1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het altijd wel wat hebben.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nee. Dat was slaan en direct schieten. Halo 2 stikte van die combo's.
     
  3. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat info wanneer de beta online komt (van bungie.net):

    When does the Beta officially begin?
    ODST owners will be able to access the Reach beta "late morning" PDT on Monday, May 3rd. Just put your ODST campaign disc in and select the Reach Beta menu option.


    "Late morning?" Can't you tell us the exact time?
    Late morning (Pacific Daylight Time) is as exact as we can get right now. As soon as the switch is flipped and the beta is active, we'll be sure to spread the word.

    Wat ik hiervan begrijp is dat het voor ons ergens laat in de middag is.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.904
    Ik ken alleen de BXR. Die vond ik baas. :+ Wel vreemd dat ze die combo er weer ingooien dan, zie liever de BXR terug maar dat kan helemaal niet want de classic Battle Rifle is gewoon pleite. 8)
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Eerder was het 3 uur 's middags bij ons, van wat ik ervan begreep. Dus dat kan wel kloppen.
     
  6. Momus

    Momus Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel nog of ik Halo 3 ODST ga halen voor €25. Dan kan ik wel 2 weken de BETA spelen, ik twijfel nog. Wat zullen jullie doen?
     
  7. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is laat in de ochtend (kan ook nacht zijn voor de amerikanen)
    En onze tijd zone is 8 uur later dan die zone van de amerikanen.
    Dus het kan ook nog vroeg in de middag voor ons zijn:)
     
  8. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Halo Reach Beta Review

    Silverlink's Halo Reach Beta Review

    In de hedendaagse tijd waar shooters een hedendaagse ding zijn geworden heeft Bungie er toch weer een kunstwerk van te maken. De qualiteit die Bungie heeft geleverd in deze Beta is weer subliem. Het voelt nu al aan als een compleet spel.

    Helaas zijn er in de Beta nog niet erg veel gameplay opties. Grafisch voelt de game ook al goed aan een stuk mooier dan Halo 3. Natuurlijk zijn er nog wat grafische dingen die nog niet compleet zijn bijvoorbeeld het zwaard van elites. De animatie is nog niet af en voelt ook nog wat houterig aan.

    De gameplay voelt oud en vertrouwd aan, aangezien de control scheme bijna op halo 1 lijkt met wat kleine aanpassingen. Na ongeveer 5 a 10 potjes wist ik niet beter. Het enige jammer is dat de granaat wissel knop op de B button zit. Dit zorgt ervoor dat ik niet al te vaak granaten wissel.

    [​IMG]

    De nieuwe armor abilities zijn echt een aanwinst voor de game. Je hebt er een paar verschillende de meeste die ik gebruik is rennen en vliegen. Deze vindt ik het fijnst om in de game te gebruiken. Ik heb natuurlijk ook de andere abilities gebruikt maar daar ben ik nog niet kapot van. De Armor lockdown ability vindt ik net iets te sterk en kan ook de gameplay vernachelen. Je hoeft maar een seconde de knop in te drukken en je bent even een moment onsterfelijk dit is echt vervelend als je bijna iemand dood heb en je gooit een granaat onder zijn poten drukt de persoon een halve seconde op de ability button en hij gaat niet dood van die nade, dit kan best frustrerend zijn! De evade ability van de elites is echt WERELDS, deze ability kan net het verschil maken tussen leven en dood.

    Op het moment van schrijven zijn er nog maar 2 van de 4 maps beschikbaar genaamd Powerhouse en Swordbase.

    Mijn eerste impressie van Powerhouse was dat het vertrouwd aanvoelt en dat er veel vergelijkingen zijn met de Halo 3 map High Ground. De map speelt lekker en snel en voelt al zeer compleet aan.

    [​IMG]

    De map bestaat zogezegd uit een paar zones. De buiten zone, de midden zone en de binnen zone. Je spawnt op de buiten zone en meestal als je stockpile speelt is daar ook je score punt. Als je CTF speelt dan begint de ene team buiten en de andere team binnen. De vlag staat dan ook een cramped space en daar bevinden zich ook de intense battles! En mijn persoonlijke favoriete gametype op deze map is op dit moment "Covy Slayer" De gametype is in principe het zelfde als de normale slayer alleen je speelt met Elites en met Covenant wapens. De Elites lopen een stuk sneller dan Spartans en hebben ook het voordeel dat hun health regenerate! De andere gametypes die op deze map worden gespeeld zijn ook nog "Team Slayer", "1 Flag", "Team Swat", "Oddball", "Tree Plots" en "Crazy King"

    [​IMG]

    Op de map kan je ook nog verschillende classes uitkiezen en deze bestaan uit: Scout, Guard, Stalker en Airborne. Als je scout kiest krijg je al AA (Armor Ability) rennen, g uard krijg je Armor Lockdown, stalker de cloak en airborne de jetpack. Als je als Covenant speelt heb je op dit moment nog maar 2 classes. Je spawnt met de Plasma repeater of met de Needle Rifle en beide met evade als AA.

    [​IMG]

    De andere map die beschikbaar is Sword Base mijn eerste impressie van deze map is dat het overeenkwam met boarding action van halo 1 alleen zonder de teleports. De nouwe gangen en ruimtes zorgen voor lekkere battles tegen elkaar. De gametypes komen overeen met die van Powerhouse.

    De beta is tot nu toe zeer geslaagd en zorgt ervoor dat ik nog vele uren in deze beta zal steken. De gameplay, level design en wapens zorgen er voor dat dit weer een frisse halo ervaring is. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad aangezien dit mijn eerste review ever was. En aangezien ik niet zo goed ben in het uiten van mening hoop ik dat jullie mild zullen zijn :p

    Disclaimer: Deze review is o.a. gebaseerd op de mening van de poster. Hieraan mogen geen rechten worden ontleend. (thx dulle en neonnova :p)

    En nog een paar screen voor jullie :p

    [​IMG][​IMG][​IMG]
    Elite Broeder liefde :p
    [​IMG]
     
  9. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom haal je 'm niet gewoon bij de Mediamarkt?
    Volgens mij kan je daar je game gewoon binnen 14 dagen terugbrengen zonder dat er vragen gesteld worden... O-)
     
  10. Momus

    Momus Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die dit kan bevestigen? Zal wel mooi zijn.
     
  11. Momus

    Momus Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de voorwaarden al gevonden:

    u hebt het product niet langer dan 14 dagen in huis;
    het product is niet gebruikt;
    het product is compleet en alle accessoires zijn bijgesloten;
    het product zit in de originele binnen- en buitenverpakking;
    het product, de accessoires en de verpakkingen zijn onbeschadigd.

    Helaas...
     
  12. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de MM hier (Cruqius) doen ze nooit zo moeilijk met terugbrengen. Als de bon hebt en het is onbeschadigd kan je gewoon je geld terugkrijgen.
    Dat dat plastic folie eraf is hebben ze bij mij nog nooit moeilijk over gedaan. Ze gooien er gewoon een nieuw plasticje omheen en zetten het terug in de winkel. :lol:
     
  13. Momus

    Momus Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je de game wil spelen moet je ook aan de zijkant van het hoesje zo'n beschermetiket stuk maken. Daar zullen ze wel moeilijk over doen. Vind Halo een leuke game maar ben geen die-hard fan. Koop hem wel als de game uit is.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heeft iemand eigenlijk al zo'n Invasion gametype gespeeld? Als ik Grab Bag doe is het altijd Stockpile. :{ Is 3-Plot een Invasion gametype?
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Startpost:

     
  16. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kan je er zo makkelijk afhalen zonder dat je ziet dat ie eraf is geweest:b:

    Maar goed, kijk anders es op marktplaats. Worden van die bundlecopies aangeboden voor 15 piek. Zo heb ik die van mij ook gehaald...
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ah! Dat wist ik niet. Niet eens gedacht om in de startpost te kijken. :+ Dankje.
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Is het al bekend hoelaat je de beta kan openen?!
     
  19. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, wat is Sword Base toch een crack map. Echt de slechste map ooit zobeetje imo :x
    Iemand enig idee of Overlook nog beschikbaar wordt voor Grab Bag enzo? Of is dat enkel met dat Generator Defence?
     
  20. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    voor diegene die precies willen weten wanneer de beta NL launch is..
    op xbox.nl staat een timer geloof ik..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina