1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Haha op die manier! Nee oke. Tot nu toe ben ik het er niet mee eens maar misschien veranderd dat nog. Als Spartan heb je zoveel powerweapons en de tank in je bezit. Voor mij is het altijd een soort duckhunt met elites in plaats van eenden.:+

Ik ga er trouwens wel vanuit dat in de final version ook invasion maps zitten waar de spartans moeten aanvallen. Dat zou me iig erg leuk lijken.

Laatst bewerkt: 9 mei 2010
  2. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Invasion Slayer vind ik dan weer wel de moeite waard.

3. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier lui die in een party, op een beetje niveau, willen spelen?
    Vind het echt belachelijk hoe slecht sommige randoms zijn. Vooral leuk als je dan op Winning en Chatty zoekt, en alleen maar enemies krijgt die goed samenwerken en overleggen..

Komt er ook weer Big Team Battle gewoon? Want bij Invasion kiezen ze haast nooit Slayer..

4. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Nou, ik denk niet dat ik zo veel uur ga stoppen in reach als dat ik in Halo 3 gestopt heb... Juist dat gene wat Halo 3 zo leuk maakte hebben ze eruit gehaald. Ik speelde Halo vooral omdat het zo 'simpel' was. Gewoon knallen en van je kills/medals genieten :+
    Maar juist dat hebben ze er in Reach (vind ik) uit gehaald. Door al die armor abilities en die 'verbeterde' graphics is het onoverzichtelijk en druk geworden, en je krijgt ook veel en veelste veel medals :p. Ik heb het een serieuze kans gegeven, maar Halo Reach kan mij echt niet boeien...

5. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Ik wil em ook wel even downloaden maar als ik het scherm weg klik haalt ie gelijk me domwload weg. En anders moet ik wel 2 uur wachten dat ie klaar is met downloaden.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Mensen die willen gamen, Please add me! Invasion vind ik cool maar dat gaat iets te easy laatste tijd. Arena lijkt me toffer.

Normaal ben ik Ranged maar door Invasion heb ik nu ook Melee skills gekregen. Ik kick zelfs gasten met energy swords hun ass. Iemand hier op xbw had me de tip gegeven dan je een sword kan blocken met melee. De truc is om eerst te blocken en daarna in hun rug te bashen.

Weet iemand trouwens of de stats/exp/armor ook meegaan naar de full game? Dat zou wel cool zijn aangezien helemaal opnieuw ranken best zuur is :+

7. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Die worden gereset. Helaas. :+

8. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Helaas kan het niet anders.
    Zal je wel toevoegen. Speel nu alleen maar reach dus. :D

En over sword kan je blocken, ja, maar daarna in hun rug slaan heb ik nog nooit gehad. Maar als je blockt knallen jullie beiden naar achter en als je dan ook naar achter blijft lopen kan je hem daarna makkelijk een headshot geven.

Doe ik vaak of ik bash hem gewoon nog een keer van voren.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Haha nee joh, dat is slecht voor m'n k/d. Ik sta altijd boven easy kills te scoren }:]:emo:

Vind ik ook. Nu wordt het juist leuk om je zelf te trainen aangezien je dan ook resultaat boekt. Het lvl systeem sloeg helemaal nergens op. Speelde je bijvoorbeeld slayer met een positive k/d, zak je een lvl omdat je teammates slecht waren. Ook durfde ik sommige gamemodes niet meer te spelen omdat ik bang was dat ik zou zakken. Nu tellen alleen je beste games mee dus daar ben ik ook gelukkig vanaf.

Oww.. dat is wel minder. :eek:

@hayabusa:
    Ik kom net achter dat ik morgen om 10 uur in Breda moet zijn. Dus een nachtje Halo zit er niet in vandaag. Ik zal je wel accepten en dan spelen we een ander keertje.

Laatst bewerkt: 10 mei 2010
  10. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    So, ik begin zelf eindelijk het spel een beetje onder de knie te krijgen. Ik was in het begin een beetje teleurgesteld dat er geen BR-like godwapen beschikbaar was dat voor alle situaties kon worden gebruikt, maar ben nu van mening dat dit de gameplay wel ten goede komt. Vooral omdat er nu meer variatie is dan bijvoorbeeld bij Halo 3, waar het puur Snipers en BR is.

Ik moet zeggen, na een beetje gewend te zijn aan de reticle bloom en de krachtige 'nades vind ik het spel heel vermakelijk. Ik heb weinig op Reach aan te merken, maar enkele dingen kunnen wel echt verbeterd worden. Allereerst, waarom is mijn Magnums reticuul bijna onzichtbaar? Dit vind ikzelf een beetje slordig van Bungie, maar dit word in de volledige game vast wel aangepast. Ook ben ik niet tevreden over de melee in Reach. Heel vaak gaan zowel jij en je tegenstander tegelijk neer, terwijl jijzelf toch het meeste werk heb verricht. Mijn laatste klacht is toch wel de CMS (Character Movement Speed). De reden dat ik altijd met Sprint speel is omdat het spel anders gewoon tergend langzaam is. Halo staat al niet echt bekend als een fast-paced shooter, maar in Reach lijkt het alsof ze de CMS nog lager hebben gemaakt om Sprint een voordeel te geven. De Armor Lock abillity is ook niet echt voordelig voor de snelheid van het spel. Ik heb vanmiddag tegen een team gespeeld waar alle 4 mijn tegenstanders Armor Lock gebruikten, jezus wat is dat toch ook lame zeg! Ik kan mezelf niet voorstellen dat iemand graag zo speelt...

Verder vind ik Reach dus gewoon echt helemaal geweldig en ben ik ook zeer te spreken over de Matchmaking en het Division gebeuren. Ik heb me nog niet echt verdiept in die divisions, maar het lijkt me een prima systeem.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik zelf merk helemaal niks van het langzame voortbewegen, vind het allemaal wel prima. Met een Jetpack is bijna elk wapen binnen handbereik.

by figure of speech, uiteraad

12. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, misschien komt het wel omdat ik Sprint nu helemaal gewend ben en dus écht niet zonder meer kan spelen. Telkens als ik bijvoorbeeld Airborne of Stalker gebruik voel ik me net een slak :+. Het feit dat je niet meer zo hoog kan springen heeft hier ook mee te maken, denk ik.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Met Stalker of Armorlock voel ik me idd ook langzaam. Maar die zal ik ook niet zo snel gebruiken. Ik zie tegenwoordig steeds minder mensen die AA's gebruiken. Tegenwoordig is het allemaal Sprint en af en toe een Jetpack.

14. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sprint is IMO ook de allround beste AA. Het is zowel defensive als offensive zeer effectief. Als je in je rug word geschoten kun je even een sprintje trekken naar een veilige plek. Sprint icm Shotty, Sword of Hammer is wel een beetje overpowered moet ik eerlijk zeggen, maarja het zijn ook niet voor niets power weapons.
    Jetpacks zijn over het algemeen ook heel handig, vooral omdat de maps een beetje verticaal zijn, maar je wilt niet weten hoeveel mensen ik al heb neer geknalt in de lucht. Ik ben iemand die niet echt van CQC houdt en altijd van een afstandje iemand probeer te headshotten met m'n Magnum of DMR. Die Jetpacks zijn gewoon te kwetsbaar in de lucht.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik herken me niet echt in dit verhaal. Ik voel me echt niet kwetsbaar in de lucht hoor. Daarnaast vlieg ik ook zo laag mogelijk en hou ik ook rekening mee met waar ik heen vlieg.

Je moet eens weten hoe vaak iemand mij wou meppen met een hamer of sword, het enigste wat ik hoef te doen is opstijgen en dan kan ie mij niet meer hebben haha. Echt mooi om te zien hoe kansloos iemand dan is tegen mij. De zelfde strategie kan ik ook toepassen tegen assault rifles en shotguns. In rifle combat heb je nog altijd de flinke edge dat je hoger staat dan iemand.

Daarnaast is een jetpack ook de ultieme manier om je zelf tegen grenades te verdedigen aangezien je niet op de grond staat. Geen overbodige luxe in Reach trouwens. En zelf heb ik wel de luxe om gericht grenades te spammen.

Als ik wordt beschoten laat ik (LB) los waardoor ik meteen uit het vizier ben (je kan trouwens je val breken door op het laatste moment ff (LB) te tappen, scheelt een hoop damage) en dan zit ik meestal weer safe. De meeste deaths komen vooral door snipers, die je in 1x headshotten. Zelf heb ik ook al een behoorlijk aantal vliegers op die manier dood geschoten. Jetpack is enorm kwetsbaar voor snipers helaas.

16. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je laag vliegt ben je inderdaad niet zo heel kwetsbaar, en ik denk dat als je slim gebruik maakt van de Jetpack er heel veel potentie in zit. Ik moet toch maar eens meer Airborne gaan gebruiken, heb me teveel bezig gehouden met Scout.

17. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    Welke controller setting gebruik jij?
    Ik speel zelf bumper jumper, en ik kan echt mn "x" niet ingedrukt houden en ondertussen sturen + aimen :eek:

Ik kan me zelf dan weer wel helemaal in Silver 92's verhaal vinden.

Sprint addict tot en met... 8)

18. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Ik dacht na Halo 3 toch wel klaar te zijn met die games, maar nu ik invasion gespeeld heb zit halo bij mij weer helemaal goed zeg!

heerlijk speltype. Alleen omdat ik er als loner in ga zit ik altijd in samengestelde teams en dan winnen de spartans eigenlijk altijd wel.

Ben wel benieuwd hoe ze Invasion slayer aan de Spartan zijde gaan boosten, want met die dodge en de snelheid van de elites winnen zij eigenlijk altijd lijkt me. Wel heerlijke chaos dat invasion slayer (of de 3e tier)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat houdt Invasion precies in dan?

20. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een screenshot die al 2198 keer is bekeken en het is gewoon een kogel hulst met chief eg-X erop :+

Edit: Ben ook hoogste rang :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina