1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Are you sure?

edit:

Het is idd de nieuwe Ranked. Je speelt altijd slayer en wanneer je genoeg hebt gespeeld wordt je in een divisie geplaatst.

@Jorrie:
    Ja, het kan idd, maar alleen met live accounts. Ik nam automatisch aan dat math1js guest accounts bedoelde. My bad!

Laatst bewerkt: 11 mei 2010
  2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Invasion is echt "broken" man, behalve Invasion slayer want die voelt nog goed gebalanceerd aan. Bij invasion normaal:
    -Elites hebben bij spawn geen fatsoenlijk long range wapen(needler telt niet want die is mid range en met de DMR je gewoon zover kan schieten als je wilt.
    -Spartans hebben een defensieve positie EN krijgen nog dikke powerweapons....
    -Als de spartan een beetje georganiseerd zijn word je zo hard geteamshot dat je niet eens van je spawn kan komen.

Leuke gametype zolang het maar bij slayer blijft...

3. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Oh Oh Oh wat baal ik dat ik werk en woon in Den Haag en mijn 360 nog in Zandvoort aan Zee ligt weg te stoffen de laatste tijd :mad:

Pff gelukkig morgen weer even paar potjes REACH spelen maar dat wordt de tweede keer tot nu toe maar!

Ach gelukkig ben ik een natuurtalent.... :p

4. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De spawns mogen inderdaad wel cover, er ligt wel een Needle Rifle (dus niet de Needler) bij de spawns maar die is minder sterk van zo'n afstand dan de DMR. Minder zoom + meer schoten nodig. Hij is pas goed wanneer shield er af is want dan is het 3 schoten en dan is de explosie er en ben je kapot.

Maar ik vind ook daardoor Invasion niet leuk, veelste camp gevoelig. Invasion Slayer vind ik dan wel weer geweldig.

5. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja invasion slayer is idd erg goed.
    alleen ging het echt ku paar dagen terug, ik had fijn zon ghost gekregen en ik was heerlijk aan he splatteren, en opeens gooit er een vriend een plasma op me, hup dood en ik mocht niet booten.
    volgend potje had ik zon wraight, elitestank, en ik was lekker met die grootte bommen aan sprayen op enemies die in guard gingen zitten, springen er ineens friendlies voor, hup gekickt.
    en het potje daarna was ik spartan had ik eindelijk ook eens die sniper, ja hoor, inmekaargeslagen door weer zon lelijke teammate, hij vond de sniper ook leuk.
    mocht ik eindelijk eens terugbooten, nee. ik moest huilen, grapje, maar ik vond het wel stom.

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik heb een 2 keer gehad dat ik een Scorpion en een Wraith had geboard. Vervolgens sloeg ik ze kapot en hoor ik in één keer 2 of 3 keer "Betrayal". Werd niet geboot though, maar was wel wazig.

7. Unrealpsycho nl

Unrealpsycho nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat divisie systeem vind ik maar vaag..Ik kreeg een message dat ik was ingedeeld in een divisie, heb geen idee welke en kan het nergens vinden. Gebeurt dit veel of ligt het gewoon aan de beta versie en werkt het nog niet echt super..?

8. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal krijg je dan in Arena een ster bij je naam met het nummer van je divisie, de ster kleuren vin dik niet altijd even duidelijk weergegeven. Ik zou het ook moeten hebben maar ook bij mij staat het (nog) nergens.

9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb al in matchmaking zo'n ster naast m'n naam, de kleuren zijn inderdaad lang niet duidelijk maar er staat ook een nummer binnenin de ster. 1t/m5 waarbij 5 de hoogste is.

Je kan de ster ook vinden naast je naam rechsboven als je op B.net kijkt nadat je op "more career stats"->"arena" klikt en als het goed is staat hij nu rechsbovenin.

10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Needlerifle is even sterk als de DMR ( maar je hebt wel explosie gevaar),en de bloom reset sneller waardoor je accurater schiet. Verder hebben ze ongeveer even veel range. Ik vind het aardig gebalanceerd, ook al lijkt het niet zo.

Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    MW2 déja vu, dit soort dingen zullen de teamplay niet ten goede komen. Mensen zullen nu eerder proberen om nog wat extra kills te maken dan het team te laten winnen.

Ik kan mij nog goede potjes herinneren van Domination en dat de eerste 10 minuten niemand een punt veroverde en dat er de eerste 5 minuten niemand was gekild.

Op dit soort momenten verlang ik terug naar de tijden van o.a UT99, wapen pakken en de beuk erin. Proberen om het team te laten winnen, als je een paar keer wordt gekild boeit dat ook niet\o/\o/\o/

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik word er ook compleet debiel van af en toe. Ik loop op een mannetje te knallen, komt zo'n malloot met sprint er aan, loopt door mijn kogels heen en probeert hem vervolgens zelf af te maken/maakt hem af. Gevolg als het meezit: ik verlies mijn kill. Als het tegenzit: ik krijg een 'betrayed'

<_<

ligt het aan mij of klopt dit plaatje niet? Ik heb veel meer games gespeeld

13. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ben wel erg blij dat assists ook wat opleveren. Groot pluspunt wat mij betreft :+

14. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Game

Game eindigde met 0-0 en wat ik behoorlijk stom vind hieraan is dat je meer credits krijgt voor kills en assists dan winnen, dus ik ga gewoon niet voor de objective omdat ik daardoor vaker dood ga en het loont minder...En zo is de mentaliteit ook van vele anderen. Dit is trouwens ook zo in CoD...

Althans dit geld voornamelijk voor "1 flag" een mode zoals stockpile bevorderd beweging op een map.

Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  15. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, ze zijn even sterk maar met de DMR ben je nog altijd 'zekerder' van je kill. Daarom wordt dit ook gewoon het nieuwe MLG wapen en de Needle Rifle niet.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maar ligt het nou aan mij of kloppen die gamercards niet?

ik heb geloof ik iets van 45 potjes gespeeld.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De Gamercard telt alleen de 'Standard' potjes mee, dus die van jou klopt gewoon.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    standaard is slayer arena?

(aangezien ik die vooral speel.)

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Standaard is Free for All en Grab Bag.

20. Kevf