1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    yup same here, vooral granaten gingen ineens een seconde later pas door de lucht....

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Liever lag nu dan op launch? ;) Nu hebben ze alles al getest en evt gefixed voor de game zelf uitkomt. Beter dan de eerste 2 weken met dikke lag zitten zoals bij andere games imo

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    je hoort me ook niet echt klagen hoor, viel me alleen op dat ik er ineens gisteren last van had. Daarvoor liep het als een zonnetje :)

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Had net tijdens een potje SvE ook wat lag, en het potje starte '2' keer op als het ware.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Bizar hoe snel de Reach spelers uit mijn FL teruglopen. De eerste avond waren er 40(!) online waarvan 99% in ODST zat te wachten. De volgende paar dagen speelde zo goed als iedereen de bèta en nu zijn er 20 online waarvan er nog maar 3 in de bèta zitten en dat is al een week zo. Op zich zegt dat ook wel wat, bij de Halo 3 bèta was dit helemaal niet het geval en was het tot het einde erg druk. Jammer dat er geen custom games mogelijk zijn, daarmee zijn er ook heel veel glitches gevonden met Halo 3 en dan speelde ik het ook nog wel. Ook al was het bij Halo 3 destijds niet de bedoeling dat het erin zat.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Daarom heet deze fase de netwerk test fase ;)

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Idd heel typerend bijna niemand uit m'n lijst speelt het eigenlijk.

Vind er ook weinig aan moet ik zeggen, de nieuwigheid was er snel vanaf en de gameplay was totaal niet boeiend.

Denk ook dat dit de eerste Halo word die ik niet ga kopen, iig niet op launch.

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat is ook wel. Bij Headhunter is dat gewoon echt te slecht. De andere modes is het iets minder, maar het geluk gehalte is nog steeds veel te groot.

Ik ben zelf helemaal niet te spreken over de beta. Ik heb alle Halo delen gespeeld maar deze vind ik toch echt wel de slechtste. Alle vernieuwingen die er in zitten zijn of niet boeiend, of niet goed uitgevoerd.

Ik koop hem iig niet, heel misschien dat ik hem voor 15 euro van de bazar af pluk over twee jaar.

9. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Logisch toch? :confused:
    Een gros deel van de gamers wilt het gewoon even uit testen, vooral omdat het dan net op dat moment uit is gekomen. Zou raar zijn als er nu nog 40 mensen online zouden zijn in Reach.

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb een "FPS FL" waarin bijna iedereen veelal shooters speelt. Iedereen liep helemaal te hypen naar dit spel toe en de meesten die ik sprak in de chats vonden het gewoon niet tof. De Halo 3 bèta werd wel gewoon tot de laatste dag kapot gespeeld en ondanks dat Reach steeds nieuwe dingen erbij krijgt is dit verreweg niet het geval en was het na een week al dood. Dus het is wel degelijk opvallend vind ik.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Als het goed is zie je mij vaak zat online. Heb onderhand iets van 12 uur in de beta zitten. Ik heb genoeg spellen waarmee ik geeneens tot een kwart daarvan kom. Reach heb ik echt superveel zin in :)

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben geen multiplayer gamer, ik heb geen skills en ik vind het tof. Headhunter doet me weer denken aan die heerlijke tijden in TimeSplitters. Invasion vind ik ook leuk. Ik vind de special abilities soms echt wat toevoegen (ik voel dat ik bewust keuzes moet maken, doel gehaald dus). Maar al met al vermaak ik me gewoon met deze game. Reach lijkt wat toegankelijker dan Halo 3.
    Als jij praat over geluk, dan praat je over skills en het recht van de sterkste. Dat is de koers van Modern Warfare. Misschien bekijk je Reach te serieus?

Zal ik dan maar tezamen met alle noobs in de wereld Halo: Reach adopteren en spelen? De hardcore wereld lijkt behoorlijk af te haken.

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben ook redelijk noob in Halo 3, maar vind Reach juist best tof. Van Headhunter houd ik absoluut niet (dat vind ik net iets té veel afhankelijk van geluk), maar de andere gamemodes vind ik echt tof. Zeker als je met een aantal vrienden in een Party zit en echt goed kan samenwerken. Daarnaast zou ik Reach niet alleen kopen voor de multiplayer, maar nog meer voor de singleplayer. Ik ben benieuwd naar de personages, het verhaal, de cutscenes en de muziek! De vette momenten, spetterende actiemomenten, het gebruik van de abilities in de SP, word tof.

14. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    *Neemt leiding met 46 uur :cool:*

15. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij wordt dit ook de eerste Halo die ik MP wel; veel ga spelen. Kennelijk si dit een Noob Halo :cool:

16. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, er is eindelijk op die Bungie site ook een ster achter mijn naam verschenen. Weenie of ie in de beta nu ook te zien is, heb m al tijdje niet meer gedaan.
    Maar is dit nu een gouden of bronzen ster?
    Edit:
    Of gaat het alleen om het getal, en is die ster altijd in dezelfde kleur? Dan zit ik in division 4.. Van de vijf, das dan toch best oke?
    Dacht juist dat Arena bij mij echt te brak ging..

Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Iemand dit wel eens gezien?

EDIT: Ik had net weer iets belachelijks. Heb het in een filmclip gezet maar hij kan 'em niet op m'n fileshare zetten... Ik werd van onderen door een onbreekbare glasvloer assasinated. Lijkt me dat dit niet normaal is, maarja het is natuurlijk een beta. Al had je ook een hoop vreemde dingen in Halo 3 multiplayer.

Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Nooit gezien, dat je kan worden geassasinate(??) door een vloer van glas kon als het goed is in halo 3 ook al. Ook is er een filmpje op YT genaamd Halo reach beta buster episode 2(ofzo) waarin ze dit lieten zien.

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Op die exacte plek gebeurde het bij mij dus ook. :emo: Wel lekker lame, maarja. En ik wist dus ook niet de juiste vernederlandste versie van assassinated. Vertalen is natuurlijk ook geen optie.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jammer dat de Beta bijna is afgelopen. H3 is een veel betere game dan de Beta, maar toch had ik er veel plezier aan beleefd.

Een lijstje met dingen die ik zal missen:
    - Invasion
    - Team SWAT met DMR's!!!
    - ProPipe FTW
    - Elite's+Evade!
    - Jetpack

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina