1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk het wel ja, anders als je hem hebt uitgespeeld kan je online met een vriend ook nog de story mode overnieuw doen toch ?

2. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    opnieuw wel ja

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    True! Het is altijd ff schrikken wanneer je in de match komt met dat soort gasten. 8)

Daarnaast zal je waarschijnlijk ook wel punten kunnen verdienen in de singleplayer en firefight. Die 200.000 punten halen de meeste van ons wel denk ik.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    ....dan moet je echt geen forums lezen. |:-

Gelukkig is er de MUTE option! :thumbs:
    Of je zet het geluid van je headset (even) uit!:thumbs:

Doe ik ook altijd als er van die idioten in de matchmaking zitten.

Ja natuurlijk! Mits je de SP van Halo wel boeit natuurlijk.

Tenzij jij een gamer bent waarvoor de MP belangrijker is dan de SP, dan niet.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja dat klopt inderdaad. Vooral bashen is een bitch geworden. Vaak probeer je uit reflex nog ff snel die laatste bash te maken om je tegenstander neer te halen. Begint ik opeens te reloaden en ga ik dood! 8)

Voor de mensen die graag online spelen maar niet zo goed zijn in Halo heb je ook nog Invasion. Bij Invasion draait het veel meer om fun en leuke wapens+voertuigen. Daarnaast heb je ook veel leuke objectives die je met je team moet halen. Daarnaast heb je ook nog eens Firefight voor de mensen die liever tegen AI vechten.

Dit spel heeft ongelofelijk veel content. En dit allemaal maar voor 60 euro. Dit wordt volgens mij de beste en meest complete Halo ooit!

Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  6. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Of het de beste wordt ga ik nog geen uitspraken met je doen, maar je krijgt voor 60 euro bij dit spel VEEL MEER dan bij andere sommige spellen:)

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Die andere sommige spellen zullen waarschijnlijk RPG's zijn. Dat soort spellen bevatten behoorlijk veel uurtjes gameplay.

Ik kan geen andere console FPS noemen dat meer content bevat dan Halo Reach.

8. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  9. Forty

Forty Guest

jij bent gek.

ik vond de halo 3 multiplayer me veel langer boeien dan die van mw2.

ik zou het ook niet verrast zijn als halo reach in 2 cd's komt:9
    maarja dat zou dan allang bekend zijn

Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2010
  10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Inderdaad, even snel opgesomt:
    - Je krijgt de geweldige MP van Halo 3, verbeterd aangeleverd.
    - Je krijgt de semi-geweldige Firefight mode van ODST, verbeterd.
    - De game is grafisch opgepoetst.
    - Je krijgt ongetwijfelt weer een fantastisch nieuwe campaign voorgeschoteld, met ongetwijfeld weer de geweldige 4 player co-op.

Kortom, je krijgt een game die op 3 punten heel erg sterk is, daar waar CoD:MW maar op 1 punt heel sterk is (volgens velen, niet mij) of bijvoorbeeld GoW op 2 punten heel sterk is/was.

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens moet dit nou, Halo vs Modern Warfare? zijn verschillende genres, ander soort gameplay, andere setting/ sfeer. Doe het gewoon niet:F:

12. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Voordat je meteen begint te palmen, we hebben het gewoon over het aantal features en dat we het erg compleet vinden. Ok? Rustig maar:):

En verschillende genres? Lol. Of het een 1st person shooter is of niet valt niet echt over te discusseren.

Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed alvast een pre-emptive strike :p

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Het is ook geen bash op MW2... Het is inderdaad even de vergelijking met wat je allemaal wel niet krijgt voor je geld. Inmiddels zijn alle aspecten van Halo wel goed uitgebreid.

Iemand vroeg gister of het de moeite waard was om Halo te spelen zonder zich te verdiepen in de MP. Het antwoord is dus een volmondige ja! Aangezien de SP met verbeterde graphics, firefight en optie tot off-line co-op je meer uren bezig zal houden dan menig ander game.

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Boys, with all due respect, is die game niet ergens voor 40 ballen te krijgen op een nederlandse site? Of moet ik 'm echt voor de volle mep gaan betalen? :+ Die Addiscount van FRS is toch gekapt?

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik hoop dat Dulle het nieuwe deel weer maakt want deze startpost is natuurlijk een aanfluiting, als je er niks mee gaat doen, doe het dan ook niet.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    €44,95 met Addiscount via Mediaoffer.

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    +9000

QFT!

19. koennn