1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
  2. Forty

Forty Guest

Ik bedoelde eigenlijk een winkel zoals MM...

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    MM en Saturn gaan ongetwijfeld mooie aanbiedingen doen. Maar welk filiaal voor welke prijs gaat verkopen is nu nog niet bekend.

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ben net langs de MM van Hoofdorp geweest, er is een kans dat de LE van Halo Reach daar te koop gaat voor €59 (was nog niet zeker)

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik neem aan de Limited 8)

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:
    LE= Limited Edition....

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Of in het geval van Halo: Legendary Edition. ;)

8. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    LE is Limited Edition. En waarom zou je een game niet kopen omdat mensen hier praten over of je wel of niet vrij moet vragen voor een game.

|:-

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja maar dat zou sterk wezen toch, een editie die normaal gesproken rond de €140 is en dan bij de launch bij de MM 59. Dat is zelfs als 't gaat gebeuren bij de LE editie zeer netjes:b:

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Jij zit er even helemaal naast met je gedachtes MetalSonic.

Maar inderdaad, €59,- voor de CE (;)) zou niet slecht zijn, maar dat lijkt me wat te goedkoop op het eerste gezicht.

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :F:

Ik heb bij de Media Markt gevraagt "wat gaan jullie waarschijnlijk vragen voor de Limited Edition van Halo Reach?" toen heeft hij gekeken en gezegd "hij staat in het systeem voor €69 maar we vragen wellicht €59 voor de Limited Edition van Halo Reach".

Ik zit er dus niet naast, dit zijn gewoon feiten, ik ging niet in mijn gedachten naar de Media Markt|:-. Maarja het zou een leuk bedrag zijn, en ik denk dat ik ook wel de LE haal als hij zo'n prijs heeft, anders overweeg ik alsnog de standaard editie :)

Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  12. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    De Limited Edition kan best voor 59,- euro verkocht worden. De Legendary niet. Volgens mij berust dit alles op een misverstand :9

13. Forty

Forty Guest

Hij bedoelde de heletijd de limited edition al niet de legendary.
    Nu weer terug naar de koopjes.

14. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ja, dat zeg ik toch.

Klopt het nou dat je punten kan halen en voor die punten kun je iets kopen. Bijvoorbeeld zwarte hartjes op het scherm bij je tegenstander wanneer je hem online vermoord? Zoiets had ik ergens gelezen maar weet niet of het waar is. Lijkt me wel tof.

15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zat mensen die meer dan 4000 potjes hebben gespeeld bij Halo 3. Denk zelf zo'n 3000 in totaal met potjes als guests en andere accounts meegeteld. Geen customs. Zat mensen gezien met zo'n 15.000ish.

Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  17. Forty

Forty Guest

Ik hoop dat er geen hacks of glitches komen voor die credits want dat zou het echt verneuken.
    valt me ook op dat halo reach nu oppeens word gehyped hier, om de 10 minuten reageert er wel iemand.

(misschien iets overdreven)

18. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Je kon inderdaad gewoon je loadout kiezen. Standaard ging ik eigenlijk altijd voor de DMR en pistol. Wat een voortreffelijk wapen die DMR. Ik heb een paar keer op Courtyard (lijkt een beetje qua stijl op swordbase) gespeeld, 1 keer op Corvette (in een Covenant hangar of iets dergelijks) en een map (in het midden een gebouw en daaromheen zand en rotsen) die ik niet kende. Stiekem hoop ik nog steeds dat je Firefight met zijn zessen kan doen. Bungie heeft toch tijdens de beta een test gedaan voor Firefight met 3vs3 op Overlook?

Btw, beetje een late reply aan mijn kant, maar goed :)

19. TacticalRealitY

TacticalRealitY Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    http://www.bartsmit.com/360-halo-reach-limited-edition

Geldt alleen voor de limited edition.

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik lees ZOVEEL goeie berichten over deze game, daar word je gewoon bang van. Het enigste wat me tegenhoud is dat het hele online gebeuren van Halo me gewoon niet boeit. Heb 3 ook niet online gespeeld. Is het dan wel het halen waard?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina