Halo: Reach [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb ook weinig zin om hem op i-net te bestellen. Ik ga liever even s'ochtends de stad in zodat ik zeker weet dat ik hem op tijd heb (H). Oooh wat erg :+

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ach gut, meestal heb ik wel een deal bij een lokale boer hier. Heb vaak genoeg gehad dat ik hem stiekem wel mocht verkopen maar mijn mond wel moest houden. :+

3. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn baas is gelukkig zelf ook een Halo fan en begreep het ook:).
    Verder komen er wel vaker games uit op een dinsdag dacht ik. Heb ook niets gehoord dat hij op een latere datum uitkomt in Europa, alleen Japan krijgt hem geloof ik later dan de rest van de wereld.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Als je werkt, hoef je je baas geen uitleg te geven hoor.
    Gewoon een 'ik wil die dag graag vrij, kan dat?' is genoeg!:b:

5. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net voor de zekerheid Nedgame gebeld en die wisten mij te melden dat ze het spel gewoon de 14e krijgen gelukkig.

6. Rocaa

Rocaa Tazzzz

Leuk Bevonden:
    0
    Kan net als jullie niet wachten op Halo Reach maar om er vrij voor te nemen of te spijbelen gaat me te ver. Ik bestel gewoon bij Mediaoffer en dan krijg ik de game op de release rond een uur of 2. Vroeg genoeg, en dat voor €45.

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Inderdaad. Het gaat hem niets aan of ik Halo wil spelen of niet ;d.

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom mensen het veroordelen als fanatieke gamers een dagje vrij nemen voor de release van een grote game. Zoiets moet gewoon kunnen, het doet me goed dat meerderen hier ook vertellen dat ze dat doen. Games worden steeds meer geaccepteerd als hobby voor mensen van alle klassen. Het wordt steeds meer gezien als een hobby van nu en niet als iets dat alleen gedaan wordt door ict nerds, alleen op een zolder kamertje (generaliserend gesproken).

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kijk dat is nu eens zoals iedereen het zou moeten opvatten. Helaas kreeg ik het nooit voor elkaar bij mijn ouders. Het enige waar ik eigenlijks ooit een school of werkafspraak voor heb mogen laten schieten was het drama van Nationale rouw dit jaar in Afrika. :+

Halo neem je gewoon een dag voor vrij, net als de Sony aanhang dat in kleinere mate misschien gedaan heeft voor Killzone of een andere exclusive. ;)

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Juist 'm, ach het laat toch nog zien dat het spelen van Games nog redelijk nieuw is. Het is sociaal gezien wel (makkelijk) geaccepteerd als je bijvoorbeeld vrij neemt om naar een festival te gaan oid. Komt omdat dat soort evenementen al veel langer bestaan dan launches van grote games.

Ik had vorig jaar 1 dag vrij genomen (vrijdag) van mijn stage, toen keken sommige collegas mij ook raar aan. Maar ik vertelde gewoon dat ik zoveel zin had in die game dat ik echt die vrije dag wilde hebben. Het werd geaccepteerd, na het weekend kreeg ik nog een paar vragen of het spel leuk was enzo verder niks :)

11. Forty

Forty Guest

haha nerds jullie spelen videospelletjes.
    wat ik soms iemand hoor zeggen.

helemaal met jou eens Metalsonic.
    maarja, laten we ontopic gaan :p

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoop dat het verhaal wel beter is en de levels nog leuker dan ODST. ;)

13. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Vraagje, de mensen die hem online bestellen, waar bestellen jullie hem?
    En hebben jullie de garantie dat hij op de release dag binnen komt?

14. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mediaoffer. Soms een dagje eerder, meestal op de release, af en toe een dagje later. Dat kan ik wel aan voor 15 euro minder.

15. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Bij een mail van Xbox een tijdje terug stond dit onder andere:

Alleen ik heb op verschillende sites (de bekendere) gekeken, maar bij geen enkele site wordt melding gemaakt van een extra verjaardagskalender.

Iemand hier iets bekend over?

Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  16. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Ook gelezen maar nergens gezien.

Wie o Wie weet hier meer over?

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Een dagje vrij nemen vind ik ook niet zo heel raar, deed het vroeger ook wel eens 8). Alleen snap wel, dat sommige mensen er raar van op kijken.

@ Metalsonic: Een festival en een game is een beetje een domme vergelijking. Een game zou je als het ware een dag later kunnen spelen, je kan niet een dag later naar een festival.

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Domme vergelijking? Als we zo kortaf reageren, festivals zijn er om de dag wel (door heel Nederland) verschillend in grootte. Gamelaunches zijn er niet elke dag.. Allemaal erg generaliserend natuurlijk.

Als je echt graag een game wilt spelen, dan speel je 't al op de dag van de lancering (of eerder), net zoals dat je muziek wilt genieten bij 't muziek festival. je kan ook de muziek kopen en thuis luisteren op een goede audio installatie. Zo kan je dat ook weer relativeren.

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Festivals en dezelfde muziek luisteren op een audio installatie? Ben je wel eens op een festival geweest? =(

Anyway, ik ga niet vrij vragen voor Reach, simpelweg omdat ik 1 uur thuis ben en dan weekend heb. Heeft weinig zin om dan vrij te vragen 8)

20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei, ik snap je wel. Maar vind de vergelijking gewoon niet kloppen. Je kan het vergelijken met een release van een film of een cd, enige verschil is dat het veel meer tijd kost om een game helemaal te checken. Kijk, als ik ergens een avond baantje zou hebben, zou ik ook makkelijk vrij kunnen vragen om naar de premiere van een film te gaan en ik heb ook meerdere malen vrij genomen om tijdens de release van een game te genieten.
    En je gaat niet alleen voor de muziek naar een festival ;). Nogmaals, ik probeerde je niet te beledigen, vind het alleen niet echt kloppen :thumbs:.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina