden? Of hebben ze het over je eigen Stockpile? Dan zou ik het nut er niet van inzien om ze eruit te leggen...

    Maar verder inderdaad goede updates. Goed om te lezen dat ze iets aan de grenades doen en vooral aan die quitters.

    Invasion gisteren een keer of 5, 6 gespeeld met 3 guests. Waren bijna altijd de Spartans en hebben maar één keer aan mogen vallen. Spartans wonnen trouwens wel altijd bij ons, puur en alleen omdat de core makkelijk te verdedigen is. Die eerste twee rondes gingen altijd verloren, maar zolang je de laatste ronde wint is er niks aan de hand. Eigenlijk ook wel raar, want zo lijkt het alsof je totaaaaal niks aan de eerste twee rondes hebt.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ze hebben het inderdaad over je eigen stockpile, je kunt dan dus niet meer vlaggen uit je eigen hill halen om het daarna terug te stoppen zodat jij de punten ervoor krijgt.
    Toch leuk hoe sportief mensen kunnen zijn. :thumbs: Alles voor de punten.

    Misschien is het mij ook al overkomen, wie weet... Nooit zo op gelet. :+ Had soms wel het gevoel dat ik meer punten hoorde te hebben, maar stond er verder niet bij stil.
     
  12. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ooooh, zo. Naja, zulke dingen komen niet eens bij me op om te doen. :9 Maar heb het inderdaad wel eens meegemaakt dat anderen dat wel deden. Net als de rest van het rijtje een goede update. :cool:
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, hoe treurig kun je zijn. :emo:

    Melee tweak. :thumbs:
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat is er nu mis met de melee dan?
     
  15. jorisB

    jorisB Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet er precies mis mee is maar het valt mij toch wel op dat je net iets te vaak alle 2 dood gaat als je elkaar slaat..
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat klopt, maar ik zie niet in hoe dat wordt opgelost met deze tweak.
     
  17. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
  18. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

    misschien stomme vraag maar moet je perse die halo odst disc hebben o, de beta te spelen? kan het niet anders?
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Er zijn ook codes voor dat je hem gewoon kan downloaden, maar hoe je daar aan komt weet ik niet. ODST is anders wel nodig ja.
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Startpost!

    edit:
    Die ratings vind ik dat ze niet zoveel op assist moeten rekenen. Want als je team niks doet en je haalt daarom maar 2 assist en wel 22 kills, is je rating nog steeds redelijk laag.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina