1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momus

    Momus Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er ook een mogelijkheid is om de BETA te spelen zonder dat je HALO 3:eek:DST Disc nodig hebt. Dus een lose code?
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Er worden wel codes weggegeven op de meeste gamesites maar dan moet je wel mazzel hebben.
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De kans is klein dat je nog een code kan bemachtigen, het lijkt erop dat de meeste al zijn weggegeven en gebruikt.
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Heb net jullie impressies/reviews gelezen, thx dat jullie ff de moeite nemen om een lap tekst te typen ipv het 'awesome Halo Reach' te spelen. Kan niet wachten tot maandag om het dan ook eindelijk zelf eens te gaan proberen. Ik vraag me nu wel af of de game niet een beetje genoobed is? Sproeiguns zijn krachtiger en de DMR is zwakker dan de traditionele BR?

    Werkt de matchmaking ook sneller als in H3 trouwens? Bij Halo heb ik altijd een beetje gevoel dat ik m'n tijd vernaai omdat je veel langer bezig bent met servers joinen dan met het gamen zelf vergeleken met andere multiplayer titels. Heb je trouwens ook een Sniperclass? Dat zou te gruwelijk zijn haha.
     
  5. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn echt nog maar heel weinig mensen online, dus over de snelheid van matchmaking kan ik nog niet echt iets zeggen. Over het algemeen heb je wel met een minuut ofzo een potje gevonden en daarna begint de stemronde.

    Een sniperclass ben ik nog niet tegengekomen
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    [yt]vBLcj-5VV_0[/yt]
    Hij speelt niet de objective(oddball) maar ik vind dit toch een ontzettend zieke prestatie_O_
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hij maakt de headshots makkelijk! Maar het zijn vooral de tegenstanders die gewoon makkelijk zijn. Die 6 kills op de brug waren wel heerlijk om te zien trouwens. Zat ook een zieke no-scope tussen, waar ie een springende target door z'n hoofd schoot.
     
  8. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Lobby, Matchmaking-searching, menu’s
    Dit is dus het eerste wat je natuurlijk tegenkomt wanneer je Reach opstart. Het ziet er allemaal erg tof uit + redelijk uitgebreid. Je hebt ook de mogelijkheid om je Spartan te customizen. Niet heel erg boeiend maar wel leuk. Er zijn verschillende opties om matchmaking nog meer te verfijnen. Zo kan je neerzetten of je een speler bent die voor de lol speelt, of voor het winnen gaat.
    Verder gaat een game zoeken razend snel. De netcode die bij Halo Reach gebruikt wordt werkt ook erg goed. Het nieuwe veto systeem is ook nog beter dan die van Halo 3.
    Enige echte minpunt zou kunnen zijn: Het is verwarrend op het begin, al die opties.

    Gameplay
    Er is redelijk wat verandert. Geen elite vs spartan meer. Maar hiervoor zijn dus nu speciale gametypes wat ik een goede change vind. Verder is health en fall damage terug dit is nog even wennen. Om nog even wat uitgebreider door te gaan op sommige gameplay mechanics, hieronder meer.

    Gametypes
    Buiten de oude vertrouwde gametypes zijn er een aantal gametypes / veranderingen:
    - Headhunter, een zeer toffe nieuwe, chaotische FFA gametype. Vind het tof bedacht.
    - Stockpile, een variant op CTF. En zeker leuk.
    - De gene die een oddball heeft heeft geen radar. Vind dit een toffe change
    - Covy Slayer, leuk bedacht vooral met de evade van elite’s.

    Classes
    Je kan dus nu verschillende classes met Armor Abilities kiezen (AA). Vind het een leuke/toffe change. Ik denk dat AA erg toffe kills kunnen veroorzaken, of juist zieke overkills kunnen verneuken. Vind alleen dat armor lock afentoe een tikkeltje te sterk kan zijn. Voor de rest is het erg balanced.

    Wapens
    De nieuwe wapens zijn tof. Veel oude wapens zijn eruit gehaald en ook is dual wield eruit. Moet zeggen dat ik het nog niet heel erg heb kunnen missen.
    De DMR is even wennen maar speelt opzich wel aardig. Waarschijnlijk gaat hij wel iets meer skill vergen dan de Battle Rifle.
    De Pistol speelt overigens heerlijk weg en is een nette secondary om mee te beginnen.

    Maps
    Tot nu toe zijn er 2 maps te bespelen.
    Powerhouse is een map met vooral veel outdoor gebieden, er zijn ook een aantal huisjes waarbij je naar binnen kan gaan. De map doet me nogal denken aan High Ground. Op het begin vond ik het een rot map. Na een aantal uurtjes spelen is hij wel aardig. Ik vind hem absoluut niet bijzonder maar hij is wel okee.

    Als tweede is er nog Sword Base. Sorry dat ik het zeg, maar wat een rot map. De map bestaat vooral uit veel gangen, met in het midden een groot open gebied met een aantal bruggen. Ik vond het een ontzettende saaie, niet creatieve map. Stérker nog, ik vind het zobeetje de slechste map uit alle Halo's die ik heb gespeelt. Jammer

    Ben verder nog erg benieuwd naar Boneyard. Deze map ziet er voor Invasion super leuk uit. Overlook weet ik nog niet zo.

    Technisch
    De game is iets mooier. Puur vanwege dat er net wat meer detail in zit dan Halo 3. Is het een groot verschil? Nee abosluut niet. Maar ik vond Halo 3 er ook goed genoeg uitzien.
    Er zit overigens ook een soort van Motion Blur op de game (ghosting http://www.sims99.com/wiki/images/2/22/Ghosting.jpg ). Waar ik nog niet heel erg blij mee ben.. Vind het een beetje irritant.
    Het geluid is ook zo hier en daar wat anders. Zo dempt het geluid wanneer er een nade naast je ontploft (denk aan Battlefield) wat wel tof is. Naar mijn mening klinken sommige wapens opzich te dof. Maar voor de rest is het allemaal prima.

    Conclusie
    Ik vond het de eerste dag muah. Het was zeker wel leuk. Maar ik kon niet zeggen of ik het slechter vond of beter vond dan Halo 3. Het was simpelweg anders.
    Na een tweede avond diehard spelen met een vriend op splitscreen, kan ik de conlusie trekken dat Halo Reach ontzettend vet is en steeds vetter wordt.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2010
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Vraagje, kun je de sprintfunctie niet gebruiken als je een flag vast hebt?
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nope, Armor Abilities kun je niet gebruiken icm een objective voorwerp als een vlag / de oddball
     
  11. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Klopt, dat is niet mogelijk.
    Als je de knop voor het rennen dan indrukt drop je de vlag automatisch. :)
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zaten die soundeffects van het opladende schild ook in Halo 2 en 3? Want ik krijg ineens een heerlijk nostalgisch gevoel naar deel 1.
     
  13. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    weet nu wel zeker dat je speed en jump hight waarschijnlijk wel worden aangepast.. bungie's forum loopt er vol mee..
     
  14. Momus

    Momus Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad lastig om aan een BETA te komen. Misschien dat ik morgen Halo 3:eek:DST haal en anders koop ik de game gewoon. Halo is en blijft Halo, een topgame.

    Verwachte release is trouwens 16 november.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij wel.
    Hoe worden ze aangepast?
    Sneller / trager
    Hoger / lager

    Ik vind dat je wel wat hoger moet kunnen springen. :p Ik schat afstanden soms nogal verkeerd in.
    Hoe kom je bij die datum? volgens de gerucchten die ik heb gelezen wordt het waarschijnlijk weer september.
    Maar goed, dat zijn ook maar geruchten...
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    BxB is ook weer terug :emo:

    Die geluiden van het schild zijn volgens mij exact gelijk aan die van Halo 1 en die sniper voelt zo te zien ook weer hetzelfde aan. Alleen jammer dat die pistol er weer zo bout uitziet.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Ziet er toch wel weer tof uit! Halo 3 heb ik een paar maanden gespeeld, maar na een tijdje had ik er wel genoeg van. Bungie verneukte alles als je geen maps kocht, hopelijk zal het nu meevallen. Hoop op wat grote maps met wat voertuigen en dan Capture The Flag. _O_
     
  18. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is BxB?
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Precies zoals het er staat :+ Slaan, vervolgens je slag weer cancellen en daarna direct weer slaan. Hierdoor sla je dus 2x vlak achter mekaar, in Halo 2 kon het ook en in Halo 3 was het er gelukkig uitgehaald.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.904
    bxr bedoel je toch?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina