1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 6 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Even tussendoor, voor een kennis. Waar kun je straks die speciale Halo Reach 360 halen? Die hele bundle zeg maar.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    in de UK en in de USA
     
  3. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Engeland waarschijnlijk...
     
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik dacht dat die bundle alleen verkrijgbaar was in de US en UK, weet niet zeker en anders maar importeren.
     
  5. Forty

    Forty Guest

    Zojuist alle benodigde achievements gehaald voor de reach armors @ waypoint behalve de Reach achievments ofc.

    (en halo 3 legendary :+)
     
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Nice! Daar heb ik er ook al een aantal van! Vond het alleen zo raar gister dat die reach dingen ook gewoon unlocked waren? Vraag me af wat er gebeurd als ik reach er in gooi!
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Idioot eigenlijk zeg dat ie gewoon niet hier verkrijgbaar zal zijn. Alsof er niet genoeg mensen met interesse zouden zijn, begrijp dit niet.
     
  8. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste echte review:
    Game Informer 9.5 out of 10
     
  9. James Pond

    James Pond Guest

  10. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    De map overviews voor de mp staan op bungie.net! Dus ook de top view van forge world! Ziet er zeer gaaf uit!

    Heb zelf al een paar leuke ideeen voor een lvl.

    Iedereen infinite jetpack. Alleen een pistol met 1kogel en dan oneindig stickynades! Daar ga ik een arena voor maken met allerlij zwevende obstakels etc! Moet wel gek worden.... Lonewolves!
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2010
  11. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik lees op budgetgaming dat een bestelling van Bart Smit vandaag de deur al uit is gegaan op de post en dat iemand hem al heeft gekocht, :eek::eek:
     
  12. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik had het al errder gepost, besteld bij een webshop en mijn versie is vandaag besteld en zou morgen thuis moeten zijn (nagevraagd bij klantenservice aldaar)
     
  13. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Tuurlijk niet. Je bent een consument en bent op eerlijke wijze aan dit product gekomen. Wettelijk mag ms bij een te vroege levering nooit de consument straffen door een eerdere betaalde overeenkomst op te heffen. Heeft hooguit gevolgen voor de relatie tussen ms en de gameboer die te vroeg leverde.
     
  14. Meneer47

    Meneer47 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit al gepost? o.a. de CEX in Groot-Brittanniƫ is Reach al aan het verkopen. Ziehier het resultaat van een bezoekje aan CEX van een dolgelukkige Britse jongeman:
    [​IMG]

    Voor je het vraagt - nee, hij gaat ze niet doorverkopen voor winst, hij heeft er een voor zichzelf gekocht en de rest voor vier vrienden. Verstandig, want je weet maar nooit wanneer Microsoft boos laat weten dat CEX onmiddellijk moet stoppen met de verkoop van Reach voordat de portemonnee van Bill Gates ze allemaal genadeloos verpletterd (het is een hele grote portemonnee)

    Oh en op de site van Bungie kan je zien hoeveel spelers er op dit moment met Reach online zijn. Op het moment dat ik dit typ zijn dat welgeteld 2385 bofkonten. Ja, ik ben stinkjaloers.

    Is Engeland het enige land waar de streetdate is gebroken, of zijn er ergens anders ook malafide / onwetende verkoop-incidenten geweest? Iets over bekend?
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2010
  15. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet van jullie jongens MAAR IK MOET DEZE SPEL HEBBEN!!!!!! Meteen alsie uitkomt woensdag METEEN KOPEN !!!!
     
  16. Meneer47

    Meneer47 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Knap dat je het geduld kan opbrengen om tot woensdag te wachten! Ik ga hem gelijk op de release date, op dinsdag halen. Ik moet hem namelijk z.s.m. hebbe hebbe \o/
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Als het goed is zal Mediaoffer deze maandag versturen toch, zodat de game dan op releasedag er is?
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Junkie!

    (ik haal em ook dinsdag hoor, en ben woensdag vrij dus \o/)
     
  19. TacticalRealitY

    TacticalRealitY Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    9
    Er is wel een gameplay filmpje van team slayer waarbij er bubbles worden gebruikt. Maar dit was wel een forgelevel. Dus helemaal zeker is het niet.



    Heb trouwens me pre-orderpakket half binnen. Kon gisteren bij de Dixons al me halo Reach kalender en token voor recon helmet meenemen\o/

    Het begin is er\o/
     
  20. Forty

    Forty Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina