1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 6 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    *graag een foto met de xbw site op de achtergrond :cool:... Wel met reach op de voorgeond dan he!
     
  2. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik ga m'n best doen. Ik heb geen pc op het moment, dus ik ga even op xbw met m'n mobiel.

    Ik zit nu op m'n iPod, maar ik kan geen foto's maken met dit ding.

    Geef me 15 minuten.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Of je stopt dat ding (spel dus:9) even in je 360 en ze kunnen het ook zien.
    :+
     
  4. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Geloof hier niet in, dit is zo'n ongelofelijke onzin. Natuurlijk wordt je niet gebanned. Het is dat wij dit soort release dates nogal volgen, maar een consument die eerlijk heeft betaald voor Xbox live en vervolgens nog betaald voor een game ook wordt gestraft omdat hij had moeten weten dat hij volgens Microsoft's eigen regeltjes nog niet had 'mogen spelen'.

    a] Dit is vanaf de commercie vrij onnozel, m.a.w., zo komt microsoft in ieder geval snel van zijn klanten af.

    b] je hebt gewoon betaald voor een dienst en betaald voor het product. Microsoft moet (wettelijk) zijn end van de verplichting nakomen anders komt de klant voor restitutie in aanmerking voor Xbox live (volle aankoopbedrag).

    Daarnaast kan Microsoft een retailer helemaal niets opleggen. Dus bijvoorbeeld prijzen mogen in Nederland niet worden vastgelegd, als een gameboer als stunt alle games wilt verkopen voor €1 en dit onder marketing kosten schaart dan is dit zijn goed recht. Wanneer een gameboer afspraken heeft met Microsoft kan Microsoft in het vervolg hooguit niet meer leveren, het is vaak verstandiger voor een gameboer voor een lange termijn relatie te gaan, vandaar dat je vaak alleen de wat nieuwere partijtjes dit ziet doen.
     
  5. Meneer47

    Meneer47 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Je wordt alleen geband als je een illegale versie speelt. Je zal nooit geband worden voor het spelen van een legale versie maakt niet hoe lang voor de release date.
     
  6. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    moet iemand die foto nog of geloven jullie het wel? heb mezelf ff verkrast naar de pc van mn ouders, gaat wat makkelijker...
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, ik geloof je wel hoor. Zou erg kinderachtig zijn als je dit zou zeggen en het is niet waar....zie daar het nut niet van in waarom iemand dat zou doen.

    En het is mogelijk, want ik heb het spel zelf ook (zie het spot topic).

    Check mijn GT hierlangs maar, dan zie je dat ik hem nu ga spelen.\o/
     
  8. Meneer47

    Meneer47 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja graag! Anders zou je ook voor niks verkrast zijn naar de pc van je ouders;)
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.609
    Leuk Bevonden:
    17.767
    Jezus gast dat je dat nog doet ook.
    Voor je forumleden laten zien dat je de game hebt en je doet het ook nog.
    Fok dat. Have fun. Dat mensen ook zo uitkijken naar een spel, helemaal hun dag vrijmaken..damn. :+
     
  10. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien zijn foto's wel handig om andere winkel ertoe te krijgen om exemplaren te gaan verkopen? :)
    Dus als het niet te veel moeite is graag een foto van bonnetjes + spel!
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het zou handig zijn als je een foto maakt met kassa bon (dan kunnen we hem straks ook halen)
     
  12. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Meh... Als iemand om een foto vraagt ben ik wel zo aardig om er een te maken. Maar als niemand hem meer hoeft... Sorry xbw.. :/
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.609
    Leuk Bevonden:
    17.767
    BS.
    Shops hebben gewoon de dag opgekregen wanneer ze moeten verkopen.
    1 foto van een dude met Halo en een bonnetje gaat daar echt geen verschil in maken.
     
  14. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Hm.. Matchmaking doet het nog niet volledig tot de 14de.. Niet dat er iemand online zou zijn overigens...
     
  15. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je foto's willen maken? Dan ga ik het hier ook even proberen bij de lokale gameboer :)
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Bij de FRS willen ze dit graag zien, althans zo heb ik vaker een game eerder gekregen.
     
  17. Meneer47

    Meneer47 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn al meer dan 3000 spelers online, check de Reach pagina maar op de Bungie site. Dit is ook een of twee pagina's terug in deze thread meerdere malen gemeld.


    Meer info over de Britse situatie: http://www.gamerzines.com/xbox-360/news/halo-reach-broken-street-date.html

    Citaatje voor wie te lui is om te klikken:
     
  18. James Pond

    James Pond Guest

    Ja ik heb dus gebeld met die intertoys in veghel en daar verkopen ze hem dus niet.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2010
  19. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spreekt je andere post uit de andere Reach thread wel erg tegen? :
    Hey ik heb net gebeld maar die chick zei dat ze hem nog niet mochten verkopen!
     
  20. James Pond

    James Pond Guest


    Oh sorry bedoelde ze verkopen hem nog niet idd :p.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina