Halo: Reach [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    :emo:

Er zijn altijd mensen die lopen te zeiken dat de nieuwe dingen de nieuwe Halo verneuken. Als je geen vernieuwing wilt blijf dan lekker Halo CE over Xbox Connect spelen.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Alsof er mensen zijn die dat ding gaan gebruiken... WTF heb je eraan? 8)

Je bent alleen maar een sitting duck als je je hologram probeert te besturen.

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Vernieuwing is goed, maar denk er dan tenminste over naar, dingen zoals armour lock en die hologram zijn gewoon cheap of nutteloos...grote onzin.

4. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    QFT.
    Vind Reach er echt met elke 'update' beter uitzien. Zie hoe monsterlijk groot de map ook is. _O_
    nog hopen op 1 ding.
    Nu nog zwaar hopen op 1 ding:
    Forge 2.0 + Community playlists = \o/

5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    zo nutteloos is die armor lock niet hoor in filmpjes zie je dat goed werkt tegen ghosts die je over willen rijden enz zit vast wel een idee achter hoe je het moet gebruiken dat jij het nutteloos vind ok maar zijn genoeg mensen die het gebruiken.

Laatst bewerkt: 7 jul 2010
  6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik hoop nog heel erg op een custom game list. Zoveel toffe custom games gespeeld in Halo 3, maar als je geen vrienden had die online waren kan je ze niet spelen |:-

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik zeg nutteloos OF cheap, in dit geval vind ik armour lock gewoon ontzettend cheap. Je maakt hem 1 schot en gaat hij net voordat AL gebruikt een granaat bij z'n poten gooien zodat mijn schild ook laag is.

Nu zit ik in de situatie dat geen schild heb, de vent die AL heeft gebruikt z'n schild weer vol is EN z'n teammates bij hem zijn om te helpen. Als je nagaat hoe ontzettend lang het al niet duurt voordat je iemand in de beta had gedood alleen om dan op het einde die smerige AA te gebruiken... dan voel ik mij zwaar genaait

Maar props voor mensen die Armour Lock schaamteloos durven te gebruiken en denken dat er niks mis mee is.

*Gelukkig dat er in de Beta de mode "classic" zat en ik deze ook gewoon kan verwachten in de uiteindelijke game.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja ik ben ook geen fan van de AL.

Stel je eens voor. Een match van Team Slayer waarbij je tegen een team speelt met 4xAL. Als de tegenstander slim speelt, zorgen ze ervoor dat ze dicht genoeg bij elkaar blijven. Wanneer er een speler damage oploopt, z'n AL activeert, support krijgt van z'n teammembers, wint ie altijd. Met een sterk team is AA overpowered. Nu wordt het nog moeilijker om een 1 vs 2 situatie te winnen. Zelf 1 kill scoren wordt al een onmogelijke missie. Niet cool IMO!

Laatst bewerkt: 8 jul 2010
  9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Precies.

Nog even over die video die Dulle had gepost, bij nadere inspectie, en de bungie en GAF forums bij langs te zijn gegaan. Forge 2.0 lijkt een behoorlijke rol hierin te hebben gespeeld...

De rotsen en de 2 bases en waarschijnlijk behoorlijk wat andere dingen lijken er gewoon op gedumpt, dit is helemaal geweldig als je dus een volledige level editor hebt, het is minder als dit geen forge 2.0 is en het er grafisch gewoon ruk uitziet. Persoonlijk denk ik forge 2.0 want in vergelijking met de beta maps ziet dit er grafisch stukken minder uit en ik neem aan dat Bungie het niet toestaat om zo inconsistent te zijn in het ontwerpen van hun (mp) levels... we zullen zien.

Laatst bewerkt: 8 jul 2010
  10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zonder iets nieuws qua gameplay heb je gewoon weer een expansion pack? Als je die abilities weghaalt heb je enkel de "nieuwe" game modes, maps en de wapens over? Halo is sinds deel 1 zo goed als niet verandert qua gameplay, was hoog tijd imo.

Mja denk sowieso dat ik deze niet ga kopen, misschien ooit nog's voor de campaign ff maar ik vind de MP is te saai en te simpel.

11. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
  12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
  13. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je zo aan AA's ergert, moet je maar customs gaan spelen. Ik zie het probleem niet.

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je zei op live ook al dat je de multi gay vindt. 8)

Ik vraag me af waarom? Het is maybe wel een beetje een Halo light, neemt niet weg dat er nog genoeg game modes zullen komen die je zullen pushen het beste uit je zelf te halen. Zoiets als de MLG uit H3.

Ik heb zelf ook wel kritiek op de game. Grenades zijn een beetje overpowered. In H3 had je nog een beetje skill nodig om ze tussen iemands benen te mikken. Anders deed je geen damage. In Reach gooi je bijna de halve map plat met een grenade.

Ze hoeven alleen die Armor Lock en de grenades iets zwakker te maken en ik ben blij. :9

BR mis ik niet meer omdat ik eindelijk begrijp hoe de DMR werkt. Pistol laat ik maar voor wat het is. Ben zelf iets te trigger happy om me te focussen op goed geplaatste schoten.

Wat was er nou eigenlijk met de sniper gebeurt? Hij voelt anders, dunno waarom.

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja! Ik heb Armor Lock ook vaak gebruikt in Stockpile potjes. Als ik de vlag heb en 'm bijna dood ben, even in Armor Lock. Dan kan de tegenstander of wachten tot mijn schild weer vol is, of er met de vlag van door gaan, waardoor ik hem afmaak. Ideaal! :D
    En tegen voertuigen en explosieven werkt het ook super goed. Vind Armor Lock een handige toevoeging.

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik vind het alleen zo belachelijk dat je iemand niet van achteren in één keer kan dood meppen als hij uit zijn AL komt. Als je geen granaten hebt en in je eentje bent dan ben je eigenlijk gewoon de Sjaak tegen iemand met AL.

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Inderdaad! Zo denk ik er ook over! Ik maar de hele tijd mensen joinen uit mijn recent played list :+

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je kan ook er van door met je Sprint, of ontsnappen aan deze tegenstander met Camo of misschien zelfs met je Jetpack een veilie plek opzoeken... als je blijft staan ben je gewoon stom! Dat is het hele idee van AL.

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Inderdaad gewoon timen, en als ie uit AL komt moet je ervoor zorgen dat er een granaat naast hem ligt en dan heb je 'm zo dood.

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ze hebben de mini nukes ook zwakker gemaakt!
    Dulle had hier ergens een keer zo'n lijst geplaatst met punten die verbeterd worden na de Beta.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina