1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik vraag me af waarom er nog geen warthog is dat bewapend is met een spartan laser. Dat ding zou de covenant ziek hard ownen 8)

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Kan er geen teammate met een spartan laser in de passagiersstoel?

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja, maar dat heb je maar 5 shots. Alleen spartans kunnen zo'n ding dragen. Misschien in Reach wel aangezien je teammates allemaal spartans zijn.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Goddamn dat is me toch een pracht van een trailer, maar dat stukje dat je die spartans zonder helm van dichtbij ziet. Dat is toch niet ingame? Althans, zo mooi was de Reach beta niet en de gameplay video van E3 ook niet. Als het wel echt ingame is...poeh!!!!

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Muziek _O_ _O_ _O_

Iets wat ik miste bij de E3

6. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk er naar uit. Alleen heb ik een mogelijk probleem. Bij mw2 kon ik bijna niet online door een stricte netwerk. Ik moest 4 min wachten tot een game. Met fifa heb ik nergens last van. Nu vraag ik me af, heb ik hetzeflde als op mw2 of op fifa?

7. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het niet, volgens mij ligt dat gewoon aan cod,
    ik heb mw2 ook oo pc en tijdje gespeeld, daar had ik de helft van de tijd ook strict, maar andere games gingen gewoon perfect

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maybe kan je ff snel een Halo 3 cd'tje fixen en uittesten? Ik zou wel voor ODST gaan aangezien je dan ook alle maps hebt. Kan je ook nog eens ff oefenen, scheelt veel.

Vraag me trouwens wel af wat je bedoelt met strict.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat is toch makkelijk op te lossen? Ga naar het live en networking forum --> Live vragen --> vul daar het formulier in van de startpost en wij kunnen je helpen

10. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet ingame, maar wel in-engine. Dwz ze gebruiken de ingame engine en vijzelen deze dan op voor de cut-scenes :). Je hoeft natuurlijk veel minder te renderen voor cut-scenes.

Tijdens de Comicom panel lieten ze wel twee nieuwe Warthogs zien volgens mij waaronder één met naar het lijkt 2 rocketlaunchers erop :cool:.

Laatst bewerkt: 30 jul 2010
  11. DENUSH

DENUSH Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een leipe sjizzel!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------www.edarling.nl

Laatst bewerkt: 18 aug 2010
  12. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik al gedaan, het is niet gelukt! Misschien is het inderdaad handig om ODST eerst te halen, te oefenen en dan daarna Reach te halen! :D

13. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Strict netwerk op MW2, dan krijg je te zien: NAT = Open, Moderate or Strict

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Doe nog maar een keer, want het kan wel. Dan check ik de draad wel even .. Strict blijft strict

15. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal het er zo op zetten. Dan ga ik vanmiddag ODST misschien halen.. ff wat games ruilen bij GameMania :D

16. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Bungie have announced that they'll be rewarding gamers who played the original Halo on PC by outfitting them with some "visual flair" in Halo: Reach.
    "The reward is a small "visual flair" as was described during the last days of Halo 2 for players of that game," said Bungie speaking on their official forums, and will be available to players who played Halo: Combat Evolved on either PC or Mac.

Don't expect too much, though. According to Bungie, the reward is "not armor or anything in the Armory".

We reckon you'll just get an icon shoved next to your name in the game's multiplayer.

Xbox users are going to be missing out though on the reward, though. Bungie claim that they "have no way of telling if you've played the Xbox version, so that isn't included here." Damn.

Word of warning though if you haven't played the original Halo on PC yet; don't go rushing out to buy a copy today to get in on the reward. Bungie say that the reward has been designed for "people (that) have been part of a certain Halo community for a while", and it will only be available to users who activated their key before May 26th 2010.

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Had trouwens liever gehad dat ze Reach begin augustus zouden uitbrengen, dan hebben de meeste van ons nog vakantie:+

18. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ben overigens wel benieuwd of Bungie nog meer suprises heeft voor Reach. Misschien nog een 2e forge world level? :p

19. Stoeipoesss

Stoeipoesss Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja, besteld bedoelde ik dus.

Wat bedoel je met de normale ce? De normale versie?

De limited versie is €75 en als je een klantenkaart aanvraagt krijg je nog eens 10% korting.

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    In een urban setting met remakes van Headlong, Terminal en Turf _O_ ik zeg doen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina