Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Daar gingen ze juist toch nog wel naar kijken? Want het was ook niet hun bedoeling dat bij een melee duel er altijd twee sneuvelen. Volgens mij stond ergens in een post dat ze dat nog aan wilden gaan passen.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hoe dan? In H3 is zo dat de gene met de meeste damage verliest. Omdat damage in Reach geen rol meer speelt aangezien je altijd 2x moet slaan, zie ik niet hoe ze dit kunnen oplossen. Tenzij ze weer terug gaan naar het oude H3 systeem uiteraard.

3. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, het is niet op te lossen door de tijd te veranderen, ja dan moet je het wat wijzer gebruiken en kan je niet meer heel kort achter elkaar RB spammen.. Maar beiden dood gaan zal nog vaak genoeg voorkomen.

4. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is waar... Maar ik dacht dat ergens gelezen te hebben dat ze er nog wat aan wilden gaan doen... Tjah, als er niks aan te doen is jammer dan. Game blijft leuk :)

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wat een kutmap is swordbase. Enemy team zit de hele tijd bij elkaar. Kansloos ben je dan wanneer je achter staat.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ken het gevoel, al rennend schiet je iemand lek, blijkbaar net niet genoeg om zijn shield te slopen en vervolgens verlies je een melee duel. Iaw eerst wachten totdat je het schild ziet gaan.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dat 2x bashen zit er alleen maar in omdat ze willen dat 2 spartans altijd winnen van 1 spartan. Lekker naast elkaar spawnen en campen op Swordbase! WOEI! :+

Wanneer de full game uitkomt ga ik alleen nog maar Team SWAT spelen. Ik zweer ut! 8)

8. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik heb geen beta, heb het er ook veel te druk voor vanwege mijn examens, maar zo te zien heeft het wel lekker de Halo-feel. Dat van 2 keer bashen vind ik jammer, nog een ontwikkelaar die je een bepaalde speelstijl probeert op te dringen.. *kuch*Gears2*kuch*

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet je in Invasion Slayer het hele potje afmaken wanneer iedereen van het vijandelijke team al is gequit? Ik en 2 anderen uit mijn team bleven alleen over en hebben de laatste 5 minuten oid maar wat rondgereden in warthogs en scorpions.

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Invasion Slayer is dikke fail, snapt niet dat er mensen zijn die het voten. Elite's hebben een zieke edge, niet normaal meer. Ze zijn sneller, kunnen healen, spawnen met plasma grenades, swords en hebben dodge. Nadeel is dat ze wat makkelijker te raken zijn op een afstand, maar ik ga er vanuit dat iedereen wel een redelijke aim heeft.

11. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Oplossing voor het 2x bashen: Halo opnieuw leren spelen.
    Ipv ernaartoe te rennen terwijl je schiet, om hem af te maken met een melee.. Moet je naar achter lopen of op afstand blijven, pas wanneer je zéker weet dat je zn shield popt voordat je bij hem bent ren je op hem af.

Gewoon tactischer spelen eigenlijk.

12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Gebruik een DMR/Magnum/needlerifle en schiet meer van een afstand dan kom je minder vaak in melee gevechten, een AR gevecht komt bijna altijd uit op een melee...

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is denk ik ook de insteek van die aanpassingen die ze gedaan hebben. Als mensen langer moeten wachten voor ze kunnen slaan, gaan ze hun wapen eerder gebruiken misschien. En dat je allebei tegelijk dood gaat door wapens komt veeel minder voor. Wellicht dat dat de achterliggende gedachte is?

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maar maar maar....ik ben fan van de AR! :cool:

Maar wat Reddevil ook al zegt, idd anders gaan spelen. Daar ben ik helaas slecht in. Die mode waar je steeds met zo'n battlerifle (DMR?) spawnt zuig ik ook echt zwaar in.

Hoe is de magnum het beste te gebruiken? Alleen van dichtbij?

15. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Slayer > normaal zo hard! _O_

16. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, eerst rustig op body richten om shield weg te schieten en daarna aimen voor de headshot -> instakill!

17. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, net aardig wat potjes Invasion en een paar Grab Bag gespeeld met een VIP. :thumbs:
    Het ging wel lekker, het merendeel van de games gewonnen en qua k/d en elkaar helpen ging het ook goed. Han en ik hebben die mics kennelijk niet eens nodig voor teamplay. ;)

18. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Generator Defence. \o/

19. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk is dat wat beter dan dat bagger Spartans vs. Elites.. Met hun pistol kunnen ze noob combo doen + auto-aim ding. Bah, Elites zijn zwaar in het voordeel. In Arena leavede iedereen weer vandaag omdat ze zo bang zijn voor hun rating.

Beetje jammer.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Och och, ik had een Grav Hammer en iemand wou hem zo graag hebben dat hij mij ging team killen, kon hem helaas niet kicken =(

(Heb hem de rest van het potje wel steeds op hem geschoten zodat ie geen kans had tegen de vijand 8))

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina