1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    0.22 - 0.25 ziet er erg bruut uit:eek:

Ik kan in elk geval niet wachten:)

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Lol, spelen met deze gozer (weet ze naam ff niet meer) :p

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De Hunter? Ik denk niet dat het een speelbaar personage is, als dat ie wat je bedoelt. 8)

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Misschien voor Firefight 2.0 er zit wel een icoontje boven

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat zou echt bizar zijn. Ik dacht dat je alleen maar Elites kon besturen in Firefight 2.0 . Ben benieuwd!

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Of er staat iemand vlak achter de Hunter.

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb altijd al eens die Fuel rod cannon van een hunter willen gebruiken!:eek:

Firefight is toch max 2 vs. 2?

Zou echt vet zijn als dat ook 4 vs. 4 kon zeg:eek:

Dat je met 4 Spartans tegen een Hunter vecht die bestuurd word door iemand!:eek:

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo zou het dan opeens Third person view zijn? En dan ook nog zo'n vage die er nogal ver vanaf staat. Als jullie denken dat een andere player zo'n Hunter is i.v.m. dat icoontje, dan vind ik dat icoontje ook maar raar en in verhouding laag geplaatst.

9. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt met Brian Jarrard neem ik aan? Is de Community Lead bij Bungie.

FF VS kun je alleen als elites spelen namelijk.

Laatst bewerkt: 28 jul 2010
  10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Misschien is het wel gewoon een killcam?! :eek: Eindelijk?

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Inderdaad, my bad :)

Dan kom je op 343 , ben je met het pakket nog steeds goedkoper uit ;)

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er meer mensen die dankzij de BETA dit spel laten liggen, of eventueel later uit de budget bakken vist? Als ik nu de filmpjes bekijk vind ik het wel redelijk tof. Maar als ik terugdenk aan de BETA. Daar heb ik hooguit 5 uur mee vooruit gekunt, daarna ben ik gestopt omdat ik het allemaal niet lekker vond werken. Tuurlijk is het een BETA, maar toch, dit wordt geen koop voor mij. Misschien over twee jaar voor 10 euro.

13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Nou ik moet zeggen dat dankzij de BETA ik toch iets minder gehyped was voor deze game. De reden waarom ik het tegenvallend vond was omdat:
    -Je was langzamer
    -Je sprong heel laag
    -De clip van de DMR te klein
    -De granaten waren overpowered.
    -De crosshair van de pistol(en mss anderen) was te transparant.
    -De rol van de bloom zorgde er juist voor dat je ontiegelijk lang deed om iemand te doden, vooral bij langere afstanden iets waar voornamelijk de DMR in zuigde terwijk dit gewoon de range is voor het wapen.

*Ben niet heel erg te spreken over AA's maar zodoende ik beter word in het spel zal dit geen probleem meer worden, en anders is er nog custom games en MLG.

Dit alles schijnt getweaked en gefixed te zijn door Bungie en bij het bekijken van de Forge Vidoc ben ik weer helemaal gehyped. Zelfs als er nog bepaalde aspecten zijn in de volledige game die mij tegenstaan koop ik deze alsnog. Het is Halo en ik heb lang genoeg moeten wachten op een écht nieuw deel.

GOTY...hopelijk:)

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik moet zeggen dat de multiplayer, waarbij de minpunten die jij noemt het zwaarst wegen, mij het minst interesseert. Ik ben vooral geïnteresseerd in de campaign: het verhaal, de personages, de muziek, de vette filmpjes. Daarna Firefight, dit vind ik aan Halo 3: ODST echt fantastisch. Heel leuk om met een paar vrienden de Covenant constant van je af te houden. Daarna komt Forge. Zelf maps maken is tof, zeker nu je eindelijk handig kan bouwen in de vernieuwde Forge World. In principe maken die minpunten mij dan heel weinig uit

343....

http://halo.wikia.com/wiki/343_Industries :eek:

15. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    de minpuntjes die jij benoemt zijn vooral persoonlijk
    ik vind juist dat ze het realistischer hebben gemaakt (ok, het is halo, in de toekomst maar toch)
    bijv. als je iets beter zou zijn in mikken, zou je geen probleem hebben met de clips van de DMR. ik ownde best wel met die DMR
    door zoiets wil het niet zeggen dat het spel meteeen helemaal zuigt...

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Waarom krijgt de DMR 2 extra kogels in z'n clip dan?

Nu kan je maximaal 3 kills uit een clip halen, veel beter zo.

17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Waarom iemand een spel wél of niet leuk vind is heel persoonlijk, en dat is maar goed ook want anders werd het een saaie boel.
    Realistischer is per definitie niet beter. Overigens vond ik de BETA nooit zuigen maar gewoon enigzins teleurstellend.

Laatst bewerkt: 29 jul 2010
  18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    De punten die hij noemt irriteerde ik me ook wel aan. Je werd soms helemaal genuked door nades en daar kon je vrij weinig tegen doen. Maar al die punten zijn inderdaad gefixt door Bungie. Vind dat Bungie met dit deel echt heel goed naar de community heeft geluisterd. Matchmaking voor Firefight, bijna alle feedback van de beta meenemen, meer een Halo CE feeling voor de campaign, simpeler bouwe in Forge, het zijn allemaal verzoeken van uit de community.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wel dope dat de community ook z'n steentje heeft kunnen bijdragen aan het eindproduct.

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    is er ergens een lijst met dingen van de beta die zijn verranderd sinds de beta qua balans etc?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina