Volgens mij vliegtuigen van de Spartans (wat ook in de gameplay trailer zit). Heeft iemand overigens hier nog die lijst met al die geleaked beta zooi?
Denk dat die Sabers die ruimte fighters zijn gezien: Zegt genoeglijkt me. Ook zagen we 'm die moves maken tijdens die trailer/gameplay flimpje v/d E3
de passages uit reach inderdaad.. Ben ook benieuwd of we die 'liften' naar de ruimte zullen gebruiken en of we die cargocarriers zullen zien. Zitten er nu brutes in? Die worden wel genoemd in The Fall Of Reach
Firefight [ign]e310_halor_gmp_mortarstrike&object=14276699[/ign] [ign]e310_halor_gmp_ghostbattle&object=14276699[/ign] [ign]e310_halor_gmp_dropshield&object=14276699[/ign] [ign]e310_halor_gmp_rockets.new&object=14276699[/ign]
Aaah dat eerste filmpje is gay. Vond de trailer van de E3 ook nog niet echt indrukkend wekkend genoeg. Ik wil iets geniaals zien ipv met een gaar vliegtuigje in de ruimte te vliegen. Ik weet het nog niet, moet het maar eens zelf spelen denk ik.
oh dat dacht ik me ter herinneren. Ik heb de boeken al meerdere keren gelezen, nog maar eens doen dan
Die E3 trailer is oa. kut door de muziek. Wat doet ^*%$ rock muziek in mijn Halo? [yt]Gm5VyfoYQBE[/yt]
Nee, is ander boek wat je bedoelt. ook als je de boeken niet gespeeld hebt is het wel duidelijk though. Brutes komen pas in Halo 2. Reach speelt zich af voor Halo (1) Maar wat ik me nu bedenk. Je hebt dat boek dat chronologisch het eerst afspeelt(contact harvest geloof ik) en daar zijn het de Brutes die als eerste contact hebben met de mens.
in halo 2 ost zat ook veel rock ja is zo, had een beeld voor me met brutes onderaan zo'n cargolift naar de ruimte Contact harvest heb ik liggen, maar nooit uit gelezen. Dat vond ik echt een saai boek.
Idd. Was het enigste halo boek waar ik me echt doorheen moest worstelen. Andere leesde snel door, maar Contact harvest niet. Vond 'm ook kut geschreven.
Ik vind die rockmuziek wel wat hebben, het zet me in de stemming om die grunts een melee te verkopen Sowieso vind ik bijna geen 1 soundtrack uit al de Halo delen slecht, en aangezien Reach de afsluiter van de franchise voor Bungie moet worden zal het wel goed komen. Geen mogelijkheid dat de titel slecht kan worden ...right...?
Nieuw wapen gespot! En brute's! En weer spikers! Edit: Bubble Shield Powerup? Impressie: Quote van een artikel, gepost op GAF Als dat echt waar is dan
Klinkt heel goed allemaal, vooral match making voor Firefight . Enige wat ik wat minder vind is dat hammer of dawn/mortar ding. Is veel te sterk en zo is het helemaal niet meer bijzonder om een hoge multikill te halen.